Legetoys reviews

Legetoys reviews

6.6

Øv, ødelagt da den endelig nåede frem.

Dårlig debut på Legetoys.dk.
Bestilte to julekalendere, kun den ene var intakt da de ankom, den anden ser ud som om den er blevet trampet på.
Tillige var leveringstiden længere end oplyst, og man bliver ikke oplyst om hverken forsinkelse eller forsendelse.
Meget ærgeligt, især da de nu kan købes billigere i de fysiske forretninger.

Fantastisk

Stort udvalg i Lego og rigtig mange figurer og løsdele

Hurtig og god service

Bestilte lego til min nevø og fik det dagen efter, vidste ikke at post danmark kunne være så hurtig:) Men skønt med et firma der ved hvad god service, er! Tak og godt nytår!

Billig LEGO der kom med det samme

Har allerede købt sønnens julegave og fandt ikke DUPLO Lego billigere andre steder selvom der var fragt med i prisen.
Varen ankom dagen efter, da jeg købt tidlig på dagen, så ingen bekymringer herhjemme om manglende julegaver fra internet sider.

Køb af abonnement!!!!

Købte i sommers et såkaldt abonnement for at få en prisfordel i forhold til Legetoys normale priser, Fik ikke købt noget lige med det samme og i mellemtiden havde Bilka -40% på ALT LEGO. Har netop erfaret at der ikke længere er en prisfordel ved at være abonnent og jeg har ikke engang brugt mit abonnement. Kan ikke få min penge tilbage..Det er surt at smide 260,00 kr. ud af vinduet....
J.L. found this review useful
Smiths v/ Helge Brunnich Smith

Reply from Smiths v/ Helge Brunnich Smith

Det er altid kedeligt, når en kunde føler sig dårligt behandlet, men det er ikke altid til at undgå. Pågældende købte et medlemskab uden at handle og 5 måneder senere sænkede vi de generelle prsier.
Kunden, som aldrig har købt andet end medlemskabet, har ikke på nogen måde fået forringet de vilkår, hun betalte sig til og i den forløbne periode har der endda været særlige tilbud til medlemmerne, som hun heller ikke har udnyttet.
At vi så, 5 måneder efter aftalen er indgået, ser, at konkurrencesituationen er ændret, og reagerer på det, er kun naturligt. Det SKAL en butik, hvis den skal bestå. Vi vil aldrig kunne love, at vi ikke gør det. Det er reelt dét, kunden er utilfreds med.
Venlig hilsen
Helge Smith, legetoys.dk
Butikker: legetoys, Skødshovedvej 21, 8420, Knebel tlf. +45 86 35 08 88. Åben næsten hver dag. RING!
legetoys, Bahnhofstrasse 23, 24937, Flensburg Mandag-fredag 10-18, lørdag 10-14. tlf. +49 461 48 06 72 14

1kl. betjening

handler med forretningen på nettet altid god sevice og hurtig levering
mange kunne lære noget

Rigtig go betjening

Hele familien var på besøg i Legetoys butik på Mols idag og hente Lego, fik en rigtig go betjening, vil helt sikkert handle der en anden gang. Bliv medlem og køb BILLIG Lego der.

meget tilfres

jeg har handlet flere gang, og hver gang er det gået over forventning.
OG DET ER BILLIGT

God og virkelig billig netbutik

Når man som jeg samler på LEGO, og derfor bruger rigtig mange penge på LEGO hvert år, så er abonnementsordningen en fantastisk god idé. Prisen for abonnementet er lynhurtigt tjent ind igen, da priserne ligger 30-40% under de vejledende butikspriser, selv på LEGO sæt der netop er kommet på markedet. En anden god ting er det også ind imellem er muligt at købe nogle af de mere eksklusive/specielle sæt, som ellers ikke kan købes i almindelige butikker, og at man også her kan få rabat i forhold til vejl. priser.

Fantastisk

Super service og man får varen så hurtigt man kan... Og så er det nok ´danmarks billigste priser på lego..

God betjening

Super viden om Lego og super overblik!

Super kontakt, meget billige priser på f.eks. LEGO

Det fungerer rigtigt godt, og porto udregningen for abo-kunder er smart, som man ikke kommer til at betale for meget.
Ja, og så er der jo hurtig forsendelse og kontakt. Pakkerne er altid forsvarligt pakket ind. A++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fås ikke bedre...

Hej Helge.

Takker mange gange for den gode service og hutig levering jeg har fået gennem tiderne, og vender helt sikkert tilbage før eller siden...

Mvh. Broen / Hjørring

Super Service

Hej Helge, det er bare en rigtig god butik du har banket op. Din service er bare helt i top, og vis der er noget som ikke er som det skal være så ringer du. Vis man kunne skulle du have 2 X 5 stjerner.'

Mvh Anker

Super service!

Da vi bestilte sidst til en fødselsdag der var lige om hjørnet, fik vi leveret til døren da vi ellers ikke ville kunne nå det. Vi bor godt nok lige i området, men alligevel. Tak for det.

Super liga!

5 min. efter bestillingen med en forespørgsel i kommentar feltet, blev jeg ringet op af indehaveren. Han havde set min forespørgsel og ville fortælle at den ønskede vare var i restordre ved lego - men normalt var en del af deres sortiment. Det er da service!
Ordren modtog jeg dagen efter bestillingen!!

En torn i øjet på konkurrenterne..

Legetoys er den bedste Internet butik jeg har handlet med. Rigtig gode priser, fantastisk service, let og overskuelig hjemmeside. Holder hvad de lover.

Søren Ingemand

super service

Altid venlig betjening,når man ringer og spørger til et produkt, billige priser på lego, hurtig levering, og meget hurtig svar på mails.

SUPER SUPER SUPER

Jeg handler rigtig, rigtig meget på nettet.
Hos Legetoys fik jeg dog den bedste service, jeg til dato har oplevet.
Bestilte, fik kvittering på min bestillingen - næsten inden jeg havde trykket "send". Fik besked på de ville sende ordren så snart de havde registreret min betaling. Jeg sendte kopi af min "netbank-betaling". Fik straks at vide, - at nu var der sendt. Jeg bestilte mandag-tidlig-aften. Tirsdag var min vare på min adresse. Jamen - jeg fatter IKKE, hvordan det kan gå så hurtigt.
Så - det korte og lange er - jeg er vildt imponeret. Så det er sidste gang, jeg bruger tid til at køre til en butik for at handle, - hvis jeg kan få samme vare hos Legetoys.

Jeg har handlet i denne webbutik flere gange indenfor de sidste 5 år, der er altid god service og hurtig levering.

Smiths v/ Helge Brunnich Smith Details

legetoys er en af verdens ældste netbutikker. Vi har i tusindvis af tilfredse kunder i Danmark og desuden kunder over hele verden. legetoys består af et selvstændigt kontor, hvor vi varetager kontakten med vores mange netkunder og en 100 kvm. stor, fysisk butik i to etager. Nederst finder du Sylvanians, spil, biler, dukker og meget andet og ovenpå er der især Lego og Playmobil. I butikken er desuden pakkeafdeling, hvor alt pakkes omhyggeligt, så du kan få din bestilling uskadt. I de senere år har legetoys investeret op mod en million kroner i at gøre butikken til DIN foretrukne legetøjsbutik og nu har vi udvidet med en butik i Flensburg. Også her sælger vi til priser, der gør vores kolleger gråhårede før tiden :-)

Visit Legetoys

We live here: Skødshovedvej 21