Letsdrink reviews

Letsdrink reviews

8.7

Bedre helt anden gang - men fin service da første levering svigtede

Problemer med første levering - kom ikke til tiden (varerne bestilt om torsdagen men komme ikke dagen efter eller om lørdagen)
Afbestilte den efter weekenden, hvilke var muligt, og de gav os et gavekort pålydende det vi oprindelig havde bestilt.
Brugte gavekort i sidste uge og varerne blevet leveret som aftalt dagen efter.

Meget fleksible og 100% god service.

Bestilte en mandag omkring middag en større ordre bl.a. med en kasse Burn, hvor jeg ud på eftermiddagen modtager et opkald, hvor de fortæller, de ikke har en kasse på lager. Men jeg skal heldigvis først bruge varerne om lørdagen...
2 dage senere har de Burn-kassen med og resten af mine varer, jeg var fuldt ud tilfreds med letsdrink.dk - de kan varmt anbefales!

Dårligt

Jeg har jo ikke modtaget mine varer endnu!!!!!

Så bedømmelse om "fra bestilling til brug", må da være en dårlig joke.

Dog en stjerne for at sende mail med undskyldninger om - hvorfor servicen er ringe:

Enkelt og effektivt til privat levering

Har anvendt virksomheden til at bestille en gave til en ven, og det skete ordentligt og effektivt.

Rigtig godt køb og involveret, hurtig kommunikation

Bestilte et par flasker, men da der var knas med Post Danmarks levering af pakken, fik jeg proaktivt at vide at der kunne være et problem med min bestilling, inden jeg nåede at mistænkte noget.

Jeg blev forsikret at såfremt pakken ikke nåede frem via Post Danmark til den aftalte dato, ville der blive fundet en løsning med alternativ levering.

Meget positiv oplevelse, rart at opleve så involveret en service.

Hurtig levering og fine priser

Jeg bestilte 3 flasker inden kl. 11 og havde dem næste dag.
Super fin service!

Meget tilfreds

Godt udvalg, overskuelige hjemmeside, fair priser, fleksibel fragt og godt pakket ind. Eneste grund til jeg ikke giver 5 stjerner er, at de leverede en dag senere end normalt og at fragtmanden ikke ringede inden, som aftalt.

Kan kun anbefale stedet.

Fremragende

Letsdrink leverede det bestilte til aftalt tid.
Og vognmanden, der leverede indenfor det forudskikkede tidsrum, var heldigvis så venlig at ringe til mig, da jeg ikke åbnede, da han ringede på.
Dejligt, idet jeg var hjemme og bare lå og sov.
Flot service!

Dårligt samarbejde med vognmand - eller ok service

Serviceafdelingen var meget venlig og gav god vejledning telefonisk. Men leveringen var helt i hegnet. Der var bestilt en aftenlevering, vognmanden ringer mig dog op kl. 9.30 om morgenen og vil lukkes ind. Så må jeg skynde mig hjem og gøre det... Og han nægtede at bære varerne op på 1. salg selvom Lets Drink sikrede mig, at det ville de...
Find en ny vognmand - ellers ender du med pissed kunder!

Super service - Letsdrink tager deres kunder seriøst :0)

Kort og godt:
En rigtig god købsoplevelse på Letsdrink -
kan varmt anbefale siden til andre :0)

Overskuelig hjemmeside, nem bestilling og hurtig levering.

4 ud af 5

Stort udvalg, fin leveringstid, nem og overskuelig hjemmeside. Dog lidt dyre priser på visse varer.

Meget tilfreds

Rigtig godt med en mail, hvor man blir spurgt hvilken vin man vil have istedet for den der var udsolgt.

Nem måde at handle på.

En dejlig nem og overskuelig hjemmeside,ingen problemer med bestilling
eller betaling. Et lille minus er nok usikkerhed omkring levering.Havde
bestilt levering ml.8-16, men varen kom først ved 20 tiden.

Flot udvalg, fin levering

Budet var flink til at ringe på i naboopgangen, så han kunne stille min pakke dér, da der ingen var hjemme i min egen opgang.

Hurtig levering og god kontakt

Køb ved hjælp af deal. Pengene rækkede lige til 2 flasker whisky som skulle leveres til mit firma.
Leverandøren ringede til mig kl. 1830 fredag aften, dvs. der var ingen på adressen. Vi aftalt levering til privatadressen som heldigvis ikke var langt derfra. Han ringede igen for at sige at der ikke var nogen hjem og vi aftalt at kassen skul sættes i garagen.
Ali i alt ok og det var dejligt at komme hjem til en god whisky.

God Groupon + Hurtig levering

Tak for en god pris igennem groupon - normalt ligger i helt ude af scope for mit vedkommende.. Men sjovt at prøve at få leveret sprut til døren - ku jeg godt vende mig til (hvis prisen var bedre uden groupon også).

Perfekt levering, rimlig priser, god sortiment

Handelen var endnu bedre da jeg købt med en halvpris deal værdibevis. Vil gerne gør det igen én dag -- mange tak!!

Alt funger 100% som det skal.

Usikkerhed mht. levering

Jeg købte en såkaldt "deal" til letsdrink, og blev hurtigt positivt overrasket over udvalget! Det tog mig splitsekunder at bruge de 800,- dask, som min deal til den halve pris gav mig adgang til.
Godt udvalg og fornuftigt opbygget site. Dét sagt, synes jeg at der var usikkerhed omkring leverancen og tidspunktet. Af samme årsag skrev jeg til firmaet, med en alternativ leveringsadresse, få meter fra min bopæl, men fik absolut intet svar.

På dagen for levering, var jeg selvfølgelig ikke hjemme. Budet var dog meget ihærdig for at komme af med varerne,- dog ville han ikke levere på den førnævnte alternative adresse. Vi kom dog frem til en løsning, og varerne var at finde som aftalt.

Jeg er ikke sikker på, at jeg vil foretrække mine køb af alkohol på dette site fremadrettet, medmindre aftalerne om levering og korrespondancen mellem kunde og leverandør, får en overhaling. Jeg fik dog varerne som lovet - indenfor aftalte leveringsrammer, så 4 af 5 herfra, trods alt.

Letsdrink ApS Details

Køb spiritus, fadøl, vin, champagne, øl, cider, vand, mixer og andre drikkevarer online med levering direkte til døren – Danmarks største udvalg!

Visit Letsdrink

Write to: info@letsdrink.dk