Lepetitgarage reviews

Lepetitgarage reviews

7.5

Godt værksted

De ved meget om franske biler.
Har fået lavet min 106 der et par gange.
Altid god service.

Super service og rigtig god pris :-)

Jeg skulle have skiftet kobling på min peugeot 107 og gik ind på autobulter.dk, der fik jeg hurtigt et tilbud fra Le petit garage, som også var det billigste, jeg er super tilfreds med både servicen og prisen, og vil helt sikkert anbefale stedet til andre, og kommer helt sikkert også tilbage, hvis min bil skal have noget ordnet igen :-)

God pris og god kvalitet

Meget god oplevelse med at få ordnet klimaanlæg og udstødning. Der var lidt udfordringer med at nå det hele her inden jul, men det lykkedes. Desuden endte regningen med at blive kr. 500 mindre end forudsagt.

Brug aldrig Le petit Garage.

Jeg skulle have løst et problem med min fjernbetjente centrallås.

Den korte version. Første gang jeg var derude har han glemt mig. Anden gang kom jeg lidt før aftalt tid og måtte vente på at han havde tid.
Han kørte min bil (med mig som passager) alt for hurtigt på en gennemhullet vej. (Stor og dybe huller)
Arbejdet blev aldrig udført, da Le petit Garage ikke kunne løse problemet.
Jeg vil ikke anbefale Le petit Garage til andre. Meget useriøst firma.

0 stjerner.

Helt uacceptabel opførsel og mangel på service

Jeg var så dum at lade mig forføre af deres hjemmeside, hvor der står at de vil gå meget langt for at tilfredsstille deres kunder. Morten, som er den man taler med, giver umiddelbart et godt indtryk. Men lad dig ikke nare. Jeg var ude for følgende ubehageligheder:

- Have min bil stående en måned med aftaget topstykke uden at der blev arbejdet på den.
- Blive råbt at i telefonen, når jeg ringede for at høre, hvordan det gik.
- Modtage en bil, hvor udstødningen var knækket og generatoren ødelagt.
- At de forsøger at bilde mig ind at dele skal skiftes som ikke fejler noget.
- At de fusker med tid og pris.

Konklusion: Vil aldrig igen benytte dette værksted.

Is Lepetitgarage your company?

Le Petit Garage Details

Visit Lepetitgarage