Legwear reviews

Legwear reviews

4.7

Ventet 14 dage...

Vi har ventet i 14 dage på en bestilling, og trods henvendelser - ikke et ord eller nogen varer for den sags skyld.

Hurtig levering og varen passede på beskrivelen.

Ingen problemer.
Kunne dog godt ønske en info mail om at varen var afsendt.

Super god oplevelse....

kvaliteten svarer absolut til det, jeg har modtaget/beskrevet på hjemmesiden, hurtigt modtaget og lækkert indpakket. Billig porto. Jeg har handlet før og meget tilfreds. Gør det helt klart igen.....

Hurtig levering - gode priser

Købte lidt forskelligt forleden!

Modtog dagen efter. Hurtigt og nemt, dog savner jeg et lidt større udvalg.

Herlig lille niche-butik

Købte lidt forskelligt i leggins og tights og fik det dagen efter. Glimrende service, godt varieret sortiment, god kvalitet og lave priser. Fragtfrit efter man har købt for 150 kroner - meget su-venligt. Det er ikke sidste gang jeg handler der.

Hurtigt og nemt

Jeg faldt for den gode hjemmeside med et stort udvalg og ordentlige beskrivelser af varerne. e-handelsmærket og beskrivelsen af folkene bag bidrog til indtrykket af en troværdig virksomhed. Og det holdt. Fine varer leveret på få dage, simpelthen intet at bemærke :-).

Is Legwear your company?

Legwear Details