Lexmark reviews

Lexmark reviews

5.1

Katastrofe!!

På mit arbejde bestilte jeg en Lexmark CX510 multifunktionsmaskine. Forhandleren havde, efter eget udsavn, skiftet forhandlerstatus så derfor ville vi få leveret en XC2132 i stedet for, som skulle være identisk. Udover at det skaber en masse forvirring, så var det ok med mig. Det tog så 3 uger for Lexmark at levere maskinen. Da vi endelig fik den virkede arkføderen ikke. Og inden den havde printet 10 sider havde vi fået 2 papirstop. Jeg ringede til Lexmark og bad om en tekniker. De lovede at der ville komme en tekniker dagen efter eller senest 2 dage efter. Nu på 3. dagen har vi stadig ikke haft besøg af en teknikker. Så nu snart 4 uger efter bestillingen har vi stadig ikke en fuldt funktionsdygtig maskine. Det er første og absolut sidste gang at jeg handler hos Lexmark!

Opdatering, 11/2-2014:
Vi fik langt om længe besøg af en tekniker. Hans åbningsreplik: "Nå, den maskine har jeg aldrig arbejdet på før, men mon ikke vi ved fælles hjælp kan få løst problemet?" Så var stemningen lagt. Han rev og flåede skiftevis i maskinen og i hans hår, men fik til sidst arkføderen skiftet. Fint... så kunne den igen, indtil morgenen efter hvor den fik et andet problem. Jeg var stjernetosset, så de lovede at vi ville få leveret en ny maskine i går mandag. Den kom så først i dag, leveret forkert og er i øvrigt den forkerte model.

Opdatering, 17/2-2014.
Den forkerte model skulle udskiftes. Det blev den så i dag. D.v.s. det var planen, for den maskine, de kom med, var defekt. Så nu efter 3 maskiner og 6 uger er det stadig ikke lykkedes for Lexmark at levere en maskine til os, som virker. 2 defekte maskiner og 1 forkert model... sammen med 3 ugers leveringstid og komplet uduelig servicetekniker gør, at vi ikke tør satse på Lexmark igen.

Udholdende support

Deres support chat er hurtige og effektive til at lokalisere problemerne, og yder en rigtig fornuftig service på alle tekniske niveauer. Thumbs up!!

Aldrig andet end problemer

Siden jeg købte en Lexmark S300, har jeg aldrig haft andet end problemer, med at printe og blækpatronerne er vanvittig dyre.

Eks. på problemer: Farverne kommer ikke ordentligt ud på papiret, eller de bliver tværet ud, ligesom blækpatronerne løber tør meget hurtigt. Ofte skal der en krig og alskens tilfældigheder til overhoved at få printeren til at udskrive og ofte, hvis den skal udskrive mere end 1 dokument, går printeren i dvale og det er umuligt at få den til at udskrive de følgende dokumenter. Ikke nok med det, så kan jeg ikke slette de dokumenter, som den ikke vil udskrive, så de bliver ved med at stå og blokere for nye udskrivninger. Alt imens dette står på, kan jeg aflæse i mine printerinstillinger, at den står markeret med et provokerende "klar til brug".

Hver gang jeg skal printe, kan jeg således bruge flere timer på at få de par sider ud, jeg skal bruge. Det er ganske enkelt uacceptabelt og enormt frustrerende. Det er nået så vidt, at jeg for at undgå at skulle slås med min Lexmark, sender alle mine opgaver til min mail og printer dem ud på mit studiested.

Kort sagt: Lexmark S300 printeren kan bruges som hadegave eller til at kaste efter hunde og katte, der laver stort på din grund, for printe kan den ikke!!

Dårlig printeropsætning, ny firmware låser printer

Jeg har købt en Intuition s505 som bl.a. har trådløst netværk. Opsætningen af dette er besværlig, og kan kun foregå ved installation af medfølgende Lexmark software. Ændres netværksnavnet eksempelvis skal hele opsætningen køres igen. Mange gange har jeg oplevet at sider pludselig mangler det farvede tekst, eller at farverne er udsmurte. Det værste er dog at softwaren en dag informerer om en firmware opdatering, der beskrives som at den retter nogle fejl. Efter opdateringen vil printeren pludselig ikke "autentificere" blækpatronerne fordi de ikke er originale (og skide dyre) Lexmark patroner. Dette er virkelig at skide på sine kunder i mine øjne, da jeg nu kan vælge mellem at købe nye Lexmark patroner til 500-600 kr, købe en ny printer til samme pris, eller finde nogle nye uoriginale patroner til en lavere pris der fungerer med opdateringen. Ligegyldigt hvad, må jeg smide for flere hundrede kroners patroner ud, og det er bare ikke acceptabelt. Køber IKKE Lexmark igen, hverken patroner eller printer. Jeg kigger på mine officielle klagemuligheder, og anbefaler bestemt ikke nogen at købe Lexmark.

GREAT!!!

I'm so glad I found Lexmark. After years of fighting with HP printers and spending endless money on cartridges I finally found the prestige pro 800 printer with REALLY cheap ink and a decent cost for the printer. Everything works, delivery is quick and I am a very happy customer.

LEXMARK S500 Series. THIS IS IT.

Lexmark S505 er en "all in one" printer med mulighed for opsætning af FAX.
Fin llille printer med letforståelige manualer!
Husk at registrere din printer af hensyn til den 3-årige garanti

Den bedste printer samt service jeg har fået.

Har købt en lex pro805 ... og den virker super godt..

Er data sælger i elgiganten og sælger mange lexmark og kunder blíver meget glade for dem..
havde et problem med min printer og ringet til lexmark kundeservice . de tog røret med det samme og vi havde løst problemet med det samme.. super god service de har.. vil holde mig til lexmark fremover..
Mvh Steffen Munch

ikke anbefalelsesværdigt

Købte i sin tid en Lexmark printer. Men det er den dårligste printer som jeg nogensinde har haft. Den havde elendig print kvalitet. Desuden reklamerede de med en højere opløsning end den reelt havde.

Is Lexmark your company?

lexmark.com Details