Lecturama reviews

Lecturama reviews

Low
4.8

Oplichters!

Ik werd gebeld dat ze mij een gratis kennismakings cursus wilde aanbieden. Ik koos voor Digitale Fotografie en hoefde alleen voor het eerste deel de verzendkosten te betalen en daarna kon ik mailen dat ik het vervolg van de cursus niet meer hoefde als ik dat niet wilde. Ze zou mij na het gesprek nog alle informatie mailen.
Dat mailtje heb ik nooit gehad. Wel kreeg ik dagen later opeens een mail met de vraag of ik de verzendkosten wilde betalen terwijl ik de cursus nog niet ontvangen had en er dus verder niets meer over had gehoord.
Mailtje gestuurd met hierboven genoemde dingen en ik kreeg juiste antwoorden op mijn vragen. Nogmaals gemaild en nog steeds geen juiste antwoorden.
Vanochtend werd ik opeens weer door iemand van Lecturama gebeld en werd mij WEER die kennismaking aangeboden van dus oa. de fotografie cursus!
Ik haar natuurlijk weer alles vertellen en zij kon niets vinden dat ik al was gebeld of zelfs niet dat ik mij daarvoor al had aangemeld.
Tenslotte kreeg ik deze avond 2 de zelfde mailtjes met andere onderwerpen, maar met de zelfde inhoud op het aanvraag nummer na, die was 2x anders.. dat ze mijn cursus 21-02-2014 hebben verstuurd en dat ze er op vertrouwen dat ik de cursus inmiddels heb ontvangen. En natuurlijk heb ik nog helemaal niets ontvangen!
En als dat echt is verstuurd, hoe kan het dan dat ik net vanochtend nogmaals werd gebeld en dat zij niets over mij kon vinden?

Nooit zaken doen met dit bedrijf, betreft oplichting.

Voordat u een product bij dit bedrijf afneemt adviseer ik u om het bedrijf Lecturama eerst te googlen of onderstaand artikel door te lezen.
U krijgt absoluut geen waar voor uw geld.
Een van de vele voorbeelden:
Een bestelt een pakket, waarbij u telefonisch wordt medegedeeld dat deze rond de 15 euro per stuk kost. In het pakket zit een kleine notitie waarop vermeldt staat dat u echter vanaf heden aan een contract vast zit (mist u het pakket niet binnen 14 dagen retour stuurt)
U betaalt dan niet eenmalig 15 euro maar 10 keer dit bedrag.
Vervolgens wordt dit bedrag middels automatische incasso van uw rekening afgeschreven, ook al heeft u een afgestemd dat dit slechts eenmalig zal plaats vinden.
De meeste mensen doen 1 a 2 maal per maand hun bankzaken en komen er hierdoor te laat achter.
Bijkomend, wat vrij kwalijk te nemen is, is dat de inhoud van de pakketten waardeloos is, bestaande uit; snelbinders, lege multomappen, DVD´s die niet werken enzovoort.
U krijgt absoluut geen waar voor uw geld.

Een vrij harde uitspraak is dat Lecturama een bedrijf is dat van leugens aan elkaar hangt. Een voorbeeld:
Alle brieven die u stuurt worden niet beantwoord, ook aangetekend niet.
Alle brieven en e-mails worden ondertekend met D. van Egmond, belt u het bedrijf
echter op (tegen hoge kosten) om deze mevrouw te spreken dat is ze niet aanwezig.
Belt u de volgende dag op dan is ze op vakantie.
Belt u nog eens op dan krijgt u te horen dat ze op een andere locatie werkt enzovoort.
Men stuurt u e-mails waarin schriftelijk wordt vastgelegd dat u een overeenstemming hebt met Lecturama, terwijl u telefonisch anders heeft afgesproken, uw woorden worden verdraaid.

Het internet staat vol met klachten over dit betreffende Lecturama.
Een handelswijze is: er gebeld dat u een prijs hebt gewonnen en dat u alleen de verzendkosten hoeft te betalen.
Vervolgens wordt een heel incassotraject opgestart, er wordt
geld van uw rekening afgeschreven zonder dat u hier over wordt geïnformeerd of hier toestemming voor hebt gegeven.

Ook werkt het bedrijf intimideren door dreigbrieven te sturen en u op te bellen ook al staat u vermeldt in het bel me niet register. Hangt u op dat belt men gewoon nogmaals.
Het internet staat vol met verhalen over dit bedrijf, ik adviseer dan ook deze eerst te lezen voordat u met dit bedrijf in zee gaat.

Waarschuwing: Positieve ervaringen zijn gemanipuleerd door het bedrijf en haar medewerkers zelf.
Ik adviseer u ten stelligste geen zaken te doen met dit bedrijf.

Met vriendelijke groet,
Marco de Mooi
marcodemooi@yahoo.nl
P.S. Er zijn diverse adressen van dit bedrijf ??
Bedrijfgegevens:
Debby van Egmond
Uitgeverij Lecturama
tel: 0900 – 2022661 / 0900-10315
Vestigingsnummer: 000023148586
KVK-nummer: 53267427
info@lecturama.nl

Alleen suske en wiske boeken zijn goed

Alleen suske en wiske,Asterix en Jan,Jans en de kinderen boeken zijn goed,de rest zijn er allemaal prul,de klantenservice laat veel wensen over en opzeggen gaat heel moeilijk!Ook al is voor mij een tijdje geleden.

prima service

goed verpakt, netjes bezorgd, goede prijs.
prima service.

Is Lecturama your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Details

Lecturama voor al uw unieke verzamelingen en cursussen tegen zeer lage prijzen

Visit Lecturama