Lifetrack reviews

Lifetrack reviews

9.6

Fejlfrit

Let at bestille og betale. Desuden en troværdig hjemmeside med let tilgængelig post-adresse, let identifikation, og et kundeservicenr. Vare bestilt online søndag, varen ankom tirsdag og sporingsmail fra vognmanden kom mandag.
Varen var som den skulle være.

Meget lang leveringstid

Jeg bestilte en badevægt 22/11-2010, den 24/11-2010 fik jeg en mail om at den var afsendt og jeg kunne også se at beløbet var hævet på min konto. Det blev oplyst at jeg ville få en mail fra Comaco med et trackingnr. Den mail modtog jeg dog først 29/11-2010, 1/12-2010 havde jeg endnu ikke modtaget min forsendelse og jeg kontakte derfor Comaco, som gav mig tlf. nr. til BilligPakkepost som stod for levering, her oplyste man så at pakken vr forsøgt afleveret 26/11-2010 men eftersom at jeg på det tidspunkt endnu ikke havde fået et trackingnr. tvivler jeg på at dette er sandt. Enden på det hele blev at de ville levere pakken på min adr. 2/12-2010 efter kl. 16, da jeg kom ud af min hoveddør idag kl. 11 stod pakken på min trappesten, så efter ca 1½ uge kom min pakke frem, og jeg bor blot på Vestsjælland.

Op på badevægten TIL TIDEN og pengepungens vægt intakt.

lifetrack.dk modtog min ordre mandag og tirsdag morgen ankom min splinter nye retro badevægt,købt flere hundrede kroner billigere end set hos lign.udbydere.Nu er jeg og min pengepung kanon glade.GODT GÅET- lifetrack.dk. Mvh Jørn Th Simonsen

Fremragende serviice, alt gik som planlagt.

Alt gik som planlagt, nemt og uden problemer af nogen art.

Hurtig sevice til gode priser

Jeg bestilte et massagesæde, som ovenikøbet var sat ned fra 2500 til 1500. Fik en overraskelse da posten stod med min pakke ved min hoveddør allerede næste morgen. Hurtig og upåklagelig service.

Hurtigt og enkelt

Bestilte 5 stk. Beurer BG64 Kropsanalysevægte, om formiddagen. Enkelt at bestille på deres hjemmeside. Varene kom allerede dagen efter. God oplevelse + fik løbende mails om min ordre og hvor langt den var.
Lifetrack.dk har leveret hurtigt og enkelt.
Kender ikke deres kundeservice + reklamationsservice :-)

Super priser og service

Bestilte en Tanita BC545 vægt med analysefunktion hos dem, de var de absolut billigste i danmark med den, svarede på mail indenfor nogle timer efter henvendelse med spørgsmål.
Pakken blev leveret dagen efter bestilling.
Bedre fåes det ikke

Hurtig levering til super pris

Bestilte massagesæde søndag og modtog det tirsdag. Kender ikke service ved reklamation.

Gode priser hurtig og professionel behandling af ordre.

Bestilte massagesæde til super god pris. Leveret hurtigt og varen er perfekt.
Kan klart anbefales.
Kender dog ikke behandling ved reklamationer.
Det gør jeg så nu :-)
Fik et problem med adaptor til massagesæde og sendte en mail til Lifetrack. 5 min senere modtog jeg svar om, at de blot sender en ny. Kunne jeg give 6 stjerner, fik de det :-)
Mange andre internetfirmaer kunne lære en hel del af lifetrack.

Hurtig behandling af ordre

Købte et pulsur mandag kl. 13. Blev leveret tirsdag kl 12.30. Hurtig og "smertefri" betjæning.

Lynhurtig leverance - perfekt pris

Jeg købte et pulsur hos lifetrack, egentligt lidt sent på dagen, og havde ikke regner med at se det allerede næste morgen.. men jo der var pakken.

Bestilte en badevægt søndag aften. Mandag eftermiddag kom jeg i tanke om at jeg osse gerne ville bestille et pulsur. Fandt det ønskede ur, ringede til virksomheden, for at høre om det kunne lade sig gøre at få det med samme bestilling. Der blev svaret, at hvis jeg skyndte mig at bestille uret, ville de gøre hvad de kunne. Bestillingen røg af sted kl 15 30, 1540 blev der ringet at uret blev sendt med samme pakke som vægten, og jeg naturligvis ikke skulle betale den ekstra fragt. De havde ovenikøbet holdt postmanden tilbage, for at yde mig denne service. Se, venner, det er ægte købmandsskab. Helt klar et firma jeg vil anbefale andre. Lifetrack, keep up the good work.

Som det skal være

Jeg købte et massagesæde hos lifetrack. God pris, godt produkt og hurtig levering. Upåklageligt.

super service

Jeg sendte en mail til dem,fordi min varmepude var kaput,og to dage efter havde jeg en ny uden beregning

Upåklageligt

Kan varmt anbefale lifetrack. Bestilte en Tower fan om søndagen og havde varen tirsdag. Skulle være startet hos lifretrack i stedet for først at gå i Silvan hvor alt var udsolgt i ventilatorer. Keep up the good work.

Hurtig levering af en vare som virker - skønt! Nyder nu en dejlig brise fra mit tårn i den danske sommervarme :)

Glimrende service.

Vi har bestilt et Tower FAN hos lifetrack. Den blev sendt dagen efter (Vi bestilte efter lukketid) og leveret efter dag 2.. Så alt i alt en glimrende handel. Blev lidt forvirret da den blev leveret med en yderpakke hvor på der stod TF200, da vi havde købt en TF500, men i pakken var der rigtigt nok en TF500. Tak for handlen lifetrack.dk

betingelser for lleverance ikke overholdt

virksomheden lovede at varer kunne afstendes omgående - hvis ordre blev afgivet inden et bestemt tidspunkt - ordre var klar 15 min. før deadline - men alligevel blev der ikke leveret - faktisk blev der frøst givet besked 4-5 timer efter.

Har købt hos div.internetbutikker og altid med problemer men, ikke hos Lifetrack,bestilte(pinsedag) mandag kl 20 modtog onsdag kl 10 og endda til en god pris og fragtfrit

Mvh Nicolai

LIFETRACK ApS Details

Lifetrack.dk sælger blodtryksmålere, termometre og andet personligt udstyr af høj kvalitet

Visit Lifetrack

Write to: info@lifetrack.dk