Lej Et Lig Biludlejning reviews

Lej Et Lig Biludlejning reviews

6.4

Pris og kvalitet hænger sammen - på den gode måde!

Har brugt Lej et Lig i Aarhus.
Oplevede rigtig god "nede-på-jorden" service. Varevognen som vi lejede havde en lille skavank, men det var ikke noget man ikke lige selv kunne fikse, og fik da også en grundig gennemgang af varevognens små "særheder".
Alt i alt, en god solid og meget pålidelig varevogn som jeg følte mig tryg ved at bruge.
Personalet var nogle flinke gutter der ikke så emsige med at vi var lidt forsinket på tilbageleveringen.
Pris og kvalitet hænger sammen på den gode måde, og jeg kan kun forestille mig at bruge lej et lig igen til transport af musikgear og andre ting, som "ridser" lidt i en lejebil.

Nemt og billigt - god service

Super fin oplevelse at leje hos Lej et lig. Havde booket flere forskellige biler til en mindre produktion, men da vores setup ændrede sig, var Lej et lig super fleksible ift. at ændre i bestilling samt afhentning/aflevering.
Generelt en super god og hurtig service og ikke mindst en meget favorabel pris - uden underlige tillægsydelser og gebyrer.
En problemfri og meget tilfredsstillende oplevelse.

Pilot Film

Fantastisk service selv når uheldet er ude!

Man plejer at sige, at man får hvad man betaler for. Dette er dog ikke tilfældet hos Lej et Lig. Her får man nemlig udover en ekstremt konkurrencedygtig pris på leje af bilen, også en fantastisk service og en god behandling selv når uheldet er ude.

Vi lånte en 5m3 bil af Lej et Lig over 5 gange til at transportere udstyr og rekvisitter til produktionen af kortfilmen "Et Gensyn". På et filmset er man yderst afhængig af bilen, da tiden er knap os ustyret tungt. Så da bilen ikke ville starte i januars hårde frost var Lej et Lig hurtige til at sende en mand ud der startede bilen fluks. Da bilen punkterede kom selv samme mand med en ny bil enden for en time og da vi kom til at køre et sidespejl i stykker var de søde til ikke at opkræve os for skaden. Fuldstændig uundværlig service og super fleksibilitet der er altafgørende når man laver film på low-budget/ no-budget.

Derudover blev den ene af vores optagedage aflyst med meget kort varsel og vi havde derfor brug for at ændre i vores reservation lastminute, hvilket Lej et Lig med det samme kunne sige at vi blot fik den forudbetalte leje til gode til næste gang vi skulle bruge bilen.

Alt i alt var det en oplevelse ud over alt forventning med god service, fine biler og fantastisk forståelse for vores situation! Lej et Lig kan klart anbefales til alle der har brug for at leje en billig bil med god service!

Fin service

Vi har benyttet LejEtlig flere gange med fin tilfredshed. På et tidspunkt havde vi et problem med en af bilerne ved en flytning grundet defekt gearkasse, men der gik ikke mere end 2 timer, så havde vi fået leveret en anden bil.

God oplevelse i Aarhus

Jeg lejede en kassevogn i Aarhus, som var meget slidt og bulet uden på, men overraskende pæn og velholdt inden i. Servicen var god og venlig.
Den kørte med mig fra Aarhus, til Aalborg, tilbage til Aarhus, med færgen, så til Roskilde og tilbage til Aarhus. En meget lang tur for en meget gammel bil. Jeg syntes ikke den var så slem, men var også vandt til min fars gamle Nissan Cabstar; på motervejen rasler og bumlede bilen så man ikke kan føre en ordentlig samtale og det føltes som om noget snart ville falde af den.
Den var nem at køre og var virkelig god, sammenlignet med hvad jeg havde regnet med. Kan man lide at køre 140 km/t på motorvej, er det nok ikke bilen. Den var ikke toptunet, men stabil og sikker.

Fik faktura på bil jeg aldrig har lejet

Jeg lavede en forespørgsel på en flyttebil i Januar måned fra Aarhus til Kbh. Dette kunne desværre ikke lade sig gøre hvilket er fair nok. Den 22 Januar modtog jeg en tom mail hvortil der var vedhæftet en faktura for ulovlig parkering på Mimersgade i Kbh N på 760 kr. addreseret til mig på min daværende adresse.
Jeg svarede og spurgte hvad dette drejede sig om da jeg aldrig havde lejet en bil hos dem. Dertil svarede de:
"Hej Jens,
Se scr dump. (kort over København med markering på Mimersgade)
Der står Pink Wheels & Lej et lig på din faktura "

Jeg kunne udemærket godt se mit navn på fakturaen, men faktum var jo at jeg ikke havde lejet en bil. Jeg ringede til dem og forklarede dem sagen, men dette var de uforstående overfor da der ikke var fejl i deres system.
Jeg sendte igen en mail og forklarede dem at jeg anså sagen for afsluttet og at jeg ikke ville betale eftersom jeg ikke havde lejet en bil. Derudover spurgte jeg også hvor de havde mine oplysninger fra.
Igen svarede de:
"Ifølge vores system har du lejet bil hos 3 gange på Østerbro.
Vi har din mailadd pga du de første gange har booket online."

Igen måtte jeg ringe og sige at jeg ikke forstod deres mails og hvor de havde mine oplysninger fra. Jeg spurgte om det kunne komme fra den forespørgsel jeg lavede tidligere på måneden. Igen var svaret at det kunne det bestemt ikke da de to systemer ikke var integreret. Jeg forklarede at jeg synes det var foruroligende at sådanne fejl kunne ske, at det var utilfredstillende at de ikke på et tidspunkt så indad og overvejede om de kunne have lavet en fejl og ikke kun sende kortfattede mails med opkrævninger og beskyldninger.

Først da jeg bad om at se min underskrift på de lejekontrakter de mente jeg havde underskrevet ændrede tonen sig da disse selvfølgelig ikke eksisterede og de udsted en kreditnota.

Amatøragtigt og dårlig service.

Lige som det skulle være

Min oplevelse med at leje en bil hos lej et lig var rigtig fin. Jeg oplevede ingen problemer hverken ved afhentning eller aflevering af bilen. Bilens stand var ikke i top, men det er jo også lej et ligs koncept og jeg følte mig helt tryg ved at køre bilen. Alt i alt en tilfredsstillende oplevelse.

Elendige øser i ulovlig stand

Havde booket et vrag hos Valby afdelingen en 10 m3 gammel postbil, så langt så godt. Det er klart at de både med navnet og beskrivelse på hjemmeside gør opmærksom på, at det ikke lige er en super velkørende flyttebil, men at jeg skulle starte med at få nøgle til et vrag, der end ikke kunne starte og havde en forrude med revne halvt gennem denne havde jeg ikke lige forudset. Hjælpen var dog her i orden og jeg fik straks en anden nøgle til endnu et vrag. Her begår jeg så den dumhed ikke at teste vraget´s mest elementære funktioner såsom at det kan aflåses, at lyset virker, at sprinklerne fungerer i begge sider, at tankmåleren er i stand til at vise brændstofmængden på vraget. Efter at have fået gang i vraget, hvilket ikke var helt nemt, kørte jeg til stedet for flytningen af bohavet og parkerede uden for lejligheden, hvor vi straks gik i gang med at flytte bohavet ud i vraget. Da vi så efter et par timer skal have aflåst vraget fungerer låsene ikke og de bagerste døre kan end ikke lukkes til i forsvarlig stand - For fanden noget hø en søndag formiddag at stå med det problem. Nå ringer desperat til udelejeren, der blot kan hjælpe med at vi kan tømme vraget og så prøve lykken for 3. gang. Måske ikke den mest heldige løsning da vi så først skal have bohavet ind i lejligheden igen og så have byttet vrag samt håbe på at vi kunne være mere end heldige at få et vrag, der lovligt kunne bruges som flyttebil. Nej tak aldrig mere lej et lig, en absolut håbløs forretning, i hvert fald afdelingen i Valby, der ikke formåede at levere varen.
Vi valgte at flytte bohavet ind i lejligheden igen og så køre på traileren i stedet en kedelig løsning med nogle flere køreture end vi havde planlagt, desværre.
Da vi så skulle aflevere vraget næste morgen opdagede vi så også, at der ikke kunne komme varme på vraget, hvilket var yderst uheldigt med kulde og snevejr var det en noget spøjs oplevelse at skulle køre vraget til udlejeren!
Aldrig mere et vrag fra Lej et lig!

Kanon service!

Jeg lejede en Ford Transit i forbindelse med min flytning. Bilen kørte upåklageligt. Personalet i Amager afdelingen leverede en super service. De vejledte i forbindelse med hvor meget benzin/Diesel der ca. skulle bruges til turen og vi kunne aflevere bilen efter lukketid da vi var færdige med flytningen.

De var meget tillidsfulde og smilende. Da vi skulle afhente bilen var de i gang med et par småjusteringer på værkstedet, men vi blot en anden tilsvarende bil uden problemer og ventetid.

Derudover var det nemt at booke bilen, fleksibel afhentning og aflevering og god bil til trods for det jo var et lig :)

Prisen var virkelig overkommelig for en studerende der skulle flytte!
Var yderst tilfreds med hele oplevelsen!

Ingen problemer

Fejlfri oplevelse! intet at klage over, man får hvad man betaler for!

Arrogant og utroværdigt personale samt ejer.

[Trustpilot Support]: Din henvendelse vedrørende Other guideline violation, lejetlig.dk er nu færdigbehandlet ... henvendelse.nr. (censureret)

##- Indtast dit svar oven for denne linje -##
Kære Van Damme

Tak for din henvendelse til Trustpilot Support

Din henvendelse (censureret) vedrørende: Other guideline violation, lejetlig.dk - er nu færdigbehandlet af vores support team, se den seneste kommentar her:

Quality & Compliance (Support)
23 jan 13:34

Hej (censureret)

Tak for din henvendelse vedrørende Van Dammes anmeldelse.

Jeg har undersøgt anmeldelsen. Den overskrider ikke nogen af vores retningslinjer, og jeg har derfor lagt den tilbage på Trustpilot. Selvom vi har forståelse for, at I ikke må udtale jer, da der er en politisag igang, er det altså ikke nok til, at vi kan tage væk fra Trustpilot.

Desuden er det vores vurdering, at brugeren her beskriver sin købsoplevelse - og det der er kommet efter.

Hvis du har brug for at opdatere eller skrive yderligere kommentarer vedrørende denne henvendelse, bedes du besvare denne e-mail uden at ændre i emnet.

Trustpilot Support

Husk, at du kan anmelde Trustpilot her -> http://www.trustpilot.dk/evaluate/www.trustpilot.dk

This email is a service from Trustpilot Support.

Hvor er det dejligt at Trustpilot står ved deres beslutning, selvom Lejetlig beder om at få anmeldelser fjernet. Især nu, når man holder sig inden for rammerne.
God stil Trustpilot!!

Oprindelige anmelde:
Dette er ikke en bedømmelse omkring depositum!

Jeg har været så uheldig at blive anklaget for at bruge deres gamle skrammelkasse biler til at begå indbrud med.

Dvs. Lej et lig har givet urigtige oplysninger til Politiet, til trods for, at jeg har forsøgt at fortælle både politiet og lej et lig, at denne dato og tid ikke passer.

Jeg skulle efter sigende have lånt en bil (Transporter) en pågældende dag om morgenen kl.09.00 (ikke den rigtige dag) men på min lejekontrakt står der kl. 11.24, som er det rigtige tidspunkt for udlån, dog en helt anden dag - der er således IKKE styr på noget som helst.!!

Nu er jeg sigtet i en sag om adskillige indbrud lavet med deres bil, grundet "fejl i deres system", som de kalder det.

Det vil sige, at jeg står nu sigtet for tyveri og indbrud, på grund af en simpel fejl fra dem, som de kunne have rettet ved min forespørgsel.
Lej et lig's chef i Vejle ønsker ikke at videregive de rigtige oplysninger til politiet, for at hjælpe mig. "Det er jo ikke sjovt at have politiet rendende", siger han.

Jeg er begyndt at tro at det er en bekendt eller lign. i en helt anden bil samt anden dag
(der ligner den jeg lånte) og det netop er det, der i stedet dækkes over. Endvidere opdager jeg at de har adskillige hvide Transportere i landet, men det mente han ikke var relevant for politiet. "For så kommer politiet jo bare rendende igen".
"Det ønsker vi ikke", tilføjer han. - Jeg spørger mig selv, hvorfor det skulle være så farligt, hvis man havde rent mel i posen!?!?!
Han afslutter samtalen med at sige, at jeg er blacklistet ved dem.

Lej et lig har ikke ønsket at hjælpe med efterforskningen, men fastholder i stedet, at jeg skulle have lejet den pågældende bil på en helt anden dag end den reelle.

Til min store skræk opdager jeg, at jeg har glemt både hævekort samt kørekort i bilen efter aflevering af bil. Dette ringer jeg ind og siger, og jeg får lagt kortene til side.
De har bare lige glemt at fortælle politiet, at mine kort har ligget ved dem medens indbruddet fandt sted, hvor man fysisk har haft vist/brugt disse kort, for overhovedet at få adgang til området for gerningstedet.

Ikke nok med at de ikke vil hjælpe med oplysninger til Politi'et, så er de arrogante og utilnærmelige, når man henvender sig pænt til dem.

Jeg er nu fritaget for tjeneste på mit arbejde på grund af dem indtil andre ting i sagen tages op.

Tak for hjælpen lej et skodlig!

Og velkommen på forsiden ;)

Gode folk bag ligene!

Leg Et Lig støttede produktionen af kortfilmen "Du ved godt at du drømmer " ved at leje os et lig ekstra billigt. Det var vi rigtigt glade for. Folkene hos Leg Et Lig var rigtig flinke. Det er fedt når virksomheder har overskud til at støtte kulturen - det er bestemt ikke alle virksomheder, der mener de har overskud til det.

Fin og problemfri oplevelse med Lej et Lig.

Lejede et lig 8 dage i sommerferien 2013, og har intet negativt at sige om det. Alt var i orden og som forventet. Fik en Fiat Punto hos Amager afd. og den kørte landet rundt med konen og mig uden problemer på noget tidspunkt. Fik også depositumet tilbagebetalt via kontooverførelse som aftalt ved kontraktens indgåelse. 4 stjerne fordi alt var okay, som det skulle være. Den 5. stjerne undlades, fordi der ikke var radio i bilen og ikke noget ekstraordinært at fremhæve. Men alt i orden herfra.

Lej ALDRIG et lig!!!

Det var en rigtig dårlig oplevelse, at leje et lig!! Da vi havde tilbragt dagen på Falster og det var sen aften, så vi skulle køre vores tre små trætte børn hjem til Kbh -SÅ VAR HJULET FLADT! Og nej der var intet reservehjul (???) og Nej heller intet autohjælp (???) selv om det står på deres website og NEJ deres vagt tlf tilbød ingen hjælp. Så vi måtte sove på hynder og madrasser hos vores meget søde familie -men lidt en streg i regningen i forhold til det planer vi havde dagen efter.
Dagen efter kunne Lej et Lig stadig ikke tilbyde hverken autohjælp eller anden service -men sendte to polske mekanikere, der hverken talte danske eller engelsk -og kun gebrokkent tysk (???) med et hjul der var alt for stort (???).
Vi endte med, at måtte tage toget hjem fra Falster og "mistede" en fuld dag på deres meget sjusket behandling.
Når alt det er sagt, så føler vi os heldige, at vi ikke punkterede på det næsten nedslidte dæk, midt på en motorvej eller på broen. Det havde været direkte farligt!! Kort sagt! Lej ALDRIG et lig!!!

Perfekt til prisen

Det kom ikke bag på mig, at jeg fik udleveret en noget ældre flyttebil (tror det var en tidligere PostDanmark bil), men den var både rummelig og kørte fint, og så var den markant billigere end mine andre muligheder.

At flyttevognen var både bulet og med et hak i frontruden var til at leve med, når nu den var så billig... bare lidt ærgerligt at deres Amagerkontor ligger et stykke fra metroen, så jeg måtte ud på en halvlang travetur både ved afhentning og aflevering.

Alt i alt godt tilfreds - firmaets navn siger det hele; du får en gammel bil, men til en meget studievenlig pris.

Manglende refundering af leje og dårlig kundeservice

Jeg havde på forhånd og i god tid booket en alukassebil hos Lej Et Lig på Østerbro. Inden jeg bookede kassevognen var jeg lidt skeptisk overfor firmaet grundet deres navn, men på deres hjemmeside stod der:
"Selv om vores biler har set bedre dage bestræber vi os på at holde sikkerheden i top. Hver morgen bliver der tjekket væsker på alle biler, og mindst hver tredje måned bliver alle bilerne gennemgået af en mekaniker med service / sikkerheds tjek..... Lej Et Lig har for nyligt udskiftet alle biler til nyere, bedre og mere sikre biler i alle vores afdelinger."

Det lyder alt sammen meget godt, og gjorde mig tryg ved at leje en kassevogn. Desværre viste det sig ikke at holde. Og min skepsis om firmaet blev desværre indfriet.

I min booking havde jeg bestilt bobelplast. Da jeg kom for at hente kassevognen var der ikke mere bobelplast., Først forstår jeg ikke at Let Et Lig kan sælge bobleplast i deres webshop, og så ikke sørge for at have det på lager.
Jeg har ikke tidligere kørt med lift, og vi ville derfor gerne have vist hvordan liften på bilen virker. Dette kunne medarbejderen ikke finde ud af, og der gik et stykke tid før vi kunne få vist hvordan liften virker.
Den bil der blev kørt frem til mig var meget medtaget, og var helt sikkert ikke en nyere bil. Det var i den grad et lig. Den var fuld af ridser/buler, var tapet flere steder, på føresædet var skummet næsten væk, og i det hele taget så bilen meget slidt ud. Jeg gruede lidt for at skulle flytte med den bil. Jeg var klar over, at jeg ikke lejer en sprit ny bil gennem, men jeg blev meget chokeret over kessevognen. Den levede langt fra op til beskrivese fra internettet, både på sikkerhed og nyere bil.

På de 2 km jeg kørte i bilen var det tydeligt at den var svær at styre. Den var hård at rykke i rattet og svær at dreje. Efter vi have påfyldt bilen for med diesel, kunne jeg se at der var olie spor bagefter bilen. Det viser sig at bilen smider olien til servostyringen. Altså er bilen langt fra sikker og lovlig at køre i.
Næste problem med kassevognen var, at jeg ikke kunne se hvor stærkt jeg kørte, da speedometret var i stykker.
Jeg ringer til Østerbro afdelingen, hvor bilen er afhentet, og de beder mig om at komme tilbage med bilen. Bilen kan ikke laves på stedet, og jeg kan derfor ikke køre i kassevognen. Jeg får at vide, at der ikke er andre biler, da alle er udlejet. Jeg stod nu uden kassevogn 1 time før jeg skulle flytte. Meget ufedt, når man har en forventning om at tingene er i orden når man lejer en kassevogn.
Jeg får at vide, at hvis jeg sender en mail omkring sagen til deres mailadresse, så vil jeg få pengene for lejen refunderet. I øvrigt oplyser medarbejderen mig om, at der ikke er blevet skiftet biler ud for nyligt hos firmaet, og at bilerne kun bliver gået efter såfremt der er kunder der klager over dem. ellers går firmaet ud fra de fungere fint og lejer dem ud igen.
Efterfølgende må jeg så ud og finde en anden kassevogn til at flytte med.

Jeg er i mellemtiden blevet tilbudt 2 dages gratis leje af en kassevogn eller personbil, men jeg mangler ikke en bil mere, så det har jeg takket nej til. Jeg vil bare have min leje retur, hvilket jeg ikke finder urimeligt, da deres bil ikke virkede og derfor ikke er min fejl.

Jeg står nu næsten 2 måneder efter, og fortsat ikke har fået refunderet lejen eller diesel for den kassevogn jeg ikke kunne bruge. Jeg har skrevet flere mails, og brugt flere timer i telefon på at kontakte Lej Et Lig. De få gange jeg er kommet igennem, er jeg blevet kastet rundt i firmaet uden nogen hjælp. For 2 uger siden blev min klage/sag sat som haste, og jeg har ikke hørt noget endnu, og det har heller ikke været muligt at få fat på dem.

Jeg kan på ingen måde anbefale Let Et Lig til nogen, og vil heller ikke selv benytte dem igen.

Fejl ved udlejningsbil kostede lejer ekstraregning på 6.000 kr.

En flytning fra Aarhus til København gav flere problemer, da den store varebil for det første ikke kunne trække på motorvejen, og vi måtte køre 70-80 km/t.
Dernæst resulterede en åbenlys fejl i benzinmåleren, at vi kørte tør på motorvejen, og det ellers oplyste akutte telefonnummer var lukket, Lej-et-lig var opsagt af Falck(gad vide hvorfor!?), og Lej-et-lig ville efterfølgende ikke vedkende sig et ansvar af nogen art.
Det hele resulterede i at Lej-et-lig opkrævede en regning på mere end 6.000 kr., pga. fejl på et af deres køretøjer!!
Jeg vil ALDRIG anbefale Lej-et-lig til nogen. Det er en virksomhed der forsøger at vride penge ud af folk, så snart de øjner muligheden.

super nemt i en ellers stressende flytning

Lej et lig er udmerket ved flytning! Det er lige så nemt som man har brug for, det går hurtigt og de er meget venlige. Jeg oplevde nogle problemer da jeg fylte bensin på dielselmotoren, og var nødt til at få en ny bil med det samme og la den andre bli stående på tankstationen - ikke noget problem!

Positivt overrasket!

Jeg skulle bruge en kassevogn til at fragte en motorcykel, og tænkte at jeg ville give Lej et Lig i Århus en chance. Mine forventninger til køretøjet var relativt lave, men jeg blev positivt overrasket over hvor godt den ældre Ford Transit klarede turen.

Fin service på kontoret og en "no bullshit" tilgang til tingene! :)

- Vil uden at tøve anbefale Lej et Lig, Århus til venner og bekendte! :)

Fornuftig til prisen

Vi havde lånt bilen i forbindelse med filmoptagelser. Medarbejderne var flinke og fleksible. Tilstanden var ganske fornuftig til prisen og alt i alt var der intet at klage over. Kan varm anbefales.

Lej et Lig Biludlejning ApS Details

Biludlejning i København og Århus. Hos os får du billig biludlejning, da vi benytter brugte biludlejningsbiler. Vi tilbyder biludlejning til flytning eller lignende. Vi har også personbiler inden for biludlejning. Der er prisgaranti på al biludlejning.

Visit Lej Et Lig Biludlejning

We live here: Uplandsgade 70