Legoland reviews

Legoland reviews

6.7

Maden

vi var på legoland 4 mennesker den11-7-2011.Maden var en rigtig kedelig oplevelse og dyr. Fastfood var der rigelig af jeg så faktisk ikke andet en flute med ost og skinke. Sikke noget møg at servere til mennesker og børn, selv dyr lever sundere og vil ikke spise sådan noget mad.

Rigtig godt sted !!

Legoland hotel er SUPER godt !!!
De er søde og venlige alle sammen.
Maden er VIRKELIG børnevenligt ( har 2 alm kræsne børn på 3-4 år )
Værelserne er ikk luksus men rigtig ok til pris.
Der er en dejlig ro på hotelet da det er så stort.
Det eneste de mangler er sådan lidt mere legeplads inden for synes vi, da parken lukker 18 ( vi er der i juni ) så ku der godt være lidt mere at tage sig til for de små på hotelet, men det ka man jo så selv klare..
De har sådan en " skattejagt " man ihvetfald ka bruge en af aftenerne på :-)
Vi ska der hen igen ihvetfald !!!

Vil klart anbefale at besøge legoland, men medbring mad.

Det er en fantastisk park. Og de er godt til at holde den ved lige, ikke noget med at den ser slidt ud i kanterne.
Men deres mad er IKKE lækker og så er den tilmed dyr.

legoland er fantastisk

legoland er kanon underholdning for børn, unge og voksne.

kanon god servise fra persionalet når man havde brug for hjælp eller vejledning.

der ud over bliver man altid mødt med et smil ved aktiviteterne af unge drenge og piger der klar på leg med ungerne

Is Legoland your company?

Legoland Details

At LEGOLAND® everyone in the family becomes a hero. There are more than 50 thrilling rides, shows and attractions to choose from.

Visit Legoland