Lillebi reviews

Lillebi reviews

9.3

Super service!

Min datter havde fået en Franck & Fischer musikuro der desværre gik i stykker efter få ganges brug. Jeg sendte Lillebi en mail og fik samme dag besked om at vi ville få en ny.
God service i en god og munter tone - både fra Lillebi og Franck & Fischer. Jeg er helt sikkert også kunde fremover!

Lyn hurtigt leverer varen, til gengæld meget langsom retur process

Hej

Tak fordi I behandler min sagen hurtigt, og nu kan jeg se det rigtige beløb.
Jeg stoler på en e-mærket butik, derfor jeg forventede I kan gøre ting ordentligt. Den langsome respons irriterede mig. Jeg giver nu 2 stjerner til jer, men jeg føler sig jo udmattet!!!!

---------
Nej, kontonummeret er rigtigt.
ikke sikkert adresse er forkert, men før mailen har jeg skrevet en besked på hjemmesiden da jeg sendte varen retur. INGEN SVAR. Det er bare ikke effektive arbejde.

-----------
Lyn hurtigt leverer varen, til gengæld meget langsom retur process. Jeg har bestilt paco pod rygtaske men jeg sendte den tilbage d.16/9 (en uge siden), dog der er ikke nogen der kan svare mig hvordan det gik, hvornår jeg kan få pengene tilbage. Sagen er stadigvæk ubehandlet. Jeg føler sig udmattet!!!!
Lille Bi

Reply from Lille Bi

Hej Jingjing,
Jeg beklager virkelig at du har haft en dårlig oplevelse. Ja vi har modtaget din taske i tirsdags, men du har ved en fejl sendt den retur til en forkert adresse, til mit kontor istedet for til mit lager som der står på pakkesedlen. Og jeg har været på messe fra onsdag til fredag. Du har skrevet en mail torsdag sent om aftenen kan jeg se, og som mit autosvar siger så er jeg tilbage idag mandag. Du får selvfølgelig dine penge retur med det samme, og vi når det heldigvis inden der er gået en uge, jeg beklager meget at du synes det er for lang tid. Din ene stjerne har kostet meget på min trustscore her hos Trustpilot, men jeg håber du forstår hvorfor det er gået galt og har tillid nok til at ændre give os et par stjerner mere, der er jo trods alt flere ting som har forsinket processen, som dog ikke har været længere end vi lover i vores salg- og leveringsbetingelser og som i øvrigt er helt normalt for branchen.
Mange hilsner Pernille/Lille Bi

Hej igen,
Jeg har nu forsøgt at overføre penge til dig, men du har angivet et forkert kontonummer. Hvis du sender mig en mail med korrekt kontonummer så skal jeg overføre pengene til dig med det samme.
/Pernille

Hej igen igen ;-)
Jeg har også sendt dig mail, måske er det lettere end her over Trustpilot? Men som jeg har skrevet i mailen så er det muligt at nummeret er rigtigt, men jeg har brug for et bankregistreringsnummer for at kunne overføre pengene, send det til mig på mail så overfører jeg med det samme. Jeg er på kontoret til kl. 16, derefter så bliver de overført i morgen, eller så snart jeg har det fulde kontonummer incl. registreringsnummer.

SUPER service!

Har fået helt super behandling i forbindelse med reklamation på en pusletaske. Meget fair og nede på jorden. Kan til hver en tid anbefale at handle hos LilleBi!!

HEY LILLE BI

OVERORDNET TILFREDS MED JERES SERVICE DERFOR GIVER JEG JER FEM STJERNER
M.V.H. BIRGIT HANSEN<3

Købte måledims til at sætte på væg og måle børn - god pris, kom hurtigt, kunne hente på deres lager. Kan varmt anbefale

Bedste pris, hurtig levering!

Jeg købte sutteflasker til favorabel pris og leveringstiden var kort. Flaskerne er ikke sådan lige at få i den lokale by, så denne handel var perfekt for mig.

Helt problemfrit

Jeg fik varene leveret 1-2 hverdage efter de var bestilt og alt var som det skulle være!

Super fedt regntøj og hurtig levering

Jeg har netop modtaget Traktors nye regntøj til børn og det lever til fulde op til beskrivelsen fra jeres hjemmeside. Lækkert sæt vi havde desperat brug for og så er det jo skønt med hurtig levering. Tak for det.

Kvalitet og punktlighed

Først og fremmest skal Lillebi roses for hjemmesidens overskuelighed og indbydende design. Jeg bestilte julegaver til min datter og niece, jeg fandt endda ting der var højt på ønskelisten der oven i købet var på udsalg. Betaling og levering foregik nemt og hurtigt, og tingene jeg havde købt var lige så fine i virkeligheden som i cyberspace :)

Lillebi kan klart anbefales :)

Uden problemer

Bestilling og levering uden problemer

Nemt at bestille og hurtig levering

Hos Lillebi var det nemt at bestille, betale og leveringen var hurtig og helt uden problemer.

Har intet at udsætte, det er en julegave, så jeg håber alt er som det skal være når det bliver pakket ordentligt ud :-)

Bedste netkøb-oplevelse nogensinde

God kommunikation med sælger inden køb - hun svarede i løbet af et døgn på forespørgsler. Bestilte om aftenen og varen blev afsendt næste dag. Omdelt med pakkepost om aftenen, så skulle ikke på posthuset efter pakken.
Varen (Pacapod pusletaske) var som forventet, så ingen overraskelser dér.

Absolut anbefalelsesværdig hjemmeside.

Fin shop

har nu handlet der 2 gange og begge gange uden problemer

Nemt og ligetil

Vi manglede et nyt Aktivitettæppe da det vi havde fra Bellino ikke just var stort nok til 4 poder, når konen og datteren havde mødregruppen på besøg.

Så efter en længere søgning fandt vi det vi endeligt et Aktivitettæppe som var stort nok til dem alle på 150 x 100 cm, det var ej heller fordi det var dyre end alle de andre så det kan anbefales.!

Så de kan helt klart anbefales og er blevet det. ;o)

Super service ved LilleBi!!!

Butikken har masser af lækre kvalitetsvarer. Det jeg havde bestilt kom hurtigt og var top nice. Jeg havde så selv lavet et fejlkøb og sendte det retur. Post Danmark havde været hårdhændet ved pakken på returrejsen, men LilleBi var super hjælpsomme og søde.
Kan varmt anbefale at bruge dem!

Fuld tilfredshed - I havde varen - en Carmen Gonzales dukke!

Alt i orden - og hurtig levering. Netbutikken kan kun anbefales;)

Super service :)

Har handlet hos lillebi.dk og fik en super service :)

Okay pris og hurtig levering - mere kan man ikke ønske sig.

Lille Bi Details

Unikt tilbehør til babyen, til den gravide og til den nybagte mor, f.eks. pusletasker fra Gaia & Ko, babybadekar, ammepuder, hagesmække, sengetøj og puslepuder samt kvalitetslegetøj, babylegetøj, trælegetøj, løbecykler, bamser, dukkevogne, legekøkkener, puslespil m.m.

Visit Lillebi

Write to: mail@lillebi.dk