LF-Servicecenter reviews

LF-Servicecenter reviews

7.7

Kan absolut anbefale LF-Service.

Gennem flere år har jeg benyttet LF-Servicecenter adskillige gange, og jeg har altid været godt tilfreds. Det drejer sig om reparation af tørretumbler, indkøb af flere forskellige hårde hvidevarer, udskiftning af samtlige eksisterende kontakter i boligen og installation af nye stikkontakter, opsætning af lamper samt udskiftning af kompressor i min kummefryser. Uanset, om det er en af svendene, eller det er mester selv, der kommer og udfører opgaverne, så varetages de til UG hver gang og til den i forvejen aftalte pris.

God pris, troværdig rådgivning og udpræget service

I efteråret 2012 valgte jeg, at købe en varmepumpe til mit sommerhus, gennem LF-servicecenter. Jeg havde ingen foregående kendskab til markedet for varmepumper og skulle have den installeret i et sommerhus hvor jeg primært opholder mig i weekender. Det var derfor vigtigt at få både god rådgivning, service og pris, hvilket jeg bestemt gjorde. Udover at telefonisk guide mig til det rette køb (hvilket jeg efterfølgende har fået bekræftet fra anden side), mødte installatøren op på adressen i weekenden, inden tilbud på installationen blev givet. Efter afgivelse af et godt tilbud, som jeg accepterede, blev installationen foretaget fuldstændigt som aftalt og med god instruktion.

I juleferien (efter to måneders drift) opstår der en defekt på systemet, som straks bliver udbedret af LF-servicecenter, uden beregning.

Hele processen har været fuldt tilfredsstillende, med stort niveau af service og troværdighed. Jeg kan derfor give LF-servicecenter min klare anbefaling.

Meget dyr betaling for stort set ingenting.........!

Har helt igennem haft en rigtig dårlig oplevelse med IF-Servicecenter. Købte for lidt over et måned siden en opvaskemaskine gennem Lavprishvidevarer.dk det viste sig så at vandet pludselig ikke ville pumpe ud, jeg valgte at gennemgå alt fra slanger til afløb uden at kunne finde fejl, vandet løb igennem slangen dermed ikke nogle forstoppelse i slangen, kontaktede leverandør som så formidlede kontakt til deres samarbejdspartner L.F Servicenter da der stadig var garanti på varen. jeg bliver på intet tidspunkt i telefonsamtalen med LF Servicenter gjort opmærksom på at dette vil kunne koste mig penge rigtig mange penge for at få besøg af dem for næsten ingen ting ej heller at hvis beløbet oversteg 800 kr. skulle dette betales kontant !!! Reperatør kommer ud, er her ca. 10 min hvor han konstatere at der åbenbart er en lille plastisk dims helt inde i pumpen.... Undres! Hvordan er den kommet forbi filter mv. som aldrig har været fjernet i den korte tid vi har haf den. Mener det derfor må gælder under garantien e.lig. men nej der bliver uden at blinke med øjnene udskrevt en regning standard gebyr 395 + moms for hvad.....? reperatør har flere kunder i området og føler det en smule grotesk at tage den faste pris for hver kunde man besøger, desuden skrives en ½ times arbejde på 242,50 kr. + moms for 10 min. arbejde ! Kan og må man det. for den samlet pris af 800 kr. vil jeg kunne have min bil på værksted i 2 timer, her får jeg 10 min arbejde! Jeg besøger herefter L.F Servicenters hjemmeside for at se deres åbenhed omkring priser på deres opgaver mv., men ej heller her kan man finde så benalt som en information om timepris hos dem! Kontakter så deres afdeling, hvor jeg få en medarbejder i kundeservice i rørert som hele vej igennem virker til at latterligegøre mig og sammenligner bl.a. deres priser med Mieles priser, hvilket ikke har noget med sagen at gøre. I mine øjne er L.F Servicenter ikke til at stole på, de er grådige med deres priser og har på ingen måde åbenhed omkring dem på deres hjemmeside. Jeg anbefaler derfor at man til en hver tid fravælger brugen af dem og i stedet søger andre udbydere, har netop været i kontakt med en anden som kunne have lavet ovenstående for små 400 kr. om end jeg mener at dette burde have hørt under en bagatel eller garantien
L.F. Servicecenter for Harde Hvidevarer ApS

Reply from L.F. Servicecenter for Harde Hvidevarer ApS

det er selvfølge ærgeligt at få en regning, når man regner med garantien dækker reparationen, når man ringer til os, bliver der oplyst hvad det minimum koster at få udført et stykke arbejde.

L.F. Servicecenter for Harde Hvidevarer ApS Details

LF hårdehvidevare service aircon varmepumper rep vaskemaskiner tørretumler emhætter køl frys ismaskiner

Visit LF-Servicecenter

We live here: fjordvej 6