Leif Nielsen Jensen A/S reviews

Leif Nielsen Jensen A/S reviews

6.8

rigtig god service

Fik ordnet og klargjort en specielbil og selvom jeg er perfektionistisk i forhold til mine biler, så kan jeg kun give firmaet topkarakter for det flotte resultat og den gode venlige service som jeg fik.

Urimelig grov behandling

Købte brugt Seat Cordoba 2006 der havde gået 195.000 hos Leif Nielsen Jensen, 1 måned senere smed den motoren. Jeg kontaktede forhandleren da der efter dansk lovgivning er 6 måneders reklamation på ting som motorskade. Personen jeg mødte i telefonen blev meget vred og ville intet have med mig og bilen at gøre, Og sagde bilen var solgt som beset. Jeg forklarede manden i telefonen at det er mod dansk lovgivning at sælge brugte biler som beset når man er forhandler.
Sagen er end ikke afklaret og jeg afventer stadig svar fra forhandleren. Det er nu over et år siden og jeg står stadig med en bil der ikke kan kører pga. motoren.
Leif Nielsen Jensen vil stadig intet have at gøre med bilen og der bliver nu kørt sag igennem FDM som siger at det er en sag de vinder med garanti.

Køb ALDRIG brugt bil her!

super service

jeg må sige at det er et kanon godt sted jeg har købt helt ny hyundai i okt 2009 og både sælger og efter følgne service er i top aldrig nogle problemmer de små ting der har været er blivet lavet uden brok så 5 stjerner herfra. Ja så er hyundai solgt og købt en seat ibiza hos dem igen viser de klasse super service og Kristian er sku en flink fyr og helt nede på jorden. Og når vi skal på værkstedet om det er service eller noget andet så er det også i top

Leif Nielsen Jensen A/S Details

Hos Leif Nielsen Jensen A/S er du som kunde vores vigtigste resurse, og derfor står kundetilfredshed øverst på vores dagsorden. Vi arbejder målrettet på at du, som kunde, får en positiv oplevelse hos os - hver gang! Som autoriseret forhandler af Hyundai og SEAT har vi altid vores store showroom fyldt med nye biler der står klar til at du kan prøvekøre dem. Hvis du i stedet er på udkig efter en brugt bil er du også i de helt rigtige hænder. Vi har et af Sydsjællands største brugtvognslagre, og disse biler sælges til absolut konkurrencedygtige priser - generelt væsentlig under markedsprisen. Uanset om du er på udkig efter ny eller brugt bil, står vores salgsteam klar til at rådgive dig om alt vedrørende dit bilkøb - alt fra hvilken bilmodel til hvilken finansiering og forsikring der vil være optimal. Skal din bil på værksted kan du regne med autoriseret ekspertviden indenfor Hyundai, SEAT og FIAT. Udover at være autoriseret reparatør af disse mærker kan vi også udføre kvalitetsarbejde på alle andre bilmærker. Vores målsætning er, at du hos os får du det autoriserede værksteds kvalitet og knowhow uden at skulle betale mere end du skal hos de frie uautoriserede værksteder. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores bilhus.

Visit Leif Nielsen Jensen A/S

We live here: Køgevej 16