Lille Per-seng reviews

Lille Per-seng reviews

9.7

Nem og pålidelig.

Fin hjemmeside, leverer som aftalt!

God service. Gode produkter.

Jeg har brugt lille-per-seng flere gange, da jeg har en gammel Juno-seng og derfor har behov for specielle mål til madrasser og lagner. Der har hver gang været god service og jeg har været meget tilfreds med købet. Senest bestilte jeg 4 lagener, da Juno-sengen skulle udvides. Dagen efter kom jeg i tanke om at jeg også manglede en rullemadras og jeg ringede derfor ind. Der var ingen problemer med at få den med i bestillingen. Da pakken kom dagen efter var der desuden vedlagt en lille ekstra gave - en lille badeand, som min datter blev meget glad for.
Jeg har kun gode ting at sige :)

Vil klart anbefale Lille Per-seng.dk, hurtig betjening og levering.

Perfekt hvis du står og mangler madras samt andre reservedele til din gamle Juno-seng. Hjemmesiden er lidt gammeldags, men fin og overskuelig. Et mikroskopisk minus er at der ikke er fri fragt selvom du handler for ret høje beløb.

Rigtig god oplevelse :-)

Hurtig levering og god information løbende ift levering af min ordre. Ovenikøbet fik vi et par små fine hjemmestrikkede strømper med til den lille - rigtig sødt :-)

God service, men...

fik hurtigt varerne. er tilfreds med sengeranden. dog har jeg også bestilt to hagesmække. de kan kun vaskes i hånden, hvilket vi gør. allerede efter to ganges brug er trykket ved at forsvinde. kvaliteten er ikke god nok... desuden synes jeg at forsendelse burde være gratis når man køber over et vist beløb (vi købte for 700 kr og måtte stadig betale porto oveni)

Rigtig god kundeservice

Da min ordre hos Lille-per-seng ikke gik ordentligt igennem systemet første gang jeg forsøgte at bestille en vare (pga. dårlig netforbindelse på min pc) skrev jeg til firmaet via mail. De svarede hurtigt og jeg fik lavet en ny ordre via hjemmesiden. Produkt og service er jeg fuldt ud tilfreds med :-)

Lækre håndlavede produkter!

Jeg bestilte sengerand og sengetøj en weekend og modtog det 2 hverdage senere :) Super søde og meget fint udført håndarbejde! Bestiller gerne igen og anbefaler til andre :)

Super service!

Super god hjemmeside. Varerne kom hurtigt, var pakket forsvarligt og så var der tilmed en lille, hyggelig overraskelse med.
Det er bestemt ikke sidste gang, at jeg handler hos www.lille-per-seng.dk!

Super service!

Super service - det eneste man kunne ønske sig var fri fragt og mulighed for at returnere uden beregning - så ville det være perfekt.

Hurtig levering og personligt touch

Fik varen leveret dagen efter ordren var lagt. Rigelig kommunikation fra Lille Per-seng gjorde det muligt at følge ordren. Glædelig overraskelse med en håndskreven hilsen i pakken sammen med en sød hjemmelavet gave til baby! Kan varmt anbefales!

Overskuelig hjemmeside med høj service på levering

Lille Per-seng kan stærkt anbefales. Hjemmesiden var fint opbygget og overskuelig med muligheder for tilkøb af diverse reservedele og services (renovering af senge) ud over deres ellers store sortiment. Det var dejligt at fornemme, at Lille Per-seng har fundet en niche i markedet inden for børnesenge, som de brænder for. Varerne blev afsendt og leveret med det samme og det toppede kun oplevelsen, at der lå en lille håndskreven hilsen og en gave ved, da man pakkede varerne ud. Alt i alt en fortrinlig oplevelse at handle med Lille Per-seng.

Stor tilfredshed

En rigtig flot frugtpose i god kvalitet. Ordentligt syet.
God kommunikation med Mary & Lars og meget hurtig levering.
Jeg kan virkelig anbefale www.lille-per-seng.dk .
Frugtposen bragte glæde hos min datter - og det er jo den bedste anbefaling :-)

Rigtig fine køb og hurtig levering!

Du får nogle rigtig fine varer og mulighed for at få nogle gode rabatter. Leveringen foregår hurtigt og problemfrit. Leveringen er godt nok ik gratis. Du ka følge din pakke hele tiden via mails. Du ka betale med swipp, hvilket er smart og nemt;-). En positiv oplevelse!

Altid en god oplevelse

Jeg har handlet der flere gange da min datter har en junoseng - det er blevet til madras med det smarte tillægsstykke, rullemadrasser, sengerand og lagner. Alle køb har været perfekt tilpasset juno-sengens særlige form og kvaliteten er også rigtig fin. Derudover går det også dejlig hurtigt med forsendelsen:-)

Super service!

Vi har købt en Juno seng, som er flot restaureret. Kan kun anbefale lille-per-seng - servicen er i top og altid hurtigt svar på mails.

Hurtig levering og top service.

Ordren blev afsendt samme dag og kom meget hurtigt frem. Bestilte madras og topmadrasser, sidstnævnte var 2. sortering. Da der nok har været udsolgt af den store topmadras i 2. sortering var der sendt en 1. sortering i stedet til samme pris. Desuden var der en fornem lille gave medsendt i form af hjemmestrikkede sokker til lillemanden og et håndskrevet kort.

Perfekt handel

Tak for rigtig fine produkter. Hurtig levering og vare som lever op til forventningerne.

Den hurtige levering af mine bestilte ting

Jeg vil helt sikkert fortælle mine venner og familie om Lille Per-seng og de andre prukdukter man kan købe hos jer. Samt at det går hurtigt at få sine varer

Lille Per Seng Details

Lille Per Seng er vores hjertebarn og vi har et ønske om at være leveringsdygtige i alle nødvendige reservedele til den gode gamle Junoseng fra 1940`erne, således at den kan gå i arv mange år endnu.

Visit Lille Per-seng

Call us on: 20843464