Letsplay2000 reviews

Letsplay2000 reviews

7.2

DK'S BEDTSE NETCAFÉ

Super service, hurtige PC'er og masser af sideplads. Jeg har ikke set en netcafé magen til! Absolut Danmarks bedste netcafé!!! Kan anbefale stedet til Alle!!

simpelhen dårlig service

Jeg har en bruger der nede og har en masse timer på den, så her idag går jeg på deres hjemmeside ved en 20.00 tiden og vil finde deres nummer for at bestille pc til nat arrengement. For det første kan man hverken finde email eller telefon nummer på¨deres hjemmeside, for det andet fik jeg efter 10+ min fundet et nummer til dem som stod på et gammelt link til siden jeg fandt MEGET gemt væk på facebook hvor jeg også havde problemer med at lokalisere deres side. Så ringer jeg og de tager IKKE deres telefon overhovedet, jeg har allerede ringet 14 gange, så nu kan jeg ikke komme på netcafe i aften : P dårlig service

Nightmare

God service og masser af plads

Danmarks bedste netcafe

Letsplay er den bedste netcafé jeg nogle sinde har været på der er god stemning, alle de nye spil, næsten aldrig problemer med computerne, gode priser og det gode personale gør et godt arbejde :)

Danmarks bedste netcafe

Super gode priser, altid venlig betjening og god service, og meget sjældent problemer med computerne.

Glem alt om Boomtown til overpris, tag til LetsPlay, betal det halve og få det dobbelte.

Bedste Netcafé

Du finder ingen anden stemning end god hos letsplay!.
De har gode computere, godt personale og super god stemning blandt folk der sidder der !. Virkelig fedt ! :-)

Is Letsplay2000 your company?

Visit Letsplay2000