Lectio reviews

Lectio reviews

5.3

Fejl på fejl

Vi bruger det kun til fravær og skema samt desværre afleveringer. Alt chrasher ellers

Nemt at bruge

Syntes det er dejligt med Lectio.. Det burde alle skole have, så havde man hellere aldrig en undskyldning for ikke at have lavet lektier ;P
Og så er det en nem måde at aflevere sine stile osv. på.

Nemt og overskueligt.

let og overskugeligt

dejlig side, der giver en et nemt overblik

Nemt!

Desværre ofte "nede"

Lige til at finde ud af :-)

Har nu brugt Lectio i hele min gymnasietid og har pga. Lectio haft styr på alt det, som er nødvendigt.

Utrolig praktisk!

Lectio er nemt og hurtigt at finde ud af og letter min hverdag rigtig meget! Jeg bruger det hele tiden, både på og udenfor skolen...

Udemærket

Hjemmesiden fungere fint, der er intet jeg kan sætte en finger på. Perfekt til formidling af lektier, og til de dovne er der absolut ingen undskyldning! Nem og overskuelig hjemmeside at orientere sig på. Alle ungdomsuddannelser burde bruge Lectio. :-)

Helt fint.

Den er god til formålet, dog er den meget hacker-venlig..

Godkendt studie side!

Overskueligt, nem at finde ud af. lækkert design, god skema orden. Rigtig godt aflevering system osv osv osv..

meget praktisk og let.

Det er så smart både for elever og lærer!

Super praktisk!

Hvis ikke skolen har lectio endnu - så bed om det.

Siden giver et fuldkomment overblik over din skoletid. Man kan tjekke sit skema, fravær, afleveringer (afleveringsdatoer, elevtid, bemærkninger), lektier, karaktere, dokumenter mm.

Er man som jeg virkelig dårlig til at få skrevet lektierne ned, så er det ikke længere et problem. Man får et fuldkomment overblik, og det har både sparet lærere og elever tid!

Et lille minus er, at det oftest tager lang tid for ens lærere at lære, hvordan lectio fungerer. Kan lærerne ikke finde ud af siden, så kan det godt give lidt kaos. Men ellers er siden ideel!

Perfekt til skole

Der er masser af relevante informationer til studerende som har en skole der bruger lectio. Både skemaer, karakterer og fravær kan ses på siden.

Utrolig praktisk!

Jeg bruger som gymnasieelev lectio hver dag og det har unægteligt gjort min hverdag 1000 gange lettere :) Alting er samlet ét sted: lektier, skema, fravær, studieplan, beskeder, dokumenter - ALT!

Fungerer godt

Jeg har personligt haft meget gavn af Lectio som gymnasie elev. Det er dejligt, at kunne se sine lektier på nettet, så det ikke er nødvendigt at skrive dem ned i timen. Desuden er det muligt, at aflevere opgaver på Lectio, og se andre nødvendige ting som fravær og karakterer osv osv.... Desuden så opdateres lectio hurtigt, så man kan f.eks. se om man har fri i en time, så man ikke behøver at møde op når det ikke er nødvendigt. Lectio fungerer godt, det er blot træls, at nogle lærere nægter at bruge Lectio.

Service? Nej tak

Jeg blev AUTOMATISK tilmeldt www.lectio.dk da jeg tilmeldte mig min gymnasielle uddannelse!
Dette forarger mig da jeg på ingen måde ønskede at få tilråbt ordrer (som: "LÆS: ERASMUS MONTANUS, KAPITEL 3, SIDE 34-56") da jeg personligt kun startede på gymnasiet på baggrund af tilbud om suveræne fester..
Denne såkaldte "service" har pt. ikke givet mig andet en problemer og ikke mindst angst, sågar panikanfald!

Hvis jeg kunne ville jeg uden at blinke give denne rædselsfulde hjemmeside 0 stjerner, men da dette ikke er muligt må den vel nøjes med en lille 1'er.

Mvh. Stig Brun, FORARGET ELEV!

Is Lectio your company?

Lectio - Studieadministration og kommunikation: Skema, Lærerløn, Timeregnskab, Bogdepot, Fravær, Karakterer, Spørgeskemaer, Konsultationer, Dokumenter, Beskeder, Grupper, Studieplan, Indberetninger, Planlægning, Skemavisning, Beviser, Valgfagstilmelding, Holdpakning, Time-fagfordeling, Skemalægning

Visit Lectio