Lensway reviews

Lensway reviews

8.1

Snydt af Lensway, - twice !

Købte et par briller af Lensway, fik et par med en forkert styrke, skulle returnere dem for egen regning, brugte tid og penge på, fik et nyt par der heller ikke havde den rigtige styrke. Opgav...at gøre mere ved det, da Lensway insisterede på at hvis jeg skulle have et tredie par måtte jeg betale fuld pris igen.....møg firma gjorde mig kun mange penge fattigere og pisse sur. Køb aldrig briller hos Lensway.

Nemt Hurtigt og Billigt

Fantastisk hjemmeside nemt hurtigt og billigt, så de kan varmt anbefales.
Til andre der køber linser og briller

god service

Bestilte varer som desværre skulle igennem Post Danmarks pakkeknuser i Kolding, så der manglede en æske linser, da ordren nåede frem. En opringning til til LensWay og den manglende æske er på vej. Det er da god service.

Fantastisk kundeservice og gode priser

Efter en fejlbestilling (forkert indtastning af styrke) skulle jeg sende brillerne retur. Kundeservice er ordene hele i løbet af samme dag. De bestilte et par nye briller til mig med det samme, og modtog dem samme uge. Priserne er absolut heller ikke til at klage over. Jeg havde en besparelse på 1500,- ved at handle hos Lensway.

nyhedsbreve... tilbud

Jeg synes det er temmelig meget bondefangeri at sende en mail, hvor i tilbyder -10% og fri fragt - Mine linser koster normalt 99,- pr æske hos jer ( har dog fundet dem billigere andet sted ) .. Dog synes jeg at det lød som et godt tilbud, og ville egentlig have bestilt, indtil jeg så at i havde ændret prisen for 1 æske linser.. 142 kr, for den helt samme som jeg plejer at bestille, et hurtigt søg på nettet, og så kunne de købes til 95 kr. æsken andre steder. Skal i lave tilbud, skal det da være et tilbud... Så husk at se jer for, når i får "tilbudsmails" fra dem

Nemt, Sikkert, Godt

Kan ikke sige noget skidt om dem. De har et godt udvalg. De sender hurtigt. Og prisen er perfekt.

Tak :-)

Nemt, hurtigt og sød kundeservice

Hurtigt og SÅ nemt!

Jeg har været kunde der i et par år efterhånden og der har været én forsinket levering, og selv den var hurtigere end en almindelig optiker kunne skaffe mig de samme linser. Ellers kommer linserne altid lynhurtigt, og med ekspres bestilling er det simpelthen så dejligt nemt og hurtigt at bestille nye linser.

Derudover er der ofte gode tilbud, det varmer jo også. Samlet set sparer jeg mellem 80-100 kr om måneden i forhold til de store optikere jeg har været hos før, og det var jo ellers på abonnement.

Fantastisk oplevelse hver gang!

Bestilte nye kontaktlinser for 4 dage siden og modtog allerede kontaktlinserne i går - virkelig hurtig og nem levering. Deres hjemmeside er meget overskuelig og deres kundeservicemedarbejdere er virkelig søde og hjælpsomme (især medarbejderen Nick har været til stor hjælp)
Samtidig får man hele tiden e-mails med tilbud på de ting man tidligere har bestilt, hvilket gør det virkelig nemt at bestille de produkter man skal bruge, igen.

Fantastisk!

Jeg fik hjemmesiden anbefalet af min far, hvilket også er af ham jeg har arvet mit fantastiske syn fra. Jeg har brugt LensWay.dk i snart 2 år, og jeg har aldrig haft nogle problemer med dem. Deres leveringer stemmer overens med givne tidspunkter og der har bare aldrig været noget bøvl. Jeg var inde hos min optiker for at få foretaget en synsprøve og et øjentjek, hvor de anbefalede mig at tegne et linse-abbonement hos dem, men priserne på LensWay.dk er billigere og helt og aldeles samme mærke, kvalitet osv.

Helt sikkert et firma jeg vil benytte mig af i lang tid (givet servicen forbliver den samme!)

Aarhus-pigen

Hurtig levering, perfekt vare, god pris, brugervenlig side

Jeg handler ALTID hos Lensway - briller, linser og kontaktlinsevæske og andet tilbehør. Jeg har aldrig oplevet problemer med Lensway, de er altid hurtige til at levere og da jeg fik købt forkert styrke i briller var der ingen problemer what so ever. Jeg kan kun varmt anbefale Lensway

God pris, hurtig service

Har over flere gange købt kontaktlinser igennem denne side.
Jeg har været meget tilfreds.
Du får det samme produkt som hos optikeren men til 1/3 af prisen.

God service - God service - God service

Nem bestilling - hurtig forsendelse - God service

Designer briller til gode priser

Flotte briller og god service til billige penge.

Rimelige priser og god kundeservice

Jeg køber altid kontaktlinser hos Lensway og det fungerer fint og uden problemer. Priserne er rimelige og de få gange jeg har været i kontakt med kundeservice har de været søde, ærlige og hjælpsomme - f.ex vedr. levering og leveringstid mm. Lensway anbefales herfra.

Uheldig Kundeservice ift. Logbuy

At man tilskriver Lensway og spørger til deres aftale med Logbuy, og får følgende svar: "Hvad er LOGBUY? Det er ikke noget jeg kender til, så jeg ved ikke om vi understøtter det. Mit umiddelbare bud er, at det gør vi ikke. Afventer svar for mere hjælp. Hav en god dag. Med venlige hilsner Xxxx."
Har efterfølgende løst mit problem selvstændigt, og jo de understøtter Logbuy. Så spændende om linserne kommer uden problemer.

Hurtig betjening-fornuftig pris

God Kundeservice og tager telefonen uden ventetid. Desuden er de billige og produktet kommer hurtigt frem.

Hurtigt levering og billig

Meget billigere end Nyt Syn - hvor jeg engang fik mine kontaktlinser fra.

Pålidelige og billige.

Har handlet mange gange hos Lensway, og der har aldrig været problemer. De har gode tilbud.

Super kvalitet og priser. Hurtig levering.

Det er første gang jeg prøver at købe briller her, men ikke sidste gang.
Det er en rigtig god kvalitet. Lensway har styr på det hele.

Vil helt sikkert anbefale andre at handle her.

www.lensway.dk Details

Visit Lensway