Lidl Danmark reviews

Lidl Danmark reviews

7.2

Fra en forhenværende trofast kunde i Lidl Grindsted

Nu har jeg fået nok af Lidl Grindsteds så kaldte kundeservice eller retter manglende på samme. Fredag i sidste uge købte jeg blandt meget andet pitabrød og lagener. Da jeg kom hjem fredag, så jeg at den ene pakke pitabrød var muggent, jeg kørte derned og fik en ny pakke, det fik jeg så uden vrøvl. I dag mandag var den så galt igen. Det ene af de lagener jeg købte fredag var hullet, og jeg kørte så i Lidl for at få det byttet eller mine penge tilbage. Det gik ikke så godt, som i fredags, jeg ville ikke have det byttet, fordi de kun havde lyserøde tilbage. Jeg bad om at få mine penge tilbage men det kunne jeg, fordi jeg ikke havde bonnen, men den brugte jeg jo fredag, der er ingen tvivl og at varen er købt i Lidl, eftersom deres logo er på varen.
Deres kundeservice er blevet så dårlig, at jeg ikke agter at sætte mine ben der igen.
Personalet er lud dovne, spørger man om noget peger de bare i stedt for at vise hvor varen er. I fredags kom en kunde i kørestol, han skulle bruge noget tobak. Han spurgte en medarbejder om han vil hjælpe, men han stod bare og råbte, at det var ved en anden kasse, han gad ikke engang gå hen og hente det for kunden i kørestol. En anden kunde trådte til og hjalp den stakkels mand i kørestol.
Efter min menig er personalet i Lidl i Grindsted blevet ubehøvlet, højt råbende og usoigneret. Og de står lige udenfor indgangspartiet og ryger, hvilket jeg finder upassende.

Dejligt

Lidl har mange spændende varer, specielt ost og pålæg

Danmarks bedste priser og kvalitet :)

Jeg vil rose Lidl fordi de har gode vare til en billig pris. Fortsæt det gode arbejde :D

Mmmh....

De har de bedste donuts i lidl!!! det er skide gode! :D

Allergi venlig!

Til alle danskere med gluten allergi (som der desværre komme flere af), så tilbyder Lidl glutenfri pasta fx, til næsten ingen penge. Alene af den grund vælger jeg at lave alle mine indkøb i Lidl. Resten af udvalget er nemlig også til 5 stjerner. Tak Lidl

billige priser og god service

Syntes det et super godt sted at handle. Priserne er billige og varerne er i top. Altid en masse spændende vare at vælge imellem. Flinke medarbejdere, med et smil på læben :). Helt sikker en butik jeg vil vælge at handle i fremover.

Både ris og ros

Handler der en del, godt brød til en god pris, men ...
Træt af at de aldrig har de tilbudsvarer de annoncere med. Har stået der ét minutter efter åbningstid: "Varen er udsolgt!" - jamen jeg var kunde nr. tre og ingen af de andre to kunde har forladt butikken endnu. Tit får man at vide at de slet ikke har fået leveret udsalgsvarerne.
Og hvad blev der af deres "Deluxe Gourmet" som ret hurtigt forsvandt igen? Det er ikke særligt holdbart i længden at de introducere varer som noget stort, og så har de dem pludselig ikke alligevel.

Fra fremragende til elendig på ingen tid.

Efter Lidl i Grenå for et par måneder siden skiftede bestyrer, er butikken blevet en rodebutik, hvor mange varer er udsolgt (smør - både tysk og dansk - udsolgt en tilfældig torsdag formiddag), og hylderne til det friske brød er tomme mange timer før lukketid. Fredags/lørdagstilbud kan sagtens være udsolgt fredag kl.11:00.
Den store goodwill, Lidl havde her i byen, er sat over styr på mindre 2 måneder, og Lidl ved selv, hvor lang tid det tager at opbygge den igen. Vi taler om år. Byen er overforsynet med supermarkeder, så det er let at finde et andet sted at købe flæsk og gryn.

Fremragende service og friske varer

Jeg var skeptisk i starten; jeg mener - tysk discount, er det værd at servere for ungerne?
Men nu handler vi faktisk kun i Lidl's afdeling i Rebæk Søpark i Hvidovre af flere årsager:
1) Friskeste og mest velsmagende grøntsager, vi har fundet i et supermarked.
2) Aldeles gode priser på stort set alle varer.
3) Næsten aldrig kø, og langt de fleste medarbejdere er dejligt servicemindede.
4) Godt kødpålæg med reelt indhold

Vi kunne dog godt ønske os lidt færre private labels og lidt flere kendte mærker på morgenmadsprodukterne.

Fup - høj pris for vand

Købte i dag kyllingwokstrimler, 300 gram.
Efter stegning var vægten 102 gram, og en større mængde væske hæld fra panden.
Betegnelsen "salmonellafri" er overflødig. Er da en selvfølge - man må da ikke sælge kød med salmonella.

blandet oplevelse

Lidl er en rigtig god butik bortset fra store problemer med udsolgte tilbudsvarer.
Hvis man ikke kommer inden 1 til 2 timer efter åbningstid, er mange af de i tilbudsavisen annoncerede varer udsolgt. Lidl tjener sikkert ikke nok penge på disse varer, og derfor lokker de folk til at komme til butikkerne uden at sørge for nok varer. Skal en forretning ifølge forbrugerlovgivningen så ikke kalde tilbuddene for "KØTILBUD / BEGRÆNSET ANTAL" ?

Peter Smith

Annonceret vare var ikke leveret til butikken.

Lidl har en Akku græstrimmer annonceret på tilbud tirsd. d. 21.05.13.
Butikken kunne kun fortælle at der ikke var leveret nogen til butikken.
Ved henvendelse til Lidl kundeservice, fik jeg det svar, at de nok var fejlleveret til en anden butik, som sikkert havde solgt dem. Men jeg var da velkommen til at prøve en anden butik som måske havde en.

Glad for at handle der

Har her I dag i Frederiksværk været nede og handle købte en culottesteg fra Irland men desværre købte jeg også en medisterpølse som var så salt at vi måtte smide den ud
Er første gang jeg er blevet skuffet fra deres kødafdeling

Doris

Intet personale.

Intet personale.

Handler i Lidl på Finsensvej (Frederiksberg) der er desværre altid lange køer fordi der tit mangler personale. Deres bageri er heler ikke noget at råbe hurra for der er tit intet brød fordi der mangler personale til at bage brød.

En anden ting er deres kasser. Selve kasse båndet er 4-5 meter langt men bordet ved kasse er ikke større end et lille te-bord og det sker tit at hvis man har købt for mange vare til at de kan ligge på bordet så ryger de ned på gulvet.

Det er dog altid noget der er rent.

26-04-2013
Fatter ikke at Lidl har lukket på Frederiksberg og Vesterbro på St. Bededag når de har åben latterlige steder som Struer, Sorø, Ølby og Haslev.

Dejligt at komme i Lidl

Jeg tror efterhånden jeg foretager henved 80% af alle mine indkøb hos lidl, dejligt med jeres brød, sushi, og, aaaaah, fynsk rygeost, billig cola, gider ikke drikke coke når jeg kan få to liter freeway til den pris:)
De eneste ting jeg savner er ÆGTE torskerogn, ordeligt hundelegetøj (pressede oksehuder og den slags) fedtfattige spegepølser/ost.
Kommer snart igen:)

Ottimo ed economico

Ci faccio sempre la spese, pieno di prodottii di qualità e a un prezzo conveniente, vista la crisi ora è l'ideale.

Fantastisk..

Super godt sted at handle, altid masser af plads og venlige personale!

Generelt en god butik

Jeg handler mest her da de stort set har alle de ting jge normalt købe til en fornuftige penge og rimlig kvalitet. Jeg er stort set holdt op med at handle ind andre steder med mindre det er nogle specifikke ting eller tilbud jeg går efter.

Dog har jeg oplevet at der kan være ret tomt på hylderne ind imellem, ihverfald i den butik i Skalborg som jeg bruger. Men selv om det sker, slår Lidl butikker som netto, aldi og fakta med flere længer. Der er dog der er plads til forbedringer hvad de tomme hylder angår.

------------------------- FORVIRRENDE ------------------------------

Vi har nu handlet i lidl siden de åbnede i kalundborg men overvejer om det forsat er der vi skal lægge vores penge fremover.
først spørger jeg hvor er den leverpostej jeg selv kan bage øøøøhhhhhhh den kommer kun i perioder ok
så spørger jeg er blevet glad for jeres xxl juice hvor er de øøøøhhhhh de kommer kun i perioder ok
så spørger jeg er blevet glad for jeres xxl krydret kødpølse hvor er den øøøøhhhhh de kommer kun i perioder ok :-(
og sådan kan jeg blive ved kære Lidl kan i ikke lave en årskalender ;-) så man kan se hvornår de forskellige vare er på hylderne. ;-)eller vil i bare gerne af med jeres trofaste kunder dette er temmelig forvirrende at handle hos jer for man aner aldrig hvornår i har vare i foretningen dette er en direkte årsag til at folk finder andre steder hvor varene altid er på hylderne

Danmarks bedste discountkæde!

De har tænkt på det meste i Lidl. Gode priser, god plads i butikken, fin kundebetjening, og nu med frisk brød :) Der er enkelte varer man savner, men ikke nær så mange som i andre discountkæder.

Lidl Danmark Details

Visit Lidl Danmark