Lekmer reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

snabba leveranser det tycker vi om

snabb leverans o bra packat barnen behöver inte vänta på sina leksaker
Review by confirmed purchaser

Snabb leverans, erbjudanden i paketet och stor variation bland kända märken!

Ja, vad kan man säga? Lekmer är bland de bästa leverantörerna av barnprodukter. Oavsett om du ska köpa kläder, leksaker, möbler, vagnar eller babyskydd så finns det troligen på Lekmer och till ett bra pris därtill! Med många erbjudanden, kampanjer och reor är de verkligen att lita på.

Tack för den här gången!
Review by confirmed purchaser

alla tiders, bra hemsida samt snabb leverans.

Vi har många födelsedagar att vänta men sjukdomarna avlöser varandra så vi beslöt oss för att beställa på nätet istället för att trängas bland folk och dess baciller. En enkel sida där det är enkelt att hitta vad man söker, ålderskategorin är superbra! Det enda jag saknade var målarpapper och målarfärg/fingerfärg från 2 år. Tack för smidig shopping och snabb leverans!

Helt ok. Inget krångel.

Gick in på sidan, hittade vad jag letade efter. Checkade ut och hade prylen inom en vecka. Bra!

Bästa stället

Helt klart bästa stället, snabb leverans och allt finns där :)

Jättebra

Jag är nöjd med den här hemsidan

👍!!

Stort utbud och snabb leverans!

Supersnabba att leverera!

Ni är så bra! Bra priser, trevlig kontakt då man behöver hjälp med något. Ni fixar allt.
Det absolut bästa med er är att man får paketet så snabbt!! Massa plus! 👍👍👍

Kan varmt rekommendera!

Smidigt & snabbt!

Nöjd

Bra priser, snabb leverans

BESVIKEN KUND!!!!

När man skickar tillbaka varor som man inte e nöjd med, så får man helt enkelt inte göra detta! Jag testade en vagn ut som ja hade köpt för inte så längesedan (man måste ju för sjutton få testa grejerna man köper) o den skakade (elr va man nu ska säga) när man gick på asfalten, men inte hemma! Lite skillnad o testa en vara inne o ute! Plus att den vagnen var på tok för liten, så ja blev väldigt missnöjd med denna, o de resulterade till att ja som sagt valde att skicka tillbaka den! Jag mailade lekmer, o frågade hur de blir med min faktura me tanke på att jag skickade tillbaka vagnen, fick då till svars att dom godtar inte vagnen som en retur då ja hade öppnat förpackningen o testat vagnen, utan då blev de istället att dom ska skicka tillbaka vagnen till mig o ja ska få stå för frakten! FÖR JÄVLIGT rent ut sagt.... samma sak ja beställde en bilstol till min son, öppnade förpackningen o testade den o han satt hur bra som helst i den, men hade han inte gjort de så hade ja ju inte ens fått skicka tillbaka den heller!! Men som tur va så vart denna stol kanonbra! Men hur gör man annars för att veta om man trivs med sina tex kläder, skor m.m som man beställer o de inte sitter bra elr storleken va för stor för liten etc om man inte får öppna dessa förpackningar för o testa?? Man måste ju få kunna skicka tillbaka sina varor man inte tycker är bekväma elr liknande, plus att han satt inte alls bra i den vagnen o den skakade mer än va en vagn ska!! Ja tycker ändå att lekmer e en bra sida, men vet i sjutton om man beställer mer därifrån då man blir behandlad såhär! Ne, nästa gång ja beställer saker, så lär de inte bli där iaf, då lägger ja hellre till en extra peng o beställer från andra sidor o förhoppningsvis blir bättre behandlad!! Ni ville ha ett omdöme, här ha ni nu sanningen!!

Reply from Lekmer

Bäste kund, vi ber så klart om ursäkt för om du upplever att du blivit illa bemött, det är absolut inte vår avsikt! Som kund hos Lekmer godkänner du våra ordervillkor, vilket innebär att du inte kan returnera en använd produkt så vida det inte rör sig om ett produktfel. Du är välkommen att skicka in ditt ärende till vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi ta en extra titt på ditt ärende samt se till att hjälpa dig på bästa möjliga sätt! Vh, Philip på Lekmer.se

Everythings positive

Good website, quick delivery, nice products.
Review by confirmed purchaser

Snabbt och smidigt som alltid!

Nöjd som vanligt. Snabbt, billigt, enkelt:)

bland de bästa

.............

Funkade utmärkt

Funkade utmärkt

Snabb felfri leverans

Det var smidigt att hitta det jag ville ha och snabbt att få den hem.

good service

Really good service , fast delivery and the quility of the product is as expected.

bra priser..

Jag gillar lekmers priser men sällan håller dom sina leverans tider 1-3 arbetsdagar.jag har aldrig fått leveranser så snabbt utan det brukar ta en vecka.samt så dröjer det flera dagar innan man får ordern på mailen.ibland har det hänt att jag beställt samma sak två gånger eftersom man inte vet om dom fått in beställningen.det är mycket dåligt.

Reply from Lekmer

Bäste kund, detta låter inte alls bra! Vi strävar alltid efter att leverera våra kunders paket inom 1-3 arbetsdagar, ibland kan det tyvärr uppstå problem vilket kan medföra att det dröjer några extra dagar innan paketet når kunden. Detta är självklart inte okej och om det är något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen ta kontakt med vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi titta närmare på just din order. Vh, Philip på Lekmer.se

Snabbt och enkelt!

Det går snabbt och enkelt att beställa. Varorna kommer även de snabbt och smidigt!
Review by confirmed purchaser

Vid behov av kontakt med lekmer så är det omöjligt! Försökt kontakta kundtjänst men det finns ingen.

Jag har alltid varit nöjd då jag beställt många gånger från lekmer. Denna gång fick jag fel vara och returnerade den enligt deras anvisning. Betalade 155kr i porto som jag nu undrar hur jag ska få tillbaka...!? Finns inget nr att ringa eller kundtjänst att nå-dåligt! Annars är jag nöjd med varorna och snabb service, men kommer nog inte våga beställa igen tyvärr.

Reply from Lekmer

Bäste kund, detta låter inte alls bra! Vi ber om ursäkt för att vi har skickat fel vara till dig samt den långa svarstiden från kundtjänst. Vi arbetar hårt med att besvara alla kunder inom 24 timmar och det är så klart väldigt tråkigt att vi inte har kunnat besvara dig i tid. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi se till att hjälpa dig på bästa möjliga sätt! Vh, Philip på Lekmer.se

Lekmer Details

About this company

Hos Lekmer finns trygga och populära leksaker. Leksaker, spel och barnböcker från Lego, Duplo, Barbie, Alga, Kärnan och Lundby. Här finns klassiska trä-leksaker från Brio och Micki liksom barnens favoriter från Stiga, Matell och Hasbro.

Visit Lekmer

Category

Kids

Children's Toy

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.