Lejemorder reviews

Lejemorder reviews

5.3

Har taget en kontrakt ud på dem

Da jeg ikke har fået leveret varen, er jeg gået til konkurrenten.
Så kan de lære det!

God service men meget forsinket levering

Meget professionelle, og prisen er til at "leve" med. Men De lovede mig en dato, og desværre overskred de datoen med to uger. Hvilket betød at svigermor alligevel kom med på ferie!

Fantastisk service

Bragende god service. Hurtig håndtering og gode priser. Jeg har igennem flere år benyttet dem til diverse kyniske opgaver, som Lejemorder.dk har håndteret yderst professionelt og inden for overkommelig tid.

Jeg kan kun anbefale dem til andre, der går med indre dæmoner.

fænomenal service!

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har benyttet mig af lejemorder.dk. Efter en række hændelser, med min nu afdøde svigermor, tog jeg kontakt til lejemorder.dk. Ikke alene bliver man mødt med en empati og forståelse, der langt overstiger hvad man har af forventninger, man får også rabat på svigermødre! For en lille merpris tilbyder lejemorder.dk sågar at sørge for en dublant, der, på dine vegne, kan deltage i den efterfølgende begravelse af svigermonsteret!

Likvideringen skete i øvrigt hurtigt, gnidningsløst og med minimal rengøring til følge. Helt igennem fantastisk service og bestemt ikke den sidste svigermor jeg overlader til lejemorder.dk's kyndige behandling!

Danmarks bedste!

Hurtig og god service.
Deres priser er i den grad konkurrencedygtige - de kan deres kram!

Kan kun anbefale lejemorder.dk

De giver endda returret! ;-)

Sublimt håndværk!

I love it! De er hurtige og opfindsomme! Jeg benytter mig ofte af Lejemorder.dk´s ydelser og jeg er sjældent blevet skuffet! Prisen er måske lidt pebret, men det er det værd! Jeg vil anbefalde denne sevice til alle der går med et lille "problem", få det overstået ;)

Is Lejemorder your company?

Lejemorder Details

Lejemorder.dk - online lejemorder booking