Lej En Spand.dk reviews

Lej En Spand.dk reviews

9.4

God, hurtig og effektiv service med godt humør!

De to flyttemænd der hjalp os med vores flytning var super imødekommende overfor vores ønsker og behov, rigtig effektive og arbejdede med et godt humør, hvilket gjorde dagen til en god oplevelse.
Da vi begge er på s.u havde vi haft overvejelser om, om flyttemænd var pengene værd -det kan vi nu sige, at det er de uden nogen form for tvivl. Vi fik flyttet alt hurtigt og effektivt, og de var behjælpelige med at bære de tunge ting på plads for os.
Vi vil helt sikkert anbefale lejenspand.dk til andre og selv anvende dem, hvis vi får behovet igen.

Flink og venlig service samt en fin spand

Jeg brugte Lejenspand.dk i forbindelse med flytning. Jeg oplevede dem som meget service-mindede og flyttevognen var perfekt.
-Tak for leje. :)

/Mads

fantastisk service og pålideligt køretøj.

Hvis man skal flytte er dette på alle måder et godt firma at benytte. bilen var opvarmet da vi ankom så vi ikke kom til en kold bil, og vi fik god instruktion i brug af lift og lignende. betalingen og alt det tekninske forløb godt og der var ingen problemer.

Fantastisk flyttefirma!

Lejenspands flyttefirma er intet mindre end fantastisk! Venlige og hjælpsomme flyttefolk, hurtig og effektiv service samt virkeligt gode priser. Da jeg ringede for at spørge til ca. pris på min flytning gik der to timer, så stod de i min lejlighed for at måle op, så de kunne give et præcist tilbud. Også selve flytningen gik lettere end let, og alt kom helt og hurtigt frem. Fra start til slut en god oplevelse, som jeg klart vil anbefale til alle, jeg kender.

Usædvanlig god service

Jeg vil gerne anbefale LejEnSpand på det varmeste. Rigtig god, smilende service til en langt lavere pris end de andre firmaer, jeg spurgte. Super oplevelse!

Levede op til forventningerne

Som mine forventninger var, så var der hurtig service og gennemgang, samt mulighed for at få hjælp, til sent ud på aftenen ;)

Lej en spand er ja en spand, men den kan kører og gør sit arbejde!
Der var lige noget med en dør, som vi havde håbet kunne åbnes, men det er hvad det er :) Alt i alt, fik vi det vi bestilte, og uden de store problemer ;)

Vi har allerede snakket om, at det kunne vi godt gøre igen :)

Kan helt sikkert anbefales til flytning fra Aalborg til København

Flytning Aalborg -> København og Aalborg -> Aalborg. Vi er to studerende som valgte at hjælpe hinanden med vores flytning da min ven overtog en del af mine møbler (flytte samtidig).. Vi lejede den orange flyttebil i to dage. Vi kørte fra Aalborg til Århus og tog færgen der til Kalundborg hvorfra turen gik videre til København. Dagen efter kørte vi tilbage og flyttede vi min vens ting til hendes nye lejlighed i Aalborg. Bilen kørte udemærket, og liften var nem at håndtere.. Den var lidt tung at køre belastet i 5de gear op ad bakken på motorvejen, men ellers var den meget behagelig at køre i. Flytningen gik som planlagt !! :) Lige for folk der gerne vil have GPS i bilen: Spørg lige om det når du afhenter bilen ;-)

Enkelt, tydeligt og billigt - sådan laves biludlejning!

Jeg har nu 3 gange lejet flyttebil hos Lej en spand, Aalborg. Alle 3 gange har det fungeret upåklageligt - bilen var klar som aftalt, og kontakten var hurtig og nem.
Selvom firmanavnet antyder noget andet, fejler bilerne ikke noget - de er ikke nye, men, der skal virke, virker.
Jeg vil ikke tøve med at bruge Lej en spand igen!

Yderst tilfredsstillende

Må indrømme at jeg på forhånd var lidt bekymret ved det hele; Skulle flytte fra sønderjylland til nordjylland og hvordan ville bilen (havde bestilt den store kassevogn) være og hvordan ville dens dieselforbrug være?

Ja det er en ældre bil men den kører helt fornuftigt og (ved fornuftig kørsel) heller ikke et vanvittigt brændstof forbrug - så jeg er yderst tilfreds og positivt overrasket.
1 dags leje og 500+ km kørsel og køb af diesel = ca 2200,- det er helt i orden og i hvert fald konkurrencedygtigt i forhold til flyttemænd, der snildt tog 3 gange så meget i de tilbud jeg indhentede før min flytning...

Så det korte af det lange: Et sted jeg ikke vil tøve at bruge igen når behovet opstår.

Fedt koncept

Det var en sand fornøjelse og lettede vores flytning meget. Helt klart noget vi kan anbefale.

Nemt og billigt

Meget nemt og velfungerende både hvad angår booking, afhentning og aflevering/afregning.
Kan kun anbefales!

GOD SERVICE KLART ANBEFALES

Jeg skulle bruge en flyttebil og kontaktede derfor Leje en spand Vi fandt frem til en billig løsning på problemet .Bilen er måske ikke særlig køn men den kører upåklageligt og det er skønt med lift på bilen Jeg bestilte også en flyttepakke med udstyr til at gøre min flytning lettere.
Firmaet kan klart anbefales

Billigt + enkelt + velkørende + venlig service = en klar anbefaling!

Mit behov var et køretøj med større kapacitet end en flyttetrailer og til en overskuelig pris til en flytning over længere afstand. Lejenspand's største kassevogn var den bedste (billigste) løsning jeg kunne finde, og både køretøjet samt afhentning/aflevering viste sig at fungere upåklageligt. Desuden stor ros for simple og letforståelige lejebetingelser.

Det er bare i orden

Flere spurgte mig om jeg nok turde leje sådan noget gammel lort - og så skulle køre omkring 200 km. Det turde jeg nu nok og kan kun varmt anbefale "leje en spand". Helt i top og god service. Dejligt med kolde vand i bilen på en meget varm dag.

Godt og billigt!

To smilende flyttemænd kom med bilen og var en kæmpe hjælp så flytningen gik nemt, hurtigt og i god ånd!
Kan helt klart anbefales!

Den gamle postbil var nem at bestille og betjene. Tilmed billig leje.
Bilen er dog en dieselsluger, hvilken er det eneste minus der er ved den.

Hurtigt og nemt

Det var hurtigt og nemt at booke bilen. Afhentning og aflevering gik som smurt. Det var en helt igennem behagelig oplevelse. Jeg vil helt sikkert leje bil hos Lej en spand, når jeg får brug for det igen.

Lej en spand , det er sandt, men klarer det hele, den kan.

fin service alt var som aftalt, ingen problemer, kan klart anbefales til andre flyttere..

Lejenspand.dk Details

Lejenspand.dk tilbyder Aalborgs billigste biludlejning og tilbyder flytninger af indbo til nogen af markedets skarpeste priser.

Visit Lej En Spand.dk

We live here: K christensensvej 2n