Linde Media reviews

Linde Media reviews

8.9

God service og godt samarbejde

Da Dansk Selskab for Tibetansk Kultur skulle have ny hjemmeside blev vi anbefalet Linde-Media af en af deres kunder, butikken Samarkand, der havde meget gode erfaringer med firmaet, og vi blev ikke skuffet. Linde-media har hjulpet os med at få den hjemmeside vi ønskede os, og undervist os, så vi selv kan redigere og opdatere siden. Samarbejdet har været rigtigt godt og positivt hele vejen, og vi er lykkelige over, at vi har fundet frem til dette firma. Vi kan således varmt anbefale Linde-media.

Grethe Sørvig, formand
Dansk Selskab for Tibetansk Kultur

Det bedste webbureau jeg har prøvet

Jeg har fået hjælp til flere hjemmesider af Linde Media og har kun varme anbefalinger at give.

Firmaet kan varmt anbefales

Her i foråret 2012 blev det besluttet at Landsforeningen for Arbejdsmiljø og Arbejdsskadede (LFA) skulle have en nydesignet hjemmeside. Det skulle være en hjemmeside opbygget med CMS system, så det i fremtiden var let at opdatere. Efter flere forespørgsler hos webdesignere faldt valget på Linde-Media i Vinderup. Efter en samtale med ejeren Andreas Linde var jeg ikke i tvivl om, at her kunne foreningen få designet en hjemmeside efter foreningens ønske. Der var ikke sat nogen deadline, da sommerferien kom midt i design-perioden. Og det viste sig også at være et godt valg af webbureau. Andreas Linde designede og programmerede siderne helt efter foreningens ønske og behov, indtil alle var 100 % tilfredse. Han opfordrede også selv til at komme med ønsker. Det er et webbureau og ejer, som jeg kan give de varmeste anbefalinger.
Leif Lassen, LFA webmaster

Flot arbejde og helt igennem god service

Vi skulle lave noget redesign på et eksisterende site. Vi kiggede på hvilke firmaer der kunne lave det for os - og faldt over Linde Media.
Alt content var der i forvejen, så opgaven var meget programmering og tilpasning - en lidt kompleks opgave. Hos Linde Media fik vi det hele indfriet til et fair pris, men allervigtigst var den kundetilgang Linde Media havde. Den var helt unik, og man følte sig lyttet til med stor forståelse - ja, vi er ikke teknikere på nogen måde. Der blev lyttet og noteret på en skarp måde, så alle de ønsker og detaljer vi havde, blev lavet uden misforståelser på en kompetent måde. Vi har brugt flere webfirmaer til vores andre projekter, men aldrig med så god kommunikation som der var med Andreas fra Linde Media. Vi skal videre med et nyt projekt om et par måneder, og vi er ikke i tvivl, om at vi også her, vil bruge Linde Media.

Hilsen
Helle, Kristian og Jan
Byens Spiseguide
www.byensspiseguide.dk

Småt er godt!

Linde Media er bestemt ikke en stor virksomhed, men det opvejes så rigeligt af engagementet og kompetencer hos Andreas Linde. Han er min wordpress guru og hans hjælp har hurtig, præcis og altid til aftalt pris. 5 stjerner til ham og Linde Media.

Linde Media = Loyalt, dynamisk og kreativt samarbejde

Jeg fandt Linde Media og Andreas på Amino. Det har været et loyalt, dynamisk og kreativt samarbejde. Andreas har lyttet til de ønsker jeg havde og det har betydet, at jeg har fået det jeg ønskede. I øvrigt har jeg fået rigtig mange positive tilbagemeldinger på min hjemmeside fra nye kunder. Ret vigtigt!Så vil du kickstartet din virksomhed, så kan jeg anbefale dig at bruge Linde Media og Andreas.

Bravo til Linde-Media

Jeg fandt Linde-Media på Goggle, da jeg ledte efter nogen, som kunne hjælpe mig med min WordPress hjemmeside, som valgte mig en del kvaler. Den skulle bl.a flyttes til en ny server, men det var et problem, da den lå som et subdomæne på den forrige.
Jeg kontaktede Linde- Media, som meget gerne ville hjælpe mig.
Han har givet mig en superb service og hjemmesiden er kommet op og stå til fulde, hurtigt og effektivt.
Jeg kan selv opdatere min webside, men har ikke så meget kendskab til WordPress, så jeg er meget tryg ved, at have Linde-Media ved min side, for jeg ved, at han kan hjælpe mig, både hvis jeg får problemer og hvis jeg skal have sat nye ting op på min webside.
Min webside er mit ansigt udadtil og jeg er glad for, at Linde-Media er en del af den og jeg kan på det varmeste anbefale ham til alle, der har eller skal have lavet ny webside. Jeg er ikke i tvivl om, at Andreas fra Linde-Media skal lave min webshop, når jeg kommer så langt.
Så 5 stjerner til Linde-Media med et stort Tak for fantastisk god og personlig service og ekspertise.
De Bedste Hilsner fra

Jane Eberlein
Hattemager
Samarkand.dk

Flot engagement. Lynhurtigt

Jeg fik i starten af 2011 kontakt til Linde-media, for at høre nærmere om noget hjælp til at oprette en hjemmeside til mit eget nystartede tømrerfirma.
På det tidspunkt, var Linde-medias sortiment af pakkeløsninger og andet, ikke nær så udviklet som det er i dag. Men på trods af at det hele var meget nyt, for både Andreas og jeg selv, formåede han at skabe tillid og ydmyghed omkring opgaven jeg havde til ham. Derfor var der, allerede efter første telefonsamtale, ingen tvivl om at Linde-media, skulle hjælpe mig, med en løsning der kunne skræddersyes i en Wordpress-løsning.
Alle udfordringer og alle rettelser der var til projektet undervejs, blev udført til UG, og det endda hurtigere end man kunne drømme om.
En rigtig lækker service, er at når opgaven er løst, og afleveret, bliver der medleveret udførlige beskrivelser på hvordan man selv, kan lave diverse rettelser til sin side, ud i fremtiden. Det er super lækkert, og har efterfølgende været til meget stor inspiration, på hvordan man nemt selv kan videreudvikle sit site.

Herligt bekendskab.

Tusind tak for hjælpen, Andreas.

Thomas Rabech
TR - Tømrer/Snedker
tr-tomrer.dk

Rigtig god service

Har været meget tilfreds med at benytte Linde Media, hurtig svartider og giver gerne lige lidt ekstra service.

Jeg kan klart anbefale nystartede virksomheder at benytte Linde Media.

Fremragende

Kan kun anbefale Linde-Media på det varmeste.

Super service og hurtige besvarelser på ens emails med rettelser til hjemmesiden.

Er yderst glad for det arbejde han har lavet og han skal også fremover hjælpe mig med yderligere ting på hjemmesiden.

Tilgængelighed, Service og Kompetence

Jeg har benyttet Linde Media i forbindelse med opbygning og design af firmahjemmeside. Jeg oplevede en meget høj grad af tilgængelighed, samt venlig og højkompetent service såvel som assistance gennem hele processen, fra valg af "grundmodel" til finpudsning af den endelige hjemmeside.

Ud over det høje service- og kompetenceniveau, gør muligheden for, til en overkommelig pris at kombinere køb af basis-templates, byggesten og support af høj kvalitet, med det at sætte mit eget kreative præg på hjemmesiden, Linde Media til den helt rigtige samarbejdspartner for mig.

Jeg kan i høj grad anbefale andre at benytte Linde Media.

Meget venlig og til at komme i kontakt med

Jeg har haft æren af at arbejde med Andreas og Linde-Media et par gange, og det har udelukkende været positive erfaringer, jeg har gjort mig. Suverænt venligt gemyt at være i kontakt med og leverer nogle super flotte løsninger!

Suveræn service

Jeg har fået sat min Wordpress side op af Linde Media, og jeg er meget tilfreds. Jeg havde selv fået lavet designet, så Andreas fra Linde Media skulle indarbejde de retningslinier indenfor de muligheder der er i designet, og det gjorde han utroligt godt. VI havde et effektivt samarbejde, og jeg kan varmt anbefale virksomheden til andre.

Altid til at komme i kontakt med

Jeg har fra start af samarbejdet med Linde-media været yderst tilfreds.

De står altid til rådighed og hjælpen kommer hurtig, når man har brug for den.

Jeg kan varmt anbefale Linde-midia til andre, der ønsker en billig hjemmeside.

Hilsen
Andreas Houmann
www.houmannfoto.dk

Super service!

SEO-analyse udført af linde-media.dk til topkarakter! God analyse der er skrevet i et let forståeligt sprog der kan forstås af alle. Glæder mig til mere samarbejde fremover.

Bedste hilsner

Lars

Fremragende resultat og service

Jeg fik i forbindelse med oprettelsen af mit fotofirma lavet min hjemmeside ( www.staehrphoto.dk ) hos Linde-Media.dk
Jeg er ovenud tilfreds med resultatet og servicen såvel under selve opbygningen af hjemmesiden som efter. Linde-Media udbød/udbyder den service at man som kunde ikke skal betale ekstra for sin wordpress skapelon, da Linde-Media har inversteret i en professionel "wordpress-pakke" så de har adgang til alle midler.
Varm anbefaling herfra.

www.linde-media.dk Details