LG reviews

LG reviews

Very low
2.4

Ok produkt - ELENDIG kundeservice

Jeg købte et fladskærms tv 42LM860 - relativt dyrt LG tv.
TV'et har et rigtigt godt billede og lyden er som forventet lidt papagtig som de fleste andre fladskærmstv. Denne version har smart tv. Udvalget hertil er dog meget snævert og reelt begrænset til Netflix, Viaplay og Youtube. LG flager selv med at man kan hente App's fra deres App-store, hvilket kræver login. Her falder bomben... man kan IKKE få lov at vælge Danmark som land hvilket er show-stopper ift. at logge ind!!!

Jeg har forsøgt at kontakte kundeservice i Danmark. Efter at ha' skrevet en smøre til dem fik jeg beskeden at de pt. ikke modtog henvendelser fordi deres hjemmeside ikke var helt færdig. AMEN!!!
Jeg prøvede efterfølgende support på deres internationale side, men her blev jeg blankt afvist med beskeden at jeg skulle henvende mig til Danmark.... hvilket er komplet umuligt... ingen facebook, ingen mail, ingen tlf numre....

Produktet virker ikke end-to-end gennemtænkt, men er fornuftigt hvis man ikke vil presse det til yderligheder hvad App's angår. Jeg synes det er rigtig ærgeligt for jeg ser virkelig et potentiale i produktet. Der er i hvert fald mulighed for forbedringer :)

Elendig kundeservice.

Skriver på chat med LG. i 50 min.
Op til 15 min. mellem deres svar.
Opgiver efter 50 min, uden svar på mit spørgsmål.
Elendig kundebetjening.

Aldrig mere LG.

Køb ikke noget af LG!! De skider på deres kunder!!!

Man bruger spidsen af en jetjager på at købe deres produkt, men de giver absolut ingen kundeservice. De skider på, om du stor med et kæmpe problem, de er sgu kolde i røven. Jeg køber ALDRIG et produkt de har rørt ved igen!!!! Magen det dårlig behandling skal man lede længe efter. Fy for fanden!!!!

Mega dårlige tv produkter

Har et plasma 50" 3D tv som er 2,5 år som er gået i sort, snakkede med kundeservice hos LG som godt ville sende en tekniker på min regning, men jeg ville ikke selv betale så det blev ikke til noget.
Jeg kan forstå der store problemer med deres plasma tv efter der er gået 2 år, det er virkelig for dårligt at så stort et selskab ikke giver noget kompensation eller indrømmer at der fejl i deres komponenter.
Det er sidste gang vi køber nogle deres produkter.

Smart TV's spying on their owners, selling data to 3rd parties.

LG smart TV's have been collecting data and spying on users, see http://www.youtube.com/watch?v=I7SBr7z2B1Q for more info.

Ingen service i DK

Ringer og ringer, men forbindelsen bliver afbrudt efter 2-8 min. Ekstrem meget støj som ventemusik. LG skal man holde sig fra, hvis man har spørgsmål til deres produkter.

Elendigt...

God gammeldags kvalitets service

Målt efter alle merkantile parametre, top service.
Det er klart at det kun er en person, man kommer i kontakt med ved kundeservice men alligevel. Top præstation

Super tilfreds

Jeg fik skiftet mit gamle Samsung TV ud med et LG 47 LA692, og jeg har ikke fortrudt det siden! Smart remote er noget man skal vende sig til, men så snart det spiller, så er det et fedt tv!

Du har også muligheden for at tilslutte et trådløst tastatur til, og benytte det til fjernsynet!
Super nemt og installere, med preinstalled udbydere så du bare er et par klik fra at se TV. Tilslutter du en ekstern HDD bum, så du allerede klar til at optage film. Eneste minus er at der kun er en tuner, men sådan er det :).

Tænkte jeg ville høre om man kunne få en almindelig fjernbetjening til TV'et, og sørme at man bare kan skrive til deres support, også sender de en uden beregning! Bestilte den i onsdags, havde den ALLEREDE fredag! Trods for der blev sagt der nok ville gå 2 ugers tid.

Alt i alt lækker oplevelse med LG's 2013 modeller!

Elendig kundeservice/ringe kvalitet på TV

I 2011 købte jeg et LG 50" plasma tv (topmodellen).Efter 2 år og 1 måned gik TV'et i sort.Jeg kontaktede LG for at høre om de ville hjælpe mig,enten på garanti eller også henvise til reparatør.De svarede at garantien var 2 år og at jeg selv måtte sørge for reparation.De henviste også til deres reparatør,hvor jeg fik repareret TV'et formeldest kr. 1900,- .
5 måneder senere gik TV'et i sort igen.Jeg skrev til LG kundeservice for at høre om de kunne hjælpe mig med at løse problemet.Der kom intet svar.Så ringede jeg til kundeservice og spurgte om hvorfor de ikke svarede på henvendelser.Jeg fik at vide at hvis jeg havde brugt deres hjemmesides mulighed for at kontakte dem,var det nok derfor de ikke havde svaret ????.De oplyste at jeg kunne sende en email til deres svenske mailadresse,så ville de se på sagen.I min mail havde jeg skrevet at jeg mente det måtte være en "mandagsmodel" som jeg havde fået,da der allerede havde været så mange fejl.De svarede at det kunne de ikke se noget unormalt i, for elektriske dele bliver jo slidt.Jeg sendte så TV'et til reparatøren igen,hvorfra jeg fik et tilbud på reparation lydende på kr.5787,- . Det vil sige at jeg stod med reparationsudgifter for ca. kr. 7700,- indenfor de første to et halvt år.Så prøvede jeg at skrive til LG igen for at høre om de stadig mente at det var rimeligt at jeg selv skulle betale for reparation af TV'et.Og om det er helt almindeligt at LG TV ikke holder længere.Men der kommer ikke noget svar retur på trods af at jeg har sendt mailen 2 gange og rykket for svar pr. telefon til kundeservice (kundeservice på telefonen kan ikke tage stilling til sagen,men vil rykke deres medarbejder som svarer på mail) .Så derfor kan jeg kun advare andre om at købe et LG TV

A FUIR

Un service après vente inacceptable, des agent agressif qui se moque de nous, aucune solution apporté a leur camelote de matériel qui en générale ne dépasse pas les 2 années de garantie sans panne. Lave linge tombé en panne un mois après la garantie, téléviseur qui a la facade qui perd sa couleur et qui se fend et aucune prise en charge de la garantie sous prétexte que la tv marche quand meme et que ce n est qu un défaut d esthétique, bref
LG EST UNE MARQUE A FUIR.

Uacceptabel LG Kundeservice!!!!

Uacceptabel kundeservice!!!

Jeg har en rigtigt ubehagelig oplevelse med LG support service!
Jeg købte d. 10-11-2011 et LG tv i Elgiganten, jeg købte udelukkende et nyt tv da jeg var træt af at sku have en boks stående så ville have et hvor der kun sku være en fjernb. Så kan kunne se VIAPLAY uden boks!
Det kørte også fint nok i knap et år til der kom en opdatering fra LG til mit tv og her gik det så galt! Mit tv blev noget langsommere og så det værste i mine øjne var at mine VIAPLAY app ikke virkede mere og jeg bruger det rigtigt meget da jeg ikke har tv kanaler!
Jeg tog så kontakt første gang til Elgiganten i butikken og de sagde om jeg ikke ville tage fat i LG support for det var hurtigere og nemmere!
Jeg ringede så første gang samme dag jeg havde været i Elgiganten. Jeg får fat i en pige fra supporten som forklare mig at det er hos VIAPLAY den er gal… jeg ringer så efterfølgende til VIAPLAY og de tjekker så op på nogle ting og de siger så at ALT er ok fra deres side og siger så at det er LG’s fejl! Jeg ringer så dagen efter og får fat i en ny medarbejder en mandlig og han kommer med lidt samme smørre som hende den første!
Han siger så at jeg skal have fat i VIAPLAY, jeg tager så fat i dem igen og får så en som lyder til at vide en del om det og han tjekker alt op hos ham og så siger han vil skrive under på at fejlen er hos LG og ikke hos dem! At det er deres update der har ødelagt noget og de har ikke lavet ændringer i deres app til LG i noget tid!
Jeg får så fat i en pige igen da jeg ringer til LG igen… denne gang tager hun dog mig lidt seriøst og jeg snakker med hende længe hvor hun så vender frem og tilbage da hun snakker med en tekniker i baggrunden… til sidst bliver jeg lidt træt af at vente mens hun snakker med tekniker og beder om at få lov at snakke direkte med tekniker og hun siger det kan man normalt ikke men hun ville lige spørge ham da hun godt kunne hører jeg var blevet en ping pong bold. Får så endelig den tekniker og han ved så hvad han snakker om.. han laver nogle serverkald og tjekker noget implementering(mener det ca. var sådan noget han sagde) af deres app osv. osv. og finder ud af fejlen ligger hos dem og IKKE hos VIAPLAY!!!! Han siger så at der vil komme en rettelse men der vil gå ca. en måned måske to.. siger så at der må jeg jo leve med uden at kunne se tv i det tidsrums!
Der går så to måneder og det virker stadig ikke så tager kontakt til LG og får fat i en mand derinde igen og han siger så at han vidste ikke noget om hvornår der sku komme en ny opdatering af software… det blev jeg selvfølgelig lidt trist over men han prøver at komme med nogle ting vi sku prøve hvoraf de fleste ting havde jeg selv prøvet.. slette app og installere den igen.. nulstille tv totalt.. og så sku jeg downgrade min netsikkerhed fra WPA 2 til WPA 1 .. måtte have fat i TDC og få dem til at gøre det i min boks da den var ”låst” … heller ikke dette hjalp! Jeg ringede så til supporten igen ca en uge efter da jeg ikke orkede det før. Jeg fik så fat i en lidt ubehagelig makker som bare fyrer nogle gloser af uanset hvad jeg spurgte om.. Han liver ved med at sige at fejlen ikke ligger hos dem men hos VIAPLAY men jeg prøver så i lang til at forklare ham at jeg havde snakket med deres tekniker og han havde forklaret at fejlen altså lå hos dem! Han var meget påståelig og fanen gik højt og jeg blev ret irriteret over hans provokerende måde at være på… til aller sidst får jeg ham til at tage kontakt til hans tekniske afd.… jeg venter i tlf. i over 10 og tror han bare har lagt på og skal til at lægge på men jeg når lige at hører at han kommer tilbage i røret. Han har så ændret toneleje og væremåde totalt og starter med a sige undskyld… at jeg havde faktisk ret…… jeg siger at det er så ok at det var rart han undskyldte men sagde han ikke sku snakke sådan til en kunde igen men at der ingen sure miner var fra mig mere.. Han siger så at han vil nu tage kontakt til hans chef og få ham til at kontakte mig da hele sagen her ikke har været god og acceptabel men siger at der kan godt gå en måned til 1½ inden jeg fik svar. Jeg får også af vide at der inden for en måned sku være en rettet software…
Jeg venter så i noget tid og der kommer så endelig en update men selvfølgelig virker denne så heller ikke og mit tv er stadig sløvt og VIAPLAY app. Virker ikke!
Vi er så langt ud over den tid at han sagde der ville gå førend jeg ville hører fra hans chef, så jeg ringer op igen og får så at vide at han kunne godt se der lå en sag men der ikke var reageret på den og han ville så fremskynde sagen lidt! Jeg er ved at være godt træt af ikke at kunne have brugt mit tv i rigtigt lang tid men siger at jeg nu håber snart at hører noget! Der går så to måneder og jeg har intet hørt og ringer så op her for et par dage siden og får fat i den mest ubehagelige person ved navn Muhammed og han er så arrogant og vil siger at han godt kunne godt se der lå en sag men at det var Yousee skyld da de havde lukket for den app for knap en måned siden.,.. jeg står så som et stort spørgsmåls tegn!!! Jeg spørger så lidt ind til det og han siger bare konstant at det ikke er deres fejl men yousee… her kommer så næsten det værste.. Jeg siger så ok at jeg må så acceptere det med at den ikke kan bruges i dag pga. yousee men sagde så hvad med næsten det hele år hvor jeg ikke har kunne se tv…. Og prøver forklare det for ham noget af sagen med hans chef sku tage kontakt og havde rykket jeg ved ikke hvor mange gange men intet var sket i sagen.. han sagde at han kunne ikke tage stilling til noget andet end at yousee havde lukket app og andet ville han ikke tage stilling til! Han var så arrogant og dum at hører på så jeg blev pænt negativ og måtte lægge på!
Det skal siges at ham jeg snakkede med som undskyldte midt i forløbet sagde at selvfølgelig sku vi finde en fornuftig løsning i form af enten en rep. Der ville komme ud eller simpelthen et nyt tv pga. denne uheldige håndtering af en sag!
Her står jeg så med et tv som stadig ikke virker og er bare så negativ og nede over at man kan slippe af sted med at behandle folk sådan, jeg begriber det ikke at sådan en stort firma opføre sig sådan!
Så her står jeg med et tv jeg stadig ikke kan se VIAPLAY på og er langsomt!
Har andre oplevet lign. Må i meget gerne skive om det herinde!

PS: så har jeg også sendt dem flere mails uden svar!!!

MVH
Gino Andersen

LG TV, POOR QUALITY, UNRELIABLE, DID NOT LAST NO MORE THAN 2 YEARS......

LG LED 1080p NetCast 24p (blah blah blah) only lasted 2 years. Two years is NOT a reasonable time for the average use and life span of that product! It suggests something may have been wrong with it at the very beginning -- was never a merchantable quality, satisfactory quality, sufficiently durable, or free from any defects.

Independent Engineer report: "Fault Symptoms: sound and picture movement slow and also picture breaking up. No communication with USB and internet........Mainboard faulty and need replacing"

I have had owned several TVs that included brands like AKAI, Beko, Panasonic, Toshiba, and others, and they lasted more than 5 years. In fact, NOT even one TV has developed a fault or failed during my ownership..... To be more specific, I have ordered another TV (Toshiba 42XV635DB) on 31/07/2009 (well before this one) as well and it is still working!

You will find many website/forum reviews and comments that always rate LG TV – don’t believe everything they say! I had owned another LG TV (M227WD) after reading some good review on some AV forum but it was awful to say the least. Thankfully, I sold it after a month or so.

I did get this sorted via retailer who was very helpful. LG support unable to help and at the end didn’t want to know. In short, don’t buy LG TV, they are cheap for a reason! Think long term and buy decent brand unless you want hassle.

LG – Life's NOT so Good.

lg tv

HAR KØBT ET TV SOM LUGTER BRÆNDT, DE SIGER DET ER FORDI DET ER NYT MEN SIDST DE LAVEDE DET ERKENDTE DE FEJLEN, DET BLEV SÅ IKKE LAVET ORDENLIGT OG NU SIGER DE DET INTET FEJLER SKOD SERVICE HOLD JER VÆK

Fejl og manglende opdatering

Smartphone LG P970
- GPS virker ikke
- Anvender stadig Android 2.2.2 - Uden opgraderings-mulighed
Samlet set: Elendig "smart"-phone

Känner mig jättelurad

Köpte en LG smarphone, P350 och utgick ifrån att jag skulle få produktuppdateringar på själva operativsystemet, Android, så att jag skulle våga vara ute och surfa men några sådana uppdateringar har LG aldrig släppt, till min mobil, P350. Eftersom meningen är att man skall våga vara uti och surfa så är detta det minsta man kan begära. Vilken enrom skillnad det är vid en jämförelse med en telefon som har Windows Phone, här släpps uppdateringar.

Med vänliga hälsningar

Magnus Sandell

God service - elendigt produkt!

Jeg har købt en DVD-optager HR 925N. Jeg har ikke før oplevet en så dårlig vejledning, der visse steder er oversat til uforståelighed. Funktionen "Optag" er højst besynderlig: Når jeg har indstillet den til at optage en udsendelse og ser en anden, så afbryder den og og spørger, om jeg vil fortsætte med optagelsen. Trykker ja, hvorefter den skifter over til den kanal, hvorfra der skal optages. Jeg kan ikke komme tilbage til den mordgådeopklaring, jeg var ved at se, før der er gået et stykke tid.
Har ikke før oplevet noget lignende. Var overbevist om, at jeg gjorde noget forkert, men kundeservice bekræftede, at sådan fungerer maskinen. Dette er det største irritationsmoment.
ALDRIG MERE LG.
Kurt Kørner
NB. Bemærker de mange negative anmeldelser uden en eneste kommentar/svar fra LG. Topmålet af arrogance og et klart udtryk for, at det er så dårligt, at der ikke er noget svar på det.

Dårligt produkt, Dårlig kundeservice

Jeg er den uheldig ejer af et LG 42" Plasma TV, hvor skærmen er slidt op.
Da det var ca. 2 år gammel begyndte det med at en bestemt hvid farve, ikke kunne vises rigtigt, den blev til en rosa støj farve, der stod og flimrede. Men i starten var det kun få gange man så denne farve, så det blev ikke bemærket som en fejl.
Efterhånden (TV er nu 3år) er det blevet meget værre, så den nu er der stort set hele tiden. Men der er nu kommet en ny fejl farve i TV'et. Een anden bestemt hvid farve bliver nu vist som en grønlig støjfarve. TV er blevet resat til fabriksstandard, uden resultat, og det har ikke mulighed for at køre en "skærm rens", hvor skærmen bliver brændt fri for "dårlige farver" og memory skygger.

Fejlen startede da TV'et var knap 2 år, men blev først meldt til LG, da det var 2½ år, da fejlen var svag i starten. Først var de forstående og spillede med på at det var uheldigt, men den enkelte medarbejder kunne ikke gøre noget, men ville sende det op i systemet, for at se om man kunne gøre noget.
Der blev bestilt en reparatør, men da han hørte fejlbeskrivelsen i telefonen, mente han ikke det kunne betale sig at gøre noget ved det, da det var skærmen der var dårlig, og skulle skiftes, og det var meget dyrere end et nyt fjernsyn.
Jeg kan forstå at et TV kan få en fejl, og en komponent kan brænde af, indenfor 2 år, men at skærmen er slidt op efter 2 år, det kan jeg slet ikke se nogen rimelighed i. Det burde de dække pr kulance, ligesom når Toyota indkalder biler som er 8 år gamle, for at reparere en fabrikations fejl.

Men jeg fik ikke noget svar fra LG kundeservice på om, der kunne gøres noget fra "højere sted". Jeg har rykket flere gange, uden svar på om det har været sendt op i systemet, og nu gider de ikke engang svare mere.

Så jeg kan kun fraråde folk at købe LG produkter, og specielt Plasma TV, da de åbenbart bliver slidt op efter 2 år, og så bliver det for dyrt at købe billigt. Så jeg fortryder meget at jeg lod min overtale (af ekspedienten) til at købe dette LG Plasma, da jeg var på vej til at købe et SONY LCD, som endda var billigere.

The worst company I have ever dealt with for customer service.

Washer / dryer broke within 1 year and we have a 2 year warranty. Clothes are no longer drying. It has been nearly 2 months and we are still awaiting for an engineer to call out and replace a couple of parts. It is very difficult to arrange a call out as LG outsource their repair work to a company called JTM and JTM outsource out to another company called 0800 Repairs. After several complaints was given the number of 0800 Repairs and arranged a call out myself rather than through LG. First visit engineer did not turn up and second visit has been cancelled. For a repair company it is ridiculous they do not work on weekends, meaning we have had to take time off work each time!

Skuffende

Købte en LG smart tv for omtrent 3 måneder siden. Jeg havde på daværende tidspunkt ikke et langt nok netværkskabel, og prøvede først forrige uge at sætte det til. Efter en times halløj hvor jeg intet signal kunne finde, kunne jeg konstatere at netværksudgangen var defekt!

Så ringede jeg til deres kundeservice, som via 3 gange 'Kan jeg bede dig vente et øjeblik (læs: 5-10 min.) guidede mig igennem de ting jeg ALLEREDE havde prøvet, og han kunne konstatere at der skulle en teknikker ud.

Så ringer teknikeren, og vi aftaler at han skulle komme i dag. Jeg tog fri fra arbejde, så jeg kunne komme hjem. Så kraftedme om ikke det nye netværkskort OGSÅ er defekt. Så spiser han mig af med at 'Det sker normalt aldrig'. Så spørger jeg ham, om man ikke normalt tjekker hardwaren inden jeg bruger min og hans tid. Så siger han 'jo', og så må jeg jo bare le.

Nu skal jeg så IGEN tage fri, og for garanteret at kunne konstateret 3. defekte netværkskort. (Indsæt selv amatør smiley)

LG (Goldstar) er stadig discount

Købte en BD550 efter reviews på youtube og rundt omkring på nettet. Netcast, netflix, youtube, picassa og afspilning af xvid, divx, mp4 osv. Gav 1000 kr billigste sted jeg kunne finde den, men opdager at alle de her features ikke gælder den nordiske model, til trods for at den er væsentlig dyrere her.

Der bliver lavet et firmware hack som slår tingene til, men LG får det lukket i en ny firmware opdatering. Jeg henvender mig til LG men får at vide at jeg skal købe en nyere model.

Jeg kunne lige så godt have købt en billig prosonic afspiller fra Bilka som denne. Alle firmware opdateringer har hat problemer med 720p og 1080p filer som fryser hvis man spoler. Den eneste måde at fixe det er at hive strømstikket ud, ikke engang tænd- og slukknappen på enheden fungerer da.

Over til kærestens LG TV, 4000 kr hvor fjernbetjeningen lige pludselig havde tre tilfældige knapper som stoppede med at virke efter blot et år, og TV'et gik lige pludselig i vild "snestorm" af mangel på et bedre ord, og det reagerede ikke efterfølgende på hverken fjernbetjeningen eller knapperne på panelet.

Derudover LG Optimus 2X. Verdens første dualcore smartphone, sindssygt dyr men den crashede for et godt ord, var uden opdateringer og kørte med LG's håbløse interface.

Is LG your company?

Lg Details

LG Group is global Korean conglomerate established in 1947. 31 operating companies in 3 major business fields; Electronics, Chemicals, Telecommunication & Services. 130 overseas subsidiaries, over 160,000 employees worldwide.

Visit LG