Berlingske Media reviews

Berlingske Media reviews

5.6

Fin og to gange hurtig levering

Har af to omgange bestilt en radio på denne side og begge gange kom det inden for meget kort tid, pakket fint ind og ingen problemer

For besværligt

Jeg fik urigtige oplysninger da jeg ringede for at stille et spørgsmål inden jeg bestilte. Da jeg ringede for at rette min ordre efterfølgende fik jeg en ekstra regning. Jeg ringede for at sikre at jeg ikke skyldte noget. Alligevel blev mit abonnement lukket pga. manglende indbetaling på trods af at jeg havde fået at vide at jeg ikke skyldte yderligere og at penge var trukket på mit kreditkort, som jeg oplyste ved min bestilling.

Slet ingen kundeservice - Kan ikke anbefales

Jeg havde købt en menu hos Gastroweek til Norsminde Kro som gave til min kæreste. Hun fik dog også den samme menu fra en anden, til samme dato men en time senere.

Hverken Gastroweek eller Norsminde vil ombytte billetterne til en anden dato, ombytte dem til en anden vare (eksempelvis flere retter eller vinmenu) eller noget som helst andet. Det betyder at hvis man køber en billet hos Gastroweek som gave, så skal man være meget sikker på at der ingen dubletter er, for de har ingen som helst forståelse for kundens situation.

Nu må jeg og min kæreste tage på Norsminde og spise 2 x 3 retters menu hver med en times mellemrum, for at det ikke er helt spildt. Det er helt til grin, med så ringe kundeservice og jeg begriber ikke at man kan være så stivnakket i sin tilgang til kunder.

Tidsspilde at handle hos dem

Købte en radio på en lørdag og på siden stod der mandag "ordre afsluttet" Fedt nok men hvor er min vare tænkte jeg midt på ugen.

Hvad med track &trace? for dårligt med informationer så man sidder og tænker "kommer varen mon ?"

Jeg vælger at skrive til dem og så kommer der pludseligt svar om at leverandør var forsinket og så et track nummer med information om at varen var afsendt dagen før. Dvs. at Post Danmark bruger over 2 døgn på at registere pakken?? Dét har jeg alligevel ikke oplevet før, så min første tanke går i retning af dårlig undskyldning og forsøg på at skyde skylden på andre.

Opdager så at der står pakke uden omdeling - jeg er ikke blevet oplyst om at jeg SELV skal afhente min pakke men det kan jo være det står med småt et eller andet sted hvor man ikke læser det!! Det er rigtigt fint - jeg har aldrig en jordisk chance for at nå et posthus indenfor åbningstid da jeg arbejder langt væk!

Nå men fik en til at hente pakken, satte radioen til og efter en time gik den i stykker. Dét kan lidtmere jo ikke gøre for, så jeg skriver straks til dem om lørdagen. Tirsdag får jeg svar om at de vil undersøge nærmere, onsdag spørger de om jeg vil have ny radio (ja tak) og så vil de sende en retur seddel hvilken så først er fremme 1 uge efter jeg modtog radioen.

Okay, vi starter forfra for nu viser det sig at retursedlen (en lille kuvert) OGSÅ bliver sendt så man selv skal hente den på posthuset hvilket så også lykkes at få en til at gøre.

Radioen sendes retur mandag den 8/10 og jeg skriver en mail for at høre hvornår jeg kan forvente en ny radio. Svaret er at jeg alligevel ikke kan få en ny radio for de har dem ikke på lager. Sé det vidste jeg jo godt eftersom de på hjemmesiden meldte udsolgt men hvorfor tilbyder de mig så en ny radio.

Okay så har jeg haft mine penge parkeret dér et godt stykke tid - det bliver spændende at se hvor lang tid de så er om at refundere beløbet. (15/10 - jeg justerer 1 stjerne op for beløbet blev refunderet meget meget hurtigt)

Så jeg kan kun anbefale mennesker med en meget stor tålmodighed at handle hos lidtmere.dk - jeg er dybt skuffet over at bruge så megen tid på posthuse og ventetid og så ende op uden radioen!
Berlingske Media

Reply from Berlingske Media

Hej Carsten

Tak for dit køb.

Jeg må beklage forløbet omkring radioen. Vores umiddelbare reaktion på en defekt vare er naturligvis at ombytte. Det viste sig desværre, at vores leverandør ikke kunne skaffe flere, hvilket naturlgvis heller ikke er acceptabelt. Det er et forløb, vi har taget ved lære af til fremtidige salg af denne type.

Jeg må beklage forløbet. Det kørte ikke, som det skulle. Normalt kører det dog heldigvis noget bedre, end det gjorde i dit tilfælde.

Johan
LidtMere.dk

Kun godt at sige

Virkelig et bredt udvalg inden for mange forskellige ting, men sjovt nok virker de til at have styr på det de laver, har kun gode erfaringer :-)

Kan anbefales :-)

Dejlig oplevelse

Jeg har netop købt 12 flasker lækker rødvin, ringede til kundeservice for at rette leveringen alt sammen ganske smertefrit.

Kommer helt sikkert til at handle her igen

PAS PÅ HØJT DANKORTGEBYR

Hej
Jeg har netop handlet i "www.lidtmere.dk" og er forbavset over at de tager et højt gebyr for dankort transaktioner. Det er godt nok tilladt i følge PBS, men ikke normalt, og efter min mening dårlig stil.

Visit Berlingske Media