Let Elektronik ApS reviews

Let Elektronik ApS reviews

9.5

Ekstrem god service!

Bestilte 42 RFID tags og en RFID læser, de havde kun 9 på lager, de var gode til at underrette en om hvornår man cirka skulle modtage de resterende tags.

fantastisk service og hurtig levering

De levere hurtigt
De har mange produkter
De yder en rigtig god service
Kan kun anbefale dem :D

Jeg har nu handlet hos Let Elektronik 3-4 gange, og har hver gang haft en super god oplevelse. De holder, hvad de lover.
Og så er det første gang nogensinde, at jeg har modtaget en lille chokolade i en leverance :-)

Varm anbefaling herfra.

Fin service

Jeg har handlet hos Let Elektronik 2 gange og været meget tilfreds med levering og priser.
Sidste gang købte jeg bl a et billigere display, det virkede, men der var ingen backlight. Jeg sendte en mail og forklarede, hvordan jeg havde forbundet det. De svarede tilbage, at det er det, der sker - og de ville sende et nyt. Det kom dagen efter.
Fin service, jeg er allerede igang med den næste ønskeseddel

Webshop med spændende produkter af god kvalitet

Jeg har handlet hos let-elektronik.dk et par gange. Jeg kan klart anbefale andre at handle hos dem.
Denne gang havde jeg også personlig kontakt med firmaet. Kan kun sige at det er flinke og rare mennesker i den anden ende. :)
Tak for handlen.

Our "arduino" place

Great service from Simonia - always helpful on the telephone. It is really nice to work with a merchant that sees the value of a brand and power of returning customers.

Fænomenal service!

Da let-elektronik ikke havde det produkt jeg skulle bruge på lager, ringede jeg til dem, og fik i løbet af et 5 min. mulighed for at købe en helt ny model, som ellers kun var til test, og forsendelsen skete lige efter samtalen var slut. Det kalder jeg god service!

God service, hurtig levering

Den perfekte elektronik butik på nettet.
- Nem bestilling
- God dokumentation på produkterne
- Hurtig levering
- Deres sortiment bliver hele tiden udvidet
- Er meget lydhør over for at tage nye produkter ind i deres sortiment

Fin handel og hurtig levering, men manglende respons

Alt i alt en fin oplevelse. Handler der gerne igen.
Jeg havde dog skrevet en kommentar på ordren som blev ignoreret...

Edit: Har nu fået forklaring på den manglende respons. God service. Derfor 5*

Godt udvalg og upåklagelig service

Jeg har nu bestilt varer fra let-elektronik over flere gange og har hver gang oplevet en hurtig levering af varer i god stand. Jeg vil varmt anbefale let-elektronik.

Imponerende LET

Sikkert en af de bedste oplevelse med køb på nettet jeg har haft, nu har jeg købt der 3 gange og alt er perfekt hver gang, jeg snakket med dem i telefonen en enkelt gang hvor man også får en super betjening.
Alle mine køb er foretaget ved bankoverførsel uden nogen form for problemer.
Let overskuelig hjemme side og rigtig fornuftige priser.
Derfor 5 stjerner her fra.

Hurtig og effektiv

Jeg bestilte sent om aftenen, og allerede næste eftermiddag fik jeg besked om, at pakken var afsendt. Fantastisk betjening og dejlig nem hjemmeside. Det er helt klart ikke sidste gang jeg bestiller fra let-elektronik.

Har bestilt men intet hørt

Jeg har bestilt en pakke den 25 december og i dag den 1 januar har jeg ikke fået andet end en ordrebekræftelse, pakken er altså ikke sendt afsted endnu.

ALT var på lager da jeg bestilte.

EDIT: Nu er pakken sendt afsted

Rigtig god service og hurtig ordre afsendelse

Har i dag bestilt en produkt hos dem, er i tvivl omkring en af de ting jeg skulle have, ringede ind og kom hurtig igennem. Fik en rigtig god betjening.
Ordren er afsendt og regner snart med at modtage min produkt :)

Helt OK

De havde hvad jeg skulle bruge til fair pris og varen blev leveret i løbet af 2 dage.

Virker perfekt

Intet at klage over ! Bestilte min varer ved dem fredag og havde den mandag ! Vil helt sikkert handel ved dem igen

God service ved ændringer

God service med mulighed for at hente selv, og da jeg efter jeg havde bestilt fandt ud af at jeg manglede en del, var det ikke noget problem at købe den ved siden af da jeg var der ude.

Defekt TFT skærm erstatet på én dag uden diskussion

Selvfølgelig vedlagt retur kuvert til det defekte.
Fik samtidig lagt end anden ordre oveni så jeg kunne spare fragten. Det viste sig så at en ting på den nye odre var i rest ordre, det havde jeg ikke set eller det fremgik på det tidspunkt forkert. Nu glæder jeg mig til at se om det bliver eftersendt fragtfrit ;)

-- Hilsen Andreas

Perfekt!

De har stort set alt en Arduino nørd kunne ha brug for, hurtig og nem bestilling + levering.

Let Elektronik ApS Details

Vi leverer udviklingselektronik til de store universiteter, tekniske skoler samt tekniske gymnasium. Vi leverer også til arkitekten, designeren, den private nørd eller dig som har en opfinder i maven.

Visit Let Elektronik ApS

We live here: Sønderlundsvej 19