LIC NetShop reviews

LIC NetShop reviews

8.4

Dårlig kundeservice!

Ingen ordrebekræftelse, ingen respons på mail, langsommelig ordrebehandling når noget går galt, ingen information: Det er ikke godt nok!

Køb ikke gaver på LIC

Købte julegaver på LIC, der desværre var dobbeltgaver, så de skulle byttes.
Ved henvendelse hos LIC i Herlev får man at vide, at gaven godt kan returneres, men at beløbet indsættes på mit kort. Altså ingen mulighed for en anden vare. ØV ØV.
Fakturaen opkræves pr. automatic via det Mastercard, man skal have, hvis man vil handle på LIC Webshop og opkrævningen var ikke forfalden på byttetidspunktet.
Meget dårlig service og meget dårlig oplevelse som gavegiver. Det er slut med at handle på LIC Webshop så kan de ha det så godt med deres MasterChit!!

Lader dig vente i 3 uger og annullerer så ordren . . .

Købte en Køletaske i LIC webshop d. 23 August. Den var på lager - Alt OK.
Får mail d. 27 august fra LIC 'Varen er desværre kommet i restordre, men bare rolig den kommer igen'
Får mail d. 9 september 'Vi har annulleret din ordre - tak fordi du (prøvede) at handle IIC webshop'
Har mailet til LIC flere gange for forklaring, men de svare desværre ikke.

Ikke styr på noget

Vi bestilte en stor ordre hos www.lic.dk i slutningen af marts, og det fortryder vi den dag i dag.
Der går en 4-5 dage, så modtager jeg min pakke, men hvorfor fik jeg ikke en bekræftelse på at den var sendt for ikke at tale om et track 'n trace nr, der ville have været rart. Nå gladeligt åbner jeg den tunge pakke, men ser til min skuffelse af der mangler 2 flasker vin. Der står så en kommentar på fakturaen, at de ikke kunne levere vinen, da det vil tage flere måneder, og faktura/regning vil blive sendt. Nu havde vi betalt med dankort, så det undrede mig.
Hvordan kan det komme bag på LIC at der er flere måneders levering!! Varerne burde slet ikke stå på hjemmeside. Det samme kan siges om flere af deres produkter, der ikke er up to date. Vi bestilte også nogle dåser confit de canard - de havde 2 produkter en på 1350 og en på 1650 gram, den store var der tilbud på, så den købte vi men hvad fik vi - dem på 1350!?!

Nå der går flere måneder før vi pludselig kan se at pengene er trukket på vores konto - altså ikke noget eftersending af faktura. Og ikke nok med det, så har de været så frække at trække for hele beløbet! Vi har altså ikke fået vores vin men betalt for dem.

Jeg sender dem en mail, som der står man skal - men intet svar. Efter 1 uge ringer jeg til dem - hvilket også er lidt bøvlet, for den ene siger han ikke kan høre mig og smider på. Efter endnu et forsøg og forklaring til flere personer, kommer jeg frem til en person, der siger, der er blevet overført de penge, de kom til at trække for meget (men ville gerne tjekke igen, og overføre, hvis det ikke var gjort). Nu har jeg holdt øje med min konto hele tiden, men ikke lige den sidste dag.

Der er heldigvis kommet penge tilbage, så nu regner jeg med denne sag er afsluttet. Men næhhh nej, jeg får en mail her i torsdags om at de var kommet til at overføre beløbet 2 gange på 2 forskellige datoer. Da det ikke er et ret stor beløb og vi ikke tjekker vores konto for hver eneste post, havde vi ikke engang bemærket det.

Jeg får så at vide at jeg skal overføre til deres konto.

Men ikke engang det har de styr på! De har givet det forkerte kontonr. Så jeg må endnu engang skrive til dem. Egentlig synes jeg slet ikke de har fortjent at få deres penge tilbage, men da jeg er et ærligt menneske overfører jeg pengene efter at have fået det rigtige kontonummer.

Nu håber jeg virkelig denne sag er afsluttet. Det er i hvert fald en rodebutik, som vi første og sidste gang har handlet i! Faktisk har de heller ikke styr på deres varer nede i de fysiske butikker, især ikke hvis noget er på tilbud.

Tip top

Bestilte to stole på LIC netshop mandag, der var leveringstid på 8-12 uger, men fik at vide, at stolene kunne levereres, når jeg ønskede det. Allerede fredag kom stolene som aftalt. Super service.

Det viste sig, at LIC slet ikke havde varerne

Den 21.12 bestilte jeg 2x6 Holmegaards glas Ideelle, og får umiddelbart derefter en bekræftelses-mail.
Den 3.1 har jeg endnu ikke modtaget nogen varer og jeg skriver til LIC, som svarer "Vi har ikke varerne på nuværende tidspunkt. Vi forsøger i øjeblikket at få nogle hjem.
Du hører nærmere."

Den 8.1 får jeg en mail om, at man slet ikke har haft glassene:
"Der har været en fejl i vores system, så du har kunnet bestille varerne på trods af, at denne er udsolgt og ikke forventes at komme på lager igen. Vi beklager at være nødt til at annullere din bestilling.
Hav en rigtig god dag."

Jeg kan godt acceptere udsolgte varer, men det er for sløvt og får dårligt, at der skal gå 18 dage, før man "opdager", at varerne aldrig har været der. Jeg kunne have købt glassene for nytår til et tilbud, som var næsten lige så godt i en anden butik. Det tilbud gælder ikke mere.
Øv LIC.

Jan Hjorth

Meget meget tilfrids

Meget fin modtaget dagen efter

Super!

Super service og levering, samt information i forbindelse med restordre.

Fuld produkttilfredshed

Det er godt at kunne handle i LIC, men du må ikke forvente, at det er billigt.
Til gengæld har jeg aldrig kunnet klage over en super kvalitet af de varer, jeg har købt i Herlev, Århus eller på nettet.

bedst

Hurtig og præcis levering, som altid. Prisen er næsten altid konkurrencedygtig.

Super enkelt og hurtigt

Jeg vil anbefale dig at se lic's netshop igennem inden du handler andre steder.Ofte er der mange penge at spare og det er jo samtidig super kvalitet.
Derudover fungerer det perfekt med "net-handel" igennem lic.

som altid, med fine varer. Har ofte handlet her, altid med fin service.

Helt OK handel

Varene kom hurtigt, var forsvarligt embalerede og levede op til forventningerne.

ingen kritikpunkter

fik god information undervejs, og ekspeditionen var hurtig.

Hurtig levering - god handel

Varen blev leveret hurtigt og uden problemer.

Perfekt handel og hurtig levering

Alt gik som smurt - hurtigt og nemt...Jeg handler igen med glæde hos LIC

Super hurtig levering:-)

Vi købte et rigtig godt tilbud på Netshoppen, der blev leveret super hurtigt efter bestilling.
Bruger ofte Netshoppen, det kan anbefales!

Jeg er bare fint tilfreds

Købet og forsendelsen fungerede perfekt

Hurtigt/effektivt/alt er i orden og meget meget mere.

Professionel rådgivning/ levering hurtig/bytte service helt i top.

Bedre end håbet

Det hele fungerede som det skulle og der var virkeligt god telefonsupport.

LIC NetShop Details

LIC er en Dansk/Svensk medlemsejet, økonomisk forening, der har som formål at give medlemmerne fordelagtige priser på varer og tjenesteydelser. På www.lic-netshop.dk kan du bestille luksus og design til faste lave medlemspriser og få varerne leveret direkte hjem til døren. Hvis du har forespørgsler på varer, som ikke er at finde på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os på netshop@lic.dk.

Visit LIC NetShop

Write to: netshop@lic.dk