Lillemille.dk reviewed by

Mårslet, DK

Kvaliteten af varen er rigtig fin

Meeen de skriver at produktet bliver sendt om onsdagen.
Jeg aflagde ordren fredagen før og produktet blev sendt fredagen efter. Men fordi ordren blev sendt afsted op til weekenden modtog jeg det først om tirsdagen, fordi der ikke bliver sendt pakker ud fra Post Danmark om mandagen.
D r selvfølgelig ikke Lillemilles skyld. Men fordi pakken blev sendt afsted fredag og ikke onsdag, gik der 11 dage fra jeg aflagde ordren, til jeg modtog pakken. Det er simpelthen for lang tid.
    Lillemille.dk
    TrustScore 9.7 / 10

Reply from Lillemille.dk

Hej Monica

Vi er selvfølgelig rigtig kede af, at du ikke har været tilfreds med din ordre hos os, men jeg står lidt uforstående overfor at du først har modtaget den tirsdag.
    Vi har sendt som brev og endda kun trukket 8 kr. i fragt. Derfor burde du have modtaget lørdag og ikke tirsdag.
    Det er stadig 2 dage senere end du burde have modtaget, men vores leverandør af zipperbadges (Danmarks eneste) har været meget utilregnelig og derfor har vi netop afbrudt aftalen, da vi ikke kan bruge en leverandør, som ikke overholder aftaler.

Jeg håber du fik en rabatkode med i din pakke (sender vi normalt med ved forsinkelser), ellers skal du endeligt kontakte os igen.
    Håber ikke du er skræmt fra at handle ved os. De varer vi selv producerer sendes indenfor få hverdage hvilket det heldigvis også ses tydeligt herinde.

God sommer

Mvh. Tanja