Lfaudio reviews

Lfaudio reviews

7.2

Super god service!

Efter at lf audio er flyttet til Aalborg og der er kommet nye folk til kan man godt mærke en højnet service og stor viden om bil audio. De hjalp med til finde det som passede til det jeg ønskede.
Det er dog til tider svært og komme igennem på telefonen, dog gode til at ringe tilbage :)

2 måneders ventetid

Jeg bestilte en Alpine forstærker hos LF Audio for snart 2 måneder siden, jeg har klaget til dem og har fået af vide at den blev sendt inden for 10-14 dage, hvilket der er gået for længst.

Jeg er 100% sikker på at jeg IKKE handler hos dem igen, når ventetiden er så lang, fordi jeg skulle ha' brugt den ca 1 uge efter jeg bestilte den.

Super service og professionel montering

Flinke mennesker, god service, fin og ærlig rådgivning.

Priserne er efter min mening meget fair set i forhold til hvad man får for pengene.

Super Service

Super god service.

Min forstærker gik desværre i stykker, og blev sendt til reparation. Da Dansk Biludstyr (importøren) ikke kunne finde ud af at give mig tilbagesvar, tog Lars fra Lfaudio fat i dem, og fandt ud af, at det ikke kunne ordnes, og derfor ville han sende en ny forstærker til mig. Men da han ikke havde flere af samme model, sender han en nyere, dyere og bedre forstærker. Det er sku service der vil noget. Oven i det, fik jeg en stor vingummi pose med pakken. Så bliver det sku ikke bedre.

Det er nemt at komme i kontakt med dem, og de er altid flinke.. ikke sidste gang jeg handler der

Kanon Service.

Kanon butik, flinke mennesker der arbejder der, og det er fedt at de tager tid til en, og kan mixe et fint tilbud til en. Så fuld tilfreshed herfra.

Super kompetent forretning

Har købt og fået monteret komplet system (HeadUnit, 6xhøjt., sub og forst.) og har oplevet god vejledning, flot montering, imødekommende efterservice og en rimelig pris.
Man mærker og værdsætter den store kompetence medarbejderne har!

Is Lfaudio your company?

LF Audio Details