Lederne reviews

Lederne reviews

3.7

Fuldt tilfreds gennem mange år

Har altid fået god og professionel hjælp og vejledning. Både i jobbet som leder, som ledig i en periode, og med tilbud for uddannelse. Og en enkelt gang ifm. en opsigelse, som jeg ikke fandt helt ok. Her fik jeg juridisk hjælp med et godt resultat:-)

Danmarks bedste fagforening (TROEDE JEG!)

Ganske enkelt. Altid super service og hurtig respons, hvis det er nødvendigt.

Ovenstående skrev jeg for et stykke tid siden - nu fik jeg så pludseligt rigtigt brug for dem og hvor var de så lige henne...... Deres rådgivning tog jeg ikke for gode varer og "brokkede" mig men fik samme svar. Tog selv affære og redede en pæn sum penge hjem. Havde jeg bare lyttet til dem havde jeg ikke fået de penge jeg retteligt skulle have.

Forvent ikke noget på skrift fra dem - selvom du beder om det. Dét forpligter jo!!

Et seriøst skuffet medlem.

Har altid fået både hurtigt og kompetent svar på mine henvendelser - uanset hvilket emne de har omhandlet. Som ekstra bonus er det faktisk lykkes dem at ansætte jurister, som taler menneskesprog når de rådgiver en på telefonen :-).

Fremragende fagforening

Godt medlemsblad, god service, rigtig fin hjemmeside.

Tjah..

Har aldrig haft brug for dem, endnu.. Men alt kontakt med indmeldelse og det hele gik bare helt perfekt..

Min fagforening

Det virker bare, de har totalt styr på deres koncept og jeg må sige at jeg har INGEN ANDRE STEDER oplevet en så høj grad af service !!

De er simpelt hen top professionelle.

Hold jer væk.

Har aldrig oplevet en så dårlig sevice og så meget mangel på kompetence. Stod i en situation hvor jeg havde brug for hjælp til at få udfyldt nogle skemaer, for at kunne få dagpenge, men efter at have snakket med 3 af deres såkaldte rådgivere, måtte jeg opgive og indsende skemaet efter bedste vis, da ingen af dem kunne vejlede mig.
Jeg har besluttet at melde mig ud, men overvejer nu om jeg skal kræve min kontingent kroner tilbage, da jeg aldrig nogen sinde har fået noget ud af dem.

Dette er bare den milde historie, indeholder langt flere og desværre rystende detaljer.

var medlem

Omkring 1991

God service dengang som butikschef

god fagforening

har dog ikke haft brug for deres hjælp - men jeg er tryg ved dem.

Perfekt fagforening - modsat griske 3F

Det var simpelt hen utroligt hvor mange penge man kan spare ved at skifte til jeres fagforening. Jeg taler på vegne af min kone, der skiftede til jer fra 3F, da hun skiftede arbejde.

Samtidigt ar det fantastisk rart at vide at pengene går til at hjælpe medlemmerne og ikke bruge 7½ millioner på at støtte de røde incl. de autonone (liste Ø) som 3F lige har gjort.

Rigtig god vejledning

er lige flyttet til Ledernes fagforening. Fik gode råd og vejledning og et rigtig godt forsikringstilbud blev smidt oven i.

Mit bedste bytte

Jeg blev anbefalet Lederne, af en kollega. Dette skift er den bedste beslutning, jeg har truffet, side mit jobskifte. Relevant fagblad og masser af gode tilbud til medlemmerne. Nu føler jeg ikke mere, jeg smider penge ud på en fagforening, som ikke gør noget godt for mig. Lederne får min varmeste anbefaling.

Kvalitet i rådgivning og kursusmuligheder

Lederne bruger ikke medlemmernes midler på radioreklamer, resultater tæller mere end gratis medlemsskab i nogle måneder.

Aldrig medlem igen

Jeg betalte til foreningen i ca. 10 år før jeg skiftede til en anden. Da jeg endelig skulle have hjælp af dem, blev jeg mødt med arrogance og ubehjælpsomhed, Først da jeg truede med et sagsanlæg vågnede de op til dåd og jeg fik den opbakning jeg skulle have. Sagen er tilbage fra 2003 og meget kan forhåbentlig have ændret sig siden da.

Venlig Kunderservice

For første gang på min tur på trustpilot kan jeg komme med positive stjerner jeg fik alt den vejledning på en pæn og høflig møde tak for det :)

billig fagforening

meget hjælpsom hvis nødvendigt

Tilfreds med medlemsskab

Har været meget tilfreds med mit medlemsskab af lederne. De er seriøse og har kompetente rådgivere når man har brug for dem.

Meget fin service gode uddannelsesmuligheder

Jeg har været medlem af Lederne igennem nogle år efterhånden, og har altid følt at jeg er i gode hænder. De har hjulpet mig omkring jobsøgning og andre områder. Der findes også mange gode kursusmuligheder som jeg har benyttet mig af.
Jeg kan kun anbefale Lederne.

Lederne Details

Lederne er en interesseorganisation og A-kasse for alle ledere og særligt betroede medarbejdere.

Vi repræsenterer over 100.000 medlemmer og sætter ledere og ledelse på dagsordenen.

Læs mere om vores organisation og A-kasse her:
www.lederne.dk

Visit Lederne