Lensway reviews

Lensway reviews

8.1

Hurtig levering, for det meste

Har handlet der flere gange, altid hurtig levering. - Dog har de en enkelt gang glemt min ordre, der åbenbart var forsvundet i systemet. - Kundeservice sørgede dog for, at varerne hurtigt blev afsendt.

Prisen ændrede sig

Jeg bestilte 2x30 stk linser hos Lensway. Prisen stod på siden til 82 kr pr pakke, men så snart jeg kom ind i ordreoversigten var prisen 109 kr pr pakke!!
Det stemmer ikke engang hvis man regner med at de 82 kr er uden moms......

Billige kontaktlinser og hurtig levering

Jeg er meget glad for at handle hos Lensway.dk
Jeg sparer mange penge på mine kontaktlinser.
Det er hurtigt og nemt at bestille, og varerne er pakket og leveret lige til døren i løbet af få dage. Jeg kan varmt anbefale denne side.

Altid hurtig levering og gode priser

Har endnu ikke oplevet problemer med denne virksomhed. Der ydes god support og service.

Kundeservice i topklasse

Hurtig, venlig og effektiv Kundeservice

Yderst tilfreds

Kan kun anbefale Lensway .. god service, hurtig levering og gode priser. Handler igen og igen hos dem :-)

Snyd og bedrag

Jeg forsøgte d. 10.12.2013 at benytte mig af Lensway's tilbud om kontaktlinser til 1 kr. for "Førstegangs købere"

Selve bestillingen var noget værre rod! Jeg prøvede mange gange, at tilføje de ønskede kontaktlinser, men den lovede rabat blev kun fratrukket i vare linierne og ikke i det samlede beløb, hvor den fulde pris blev ved med at fremgå.

Efter en lang e-mail korrespondance med en Lensway kundeservice medarbejder, endte det med, at hun måtte foretage bestillingen for mig, da der åbenbart var "problemer med deres side" -hvilke ved jeg ikke.
Jeg måtte altså oplyse min ønskede bestilling, samt kreditkort oplysninger pr. mail, for at det kunne lade sig gøre!

Jeg har d.d. (I øvrigt én dag senere end angivet på Lensway's hjemmeside) -modtaget min bestilling.

Jeg har modtaget følgende:

* 2 pakker af 5 stk. linser med påskriften: "FREE TRIAL LENSES NOT FOR SALE"

* 10 løse kontakt linser der ligger hulter til bulter i pakken! -disse stammer ligeledes fra pakker med "Gratis prøve linser"

* 4 enkeltpakker med farvede linser, hvor 2 af dem meget tydeligt har været åbnet

Jeg har trods alt, kun betalt 1 kr. pr. pakke linser, men principielt finder jeg det forkasteligt, at Lensway videre SÆLGER producenternes gratis prøvepakker!

Ydermere fremsender man ikke bare løse kontakt linser, og ret åbenlyst sender man ikke pakker der har været åbnet!

Jeg har henvendt mig til Lensway vedrørende dette, og ejendommeligt nok, så har jeg her 5 timer senere, endnu ikke hørt fra dem.
Da det drejede sig om min bestilling, svarede de hver gang i løbet af en halv time!....

Jeg vil på ingen måde, hverken benytte eller anbefale Lensway fremover!

jeg har brugt dem i 1 år.

Jeg får altid mine varer, og prisen er også i orden.

Lige godt hver gang.

Nem og burgervenlig hjemmeside. Hurtig levering hver gang. Jeg har aldrig oplevet problemer. Bestiller fast kontaktlinser hos LensWay.

Perfekt hver gang

Har aldrig haft problemer med Lensway.

Der' ingen dikkedar'!

Hver evig eneste gang præsterer Lensway en formidabel service! Aldrig har der været problemer, forsinkelser med levering, mangel på en specifik ordre mv. - det hele spiller bare og man har det indtryk, at det er professionelle, der står bag!
Så er det jo kun et plus, at de kontinuerligt kører diverse rabatkampagner, som man kan nyde godt af! :)

virker hver gang

køber jævnligt linser med tilhørende væske. Lynhurtig levering og rimelig pris.

Har lagt 2 ordrer på 2 dage - ingenting sker

Jeg har nu lagt 2 ordrer i løbet af to dage og der bliver ikke fremsendt nogen ordrebekræftelse til mig. Jeg antager at mine ordrer er blevet arkiveret lodret.

Det er simpelthen for useriøst.

Lensway er til at stole på og leveringen er hurtig

Som nogen måske kan se, har jeg de sidste to måneder kæmpet med det engelske firma lensplanet. Jeg gik oprindeligt til dem fordi de var lidt billigere. Klog af skade har jeg nu sluttet ethvert form for samarbejde med dem og er gået tilbage til et firma, jeg ved jeg kan stole på: Lensway. De har netop leveret de linser jeg har savnet i to måneder, hurtigt og upåklageligt. Jeg går ikke tilbage til det engelske firma, selvom Lensway måske er en tand dyrere. Men Lensway er alle pengene værd. Tak.

God og hurtig Kundeservice

Har bestilt linser flere gange hos Lensway. God service, med det tager ind imellem op til 2 uger i den produkterne kommer efter bestilling.

Kanon Service

Har benyttet Lensway.dk i flere år nu og har aldrig været skuffet, hurtigt og let overskuelig hjemmeside, gode priser, ofte med tilbud om gratis solbriller og så er leveringen hurtig.
Bruger kontaktlinser..

Perfekt!

Fantastiske tilbud, hurtig levering og gode produkter!

Hurtig bestilling, hurtig levering!

Nemt at bestille og lynhurtig afsendelse af varerne som ligger i potkassen dagen efter - super!
MEN, det ville være dejligt hvis æskerne blev plomberet - man vil gerne selv åbne sine pakker.

Gode priser!

Kan super anbefale Lensway!, de har billige priser og har ingen problemer haft med deres produkter, dog tager det dem liiiige lovligt lang tid at levere varen og derfor er det nødvendigt at man bestiller linser i god tid.

www.lensway.dk Details

Visit Lensway