Likethings reviews

Likethings reviews

7.9

Fine varer, hurtig ekspedition

Kan kun anbefale "Likethings". De billigste på nettet, hurtig ekspedition, fine varer og god service.

Jeg bestilte nødder, kerner og frø, da jeg modtog pakken med posten, var der gået hul på nogle af poserne. Jeg mailede til firmaet og uden problemer fik jeg erstattet de defekte poser.

Næste gang handler jeg selvfølgelig også hos "Likethings".

Super skøn oplevelse!

Jeg har købt tørrede frugter, bær, nødder og en pose frø fra Likethings. Prisen er bare i orden, i forhold til det er økologisk, og leveringstiden er også udmærket. De har nogle lækre produkter, som smager rigtig skønt, og jeg vil helt sikkert handle der igen. Handelssystemet fungerer upåklageligt. Jeg savner dog E-HANDELSMÆRKET!! Men jeg giver alligevel fem stjerner for den gode oplevelse.

Økologiske Delikatesser - Så fulgende synger og det findes ikke billigere

Site hvor jeg mener man kan finde de billigste og mest velsmagende økologiske nødder. Jeg har virkeligt kigget på mange sider, ingen steder kan de matche de her priser. Iøvrigt er der mange super fede ting på siden.

Is Likethings your company?

Likethings Details

Boligindretning med flotte vare fra likethings.dk, klik ind og se alle de smukke produkter til din bolig. Boligindretning med stil..

Visit Likethings