Lerchedesign reviews

Lerchedesign reviews

7.9

Helt i top!

Skønne produkter, hurtig levering, nem webshop.

Godt

Har netop brugt Lerchedesign for første gang. Billig pris, hurtig levering og ingen problemer. Synes dog, at varen, jeg har modtaget, ser lidt anderledes ud end på hjemmesiden. Kvaliteten er ikke lige så god, som det indtryk jeg fik på hjemmesiden. Min eller deres fejl? Tja... 4 stjerner her fra i hvert fald.

God kundeservice!

Havde købt et produkt ved dem i deres fysiske butik i Odense, og ikke lang tid efter gik produktet i stykker.
Jeg sendte en mail til Lerche design, fik svar samme dag og få dage efter fik jeg tilsendt et nyt eksemplar.

Forfriskende at se en butik med et personale der forstår sig på god kundeservice! Helt sikkert et sted jeg vil handle igen!

Fremragende betjening og hurtig levering

Kan kun anbefale Lerche design for god service på alle måder.
Mit ¨køb¨blev leveret indenfor to dage, indpakket i gavepapir m bånd og vedlagt et fint til/fra kort. Der var også en personlig hilsen med vedlagt lidt chokolade. Flere detaljer som vi aftale før købet via hjemmesiden, blev alle overholdt 100%

Meget hurtig levering

Jeg havde ledt efter en vare i en bestemt farve og størrelse igennem længere tid. Jeg fandt den hos 'lerche design' som leverede den allerede dagen efter. Priserne er en anelse dyrere end hvad jeg har set andre steder, men i forhold til den gode service synes jeg det er pengene værd.

Is Lerchedesign your company?

Visit Lerchedesign