LeBOCK Fodtøj reviews

LeBOCK Fodtøj reviews

9.4

Fremragende

Ja rigtig god handel, har handlet hos LeBOCK før derfor handler jeg igen, hurtig og nemt, ja lige til døren med posten inden for små 2 dage efter bestillingen.

John Nielsen
4640 Faxe

super godt og jeg forsat med at købe der

Vare komme dagen efter og de ringe hvis de ikke har de sko hjemme som jeg vil har

En time efter bestilling, fik jeg en mail om at varen var sendt.

Professionel

Det tog kun 24 timer fra jeg havde bestilt til posten ringede på døren med mine nye sikkerheds sko, så det er helt klart et sted jeg vil forslå at handle.

Super seriøs virksomhed

LeBOCK fodtøj er en super seriøs virksomhed. Der yder en super service
Jeg bestilte varerne om tirsdagen og havde dem om torsdagen

Hurtig og god service

Bestilte om lørdagen. Skoene kom om tirsdagen. Hurtig og god service.

meget tilfreds

Jeg kan kun sige at jeg fik en rigtig god service. Bestilte varen den ene dag til frokost, og fik den leveret den næste dag til frokost, jeg måtte sende skoene retur da jeg skulle have et nummer større, og dem fik jeg allerrede leveret 2 dage senere, jeg kan kun anbefale andre at handle der

Super hurtigt, billigt og rigtig god service.

Jeg har nu købt sikkerhedssko hos Lebock nogle gange efterhånden, og det går lige hurtigt og effektivt hver gang, efter blot et par dage kommer pakkeposten med pakken, meget fin hjemmeside med gode informationer og billeder, kæmpestort udvalg til enhver smag og branche, og alt sammen til yderst konkurrencedygtige priser. Jeg benytter Lebock hver gang fremover, det kan ikke blive hverken bedre, billigere eller hurtigere.

God service, hurtig ekspedition, troværdig

Fint udvalg af sko. Kontaktede LeBock for at sikre at ordren blev behandlet inden jul. Alt gik som lovet. Levering dagen efter. Fin mulighed for retur/bytte, hvilket jeg dog ikke havde brug for.

Fantastisk service og lyn hurtigt

Jeg bestilt et par sko til min kone, samme dag var de sendt og jeg modtog pakken dagen efter. Jeg har købt mange sko hos lebock i gennem årene og servicen har altid været i top. Og så er deres sko helt sikkert nogle af de bedste på markedet.

Lynhurtige

Overdrevet god service. Ringe for at høre, hvad de ville anbefale af arbejdsfodtøj og det tog under 5 minutter, at finde et par sko. Også havde jeg skoende, dagen efter. 100% positiv oplevelse

Fantastisk forretning

Har den 4 december igen handlet med LeBock denne gang fodtøj.
Selvfølgelig også en god oplevelse så kan kun anbefale LeBOCK
Giver 5 stjerner der er jo ikke flere ;-)

Fantastisk service

Har lige købt nye militærstøvler hos LeBOCK og må sige at servicen er helt i top. Tilmed er det rigtig gode produkter med fin,fin pasform..
Kan varmt anbefale LeBOCK :-)

Hurligt og nemt

Det spiller bare,super god hjemmeside,nemt at bestille god feedback-og levering.

udemærket.

Jeg var uheldig at min vare ikke fandtes på lageret mere og abenbart ikke kunne skaffes, på trods af at den kunne vælges og bestilles på hjemmesiden. Men god telefon service og hurtig reaktion.

Jeg har købt meget online, men denne var både den mest behagelige og med super hurtig levering.
Absolut værd at anbefale
Den er i top

hurtigt levering

har handlet der 8 gange nu og er fuld ud tilfreds. hurtigt levering.

dejligt

blev ringet op dagen efter jeg bestilte mine sko og fik af vide de kom lidt sener 5 dage efter var de her jeg havde forventet lang vente tid. et firma der ved hvad de laver med et god tempo

Lebock gør sig umage

Jeg fik Mine vare uden problemer og Lebock ringede som aftalt før afsendning af varen med et par råd omkring strørelse etc. Super service og meget imødekommende personale.

Brugervenlig hjemmeside - hurtig levering

Hjemmesiden er meget brugervenlig og nem at navigere rundt på - du fiinder hurtigt de varer du har brug for.
Response mails løbende - du ved hele tiden hvor langt din bestilling er.
Hurtig levering.

LeBOCK Fodtøj ApS Details

LeBOCK Fodtøj tilbyder sko, støvler, sandaler og tilbehør til fritid, outdoor m.m. LeBOCK Fodtøj er en af Danmarks førende virksomheder inden for CE EN certificeret arbejdsfodtøj til professionelle i en række brancher, herunder sikkerhed, politi/militær, sundhedssektor og restauration. Vi er specialster inden for fodtøj og leverer dag-til-dag. Find os på Facebook.com/LeBOCK.dk. Skriver du en anmeldelse på Trustpilot om din købsoplevelse på LeBOCK.dk, så deltager du automatisk i lodtrækningen om et gavekort til LeBOCK.dk på kr. 150,- hver eneste måned :)

Visit LeBOCK Fodtøj

We live here: L. Frandsensvej 2