LGE reviews

LGE reviews

4.2

TV LG

HAR KØBT ET TV SOM LUGTER BRÆNDT, DE SIGER DET ER FORDI DET ER NYT MEN SIDST DE LAVEDE DET ERKENDTE DE FEJLEN, DET BLEV SÅ IKKE LAVET ORDENLIGT OG NU SIGER DE DET INTET FEJLER SKOD SERVICE HOLD JER VÆK

Dårligt produkt, dårlig service

Jeg har købt mit sidste LG produkt (mobil KU 990I).
Den skal oplades konstant. Og når batteriet er tømt vare det mange timer før man overhoved kan bruge telefonen, da batteriet skal være fuldt opladet før man kan bruge telefonen.
En mobil telefon som LG skriver har en stanby tid på 400 timer, kan reelt holde 4-5 dage unden at blive brugt. Når man bruger telefonen er 25% af batteriet hurtigt brugt. Jeg vil tro at det varer ca. 10-15 minutter. Og når jeg kontakter support bliver jeg truet med at jeg skal dække udgifterne ved indsendelse hvis de ikke finder fejl på produktet. Det er ikke ligefrem det jeg forbinder med god forretnings moral.

Holder kunderne for nar

Kan kun give Thomas Bjerregaard ret. LG er en joke når det kommer til at holde hvad man lover kunderne. Har også en Optimus 2X. Telefonen genstarter i tide og utide. Den lovede opdatering der skulle løse det problem er ikke kommet, trods løfter om det modsatte. Og opdateringen til Gingerbread 2.3 ser også ud til at være løbet ud i sandet. Aldrig mere LG. De har ikke styr på noget som helst.
Jeg har kun en ting at sige om LG: Amatører.

GOOD CUSTOMER SERVICE

emailed a technical query answered in minutes No problems

Gode produkter, men deres support samt vilje til at gøre noget ved problemerne hiver ned!

UPDATE
Vi blev af LG's danske mobilchef Morten Aagaard, lovet at der ville komme en opdatering til telefonen umiddelbart efter påske.........stadig ingen opdatering (men masser af løfter om opdateringer)
Det virker som om at det er en beta de har sendt på markedet........som de så oven i købet ikke rigtig gider at yde suppor på.
Jeg har nu 2 gange fået ombyttet min telefon.......og har stadig reboot problemer.

OPINDELIG ANMELDELSE
Har købt en Optimus 2X telefon.......rigtig fed telefon! Dog har den et par børnesygdomme så som at den rebooter af sig selv fra tid til anden.
Dette kunne måske klares med en opdatering af telefonens software til Android 2.3 (har pt 2.2) men nu har jeg 2 gange kontaktet deres support for at høre om de har nogen anelse om hvornår opdatering til 2.3 er klar..........og får et halv flabet svar om at "det ved vi ikke, men kig selv efter press-releases på hjemmesiden"

Is LGE your company?

LGE Details

Major global force in electronics and information and communications products:Digital Display & Media, Digital Appliance, Telecommunication Equipment & Handset.

Visit LGE