Legetojforborn reviews

Legetojforborn reviews

8.0

Kvalitetsvarer men dyr fragt

Jeg har lige købt en seng til min datter, måske jeg er forvent med at så mange tilbyder gratis fragt hvis man køber over x antal kroner, men 500,- for at få en seng leveret - bilka tager 150,-. . Ligeledes synes jeg det er lidt flabet at tage penge for at man kan få tilsendt en sms om hvornår varen afsendes, jeg forventer hvertfald en vis service når jeg bruger 4000 på en seng. Men varen er super - lækker kvalitet og en fin og overskuelig samlevejledning og hver enkelt slags skruer i hver sin pose osv.

Ret uheldigt

Min søns fødselsdagsgave har været 7 dage om at nå frem, håber den lander imorgen-- han havde fødselsdag i fredags så det er ret øv

Tilfreds med hele forløbet

Jeg har ikke nogen klagepunkter vedrørende mit køb

Billige varer men dårlig forsendelse

Mine vare var sendt i en alt for stor kasse, hvilket betød at indholdet havde raslet rundt, med det resultat at æsken på et af mine køb (plus plus brikker - maxi) havde åbnet sig (gået i stykker) og Plus Plus brikker flød rundt i den store kasse. Heldigvis kunne jeg tape æsken sammen igen, og håber så på at modtageren kan bruge gaven.

Til trods for det, er jeres priser lavere end i butikkerne, så ros for det.
Legetøjforbørn I/S

Reply from Legetøjforbørn I/S

Kære Jeanette

Vil er kede af at høre du ikke er 100% tilfreds med din bestilling. Hvis du kontakter os pr. mail vil vi afsende en ny emballage blot henvis til dit ordre nr.

Legetøjforbørn.dk

perfekt,

enkel side som er let at overse produkter på.
vi bestilte varen, og fik bedsked dagen før varen var der
proffesionelt firma....

God service - dyr fragt

Jeg skrev en mail for at høre, hvor langt forsendelsen var nået, og fik svar efter få timer. Dejligt. Synes dog fragten var dyr.

Nem bestilling

Synes at det er overskueligt og nemt at bestille det man ønsker. Hurtig levering, et lille minus er dog det store fragttillæg- det kunne godt være lidt mindre. Men alligevel selv om fragten er så stor er der stadig sparet minimum 50 kr hvis man sammenligner priser.....Alt i alt er jeg tilfreds :-)

**** Super

Lækkert udvalg af vare og varen kom hurtigt ;)

Kvalitets legetøj der holder

Har indtil videre kun handlet med Legetøj for børn en enkelt gang, men det var en positiv handel. Vi hentede selv og det var nemt at finde. Sønnen er ovenud glad for hans musikinstrumenter. De bliver brugt og brugt og brugt. Man forventer at sådan noget ville larme helt vildt. Men det er faktisk en behagelig "larm". Måske fordi de er af træ og ik af plastik. Anbefaler varmt alle at købe legetøj hos Legetøj for børn.

Hurtig levering og gode priser

Jeg skulle købe plus plus brikker til min søn, som bliver 6 år. Jeg fandt den bedste pris hos legetøjforbørn og så kom bestillingen hurtigt. Jeg er fuldt ud tilfreds

3. gang - men ikke sidste... :-)

Det er nu 3. gang jeg har bestilt ved Legetøjforbørn.dk, jeg synes de har et godt udvalg og gode priser. Denne gang bestilte jeg Smallstuff sengetøj som skulle bruges til en gave på Sjælland, det var rigtigt nemt at Legetøjforbørn pakkede gaven flot ind og sendte den direkte til min lille nevø, allerede dagen efter min bestilling.

Fantastisk kundeservice

Bestilte varen en lørdag morgen. Skrev og spurgte efter forventet levering da der på hjemmesiden stod at madrassen vil komme snart + det var en gave som skulle leveres lørdagen efter. Fik svar på mail søndag aften - ud over alt forventning! Super godt! Fik sengen i tide, så den blev afleveret til fødselsdagen!

Alt i alt super god oplevelse.

Meget tilfreds

Jeg har været meget tilfreds med varen jeg fik - og så
har de forresten nogle gode priser..

Kun +++++ herfra

Jeg har været meget tilfreds med at handle hos jer.

Hurtig tilbagemelding og levering

Varen jeg ønskede at købe var udsolgt, men jeg fik hurtigt svar på hvornår den igen ville være på lager, og den blev leveret helt til aftalt tid - og til en meget billigere pris end jeg kunne finde den til andre steder.

Jeg synes, at Legetojforborn.dk leverede et udmærket produkt. Der gik godt nok lidt længe fra bestilling til jeg hørte noget fra butikken, især da det viste sig, at en af de bestilte ting var udsolgt. Men jeg synes det var god service, da jeg i stedet blev foreslået et lignende produkt. Er sikker på at min lille niece bliver glad for sine gaver!

Super godt sted at handle til børn på nettet.

God og hurtig levering :o)

Hurtig og god service.

Produktet lever op til mine forventninger.
Overensstemmelsen mellem pris og kvalitet.

Det er den flot seng jeg har set før

Rigtig god service og levering hurtigt

Legetøjforbørn I/S Details

Visit Legetojforborn