www.legehuset.dk reviews

www.legehuset.dk reviews

9.5

Jeg havde ledt masser af andre steder efter et specifikt produkt, men de andre steder endte med at melde udsolgt af det, også selvom de stod til at have det på lager. Derfor ringede jeg inden bestillingen til legehuset.dk og han undersøgte om de havde det på lager inden jeg lagde bestillingen, det havde de og selvom jeg endte med at bestille lidt sent på dagen og han ikke kunne love de kunne nå at sende det samme dag, lykkedes det alligevel så jeg modtog det næste dag.

God og hurtig service :-)

Jeg købte noget legetøj til sønnike, og da vi modtog varen gik den i stykker lige efter den blev pakket ud - der var en produktionsfejl på varen, eller måske en transportskade, trods det ikke så sådan ud. Der blev sendt en ny vare dagen efter, uden nogen problemer overhovdet. Megt fin og hurtig service.

let og hurtig levering

Købte nogle ting den anden dag.
det kom hurtig, dog mangleder der noget. Der var ingen følgeseddel med, så jeg ringede ang den manglede vare.
den var udsolgt og det viste sig de allerede havde haft ringet til mig om det, hvor jeg ikke havde kunne tage min tlf.
de havde også rettet beløbet til.
eneste jeg kan sige negativt er der ikke var en følgeseddel. Men det havde de som sagt prøvet at kompensere for ved at ringe.

God og hurtigt

God og hurtig service.

Fin handel

Når der er grartis fragt på alle ordre kommer den sidste stjerne😉

nemt - godt

fungeret perfekt og det kom.

som det skal være

ordrebekræftelse måtte vi rykke for, den kom ikke af sig selv på mail. Muligvis blev den fanget i spam filter. Men meget fin service, da vi så gjorde kontaktede firmaet. Alt i alt udmærket med en mindre skønhedsfejl.

Super service!

Selv om en vare blev solgt "assorteret" (at man ved bestilling ville få en tilfældig bamse), så var der ingen problemer i at få forretningen til at finde lige præcis den bamse, som barnet havde udset sig i annoncen. Det kalder jeg god service!

ikke noget at klage over

Du kan roligt købe hos Legehuset, du får hvad de lover!

Service niveau i TOP

Jeg havde fundet noget legetøj til min dreng på deres hjemmeside, og ringede for at tjekke op med leveringen da jeg skulle handle med kort varsel. De vejledet mig grundigt i mit køb og valgte faktisk at købe et andet ligrnde produkt da det var mere passende til min drengs niveau. Så tak for det, OG som prikken over i'et leverede de hurtigt - 2 dage tog det fra jeg havde haft dem i røret til jeg hentede pakken.. DET kan anbefales varmt.

Topservice

Efter at have søgt nettet igennem for myresoldater til min søn, der havde fødselsdag 5 dage efter, fandt jeg en grossist, der kun solgte i store mængder til cvr-registrerede virksomheder. Det duede jo ikke. Men grossisten fortalte, at han netop havde solgt et parti til Legehuset.dk, og at jeg skulle ringe til Jens derfra. Jens fortalte, at de havde netop modtaget soldaterne, men at de ikke havde haft tid til at lægge dem på hjemmesiden endnu. Da det hastede, sendte Jens mig billeder og priser på e-mail, og da jeg havde bestemt mig, var han så flink at sende mig varerne med det samme uden først at have modtaget betaling. Betalingsinstrukser kom først senere. Hans første prioritet var at vi varerne til tiden. Det var hurtig udrykning, supergod service og dejligt, at han stolede på mig. Så det bliver fem stjerner til Legehuset.dk herfra ;-)

Udovertruffen Service.

Butik med god og hurtig service.
Vi havde en lille fejl på en' af vores bestillinger,
men der blev straks sendt en NY,
med en Retuseddel til produktet med fejl,
som vi bare kunne sende retur uden betaling.
Rigtig rigtig god service både på mail og Tlf.

kanon service

Kanon service , havde ikke det på lager vi bestilte, ringede og sagde Hvornår det kom på lager igen , super service

Hurtig levering og prisen i den skarpe ende.

Hurtig levering og prisen i den skarpe ende.

Carsten

Super fint alt gik fejtfrit

Hurtig og perfekt

Bedste anbefaling

Opfyldelse af forventninger

Legetøjet jeg havde bestilt blev hurtig leveret og indenfor det der var lovet. Produktet var ikke beskadiget og holdt lovet kvalitet.

Perfekt service, super hurtig levering og rigtig gode priser og produkter.

Hej Legehuset.dk

Jeg vil gerne takke jer fordi at i tog jer tid til at hjælpe mig med en super hurtig levering, jeg har aldrig oplevet en sådan god kundeservice før - mange tak for det.

Varen er modtaget, og den lever fuldt ud op til forventningerne, og jeg kan kun sige at det er ikke sidste gang at jeg har handlet hos jer, det er jo snart jul :)

Jeg giver jer 5 stjerner fordi det desværre ikke var muligt at give jer 10 stjerner, for der er ikke en finger at sætte på jeres butik / service, så jeg kan varmt anbefale jer til alle der læser dette samt min familie og venner.

Mange tak for en god handel og den bedste service.

Bedste hilsner
Thomas N

Absolut en god oplevelse

Absolut en god oplevelse , fik lov til til at afh. på lager , da gaven skulle bruges hurtig , lidt bedre skiltning ved indgang havde ikke gjort noget John Gyttorp

God og hurtig service

God service og meget hurtig levering.
Havde bestilt noget krudt til nogle legetøjs pistoler som jeg havde købt i protest over nogle naboers klager over at ungerne rendte og legede med TOMME softguns.
Desværre synes jeg ikke krudtet larmer som reklameret med på pakken, men det er jo producentens fejl :-)

Legehuset.dk Support

Hos Legehuset.dk pakker og afsender vi din ordre den samme dag som den er bestilt, så længe din ordre er lagt inden klokken 12:00 Forventet levering er 1-2 hverdage.

Julegaver

Ordre afsendt i perioden 1. December og frem til jul. har returret indtil 30. Januar.

Om virksomheden

Legehuset.dk er en af Danmarks bedste online butikker med et stort sortiment til gode lave priser. Vi har mange års erfaring med salg af legetøj til børn i alle aldre. Vi tilbyder den bedste service samt hurtig levering.

Visit www.legehuset.dk

We live here: Hovedvejen 8