Lindenborgkro reviews

Lindenborgkro reviews

8.1

En fantastisk aften i meget hyggelige og skønt beliggende omgivelser

Vi var på kroen til en hyggeaften med de store børn og hele aftenen forløb perfekt, fra det første glas Champagne til den sidste skefuld af suppen til natmaden.
Vi nød en dejlig 4 retters menu og der var intet man kunne sætte en finger på, Dog vil jeg fremhæve den meget lækker, is surprise til dessert.
Top underholdning ved den smukke Lise Haavik,
I møde kommende og smilende personale.
En fantastisk aften i meget hyggelige og skønt beliggende omgivelser, hvor vi helt sikkert med glæde vil komme igen.

Super romantisk sølvbryllup

Vi skulle holde sølvbryllups fest og var på udkig efter et sted med charme og hygge. Det fandt vi på Lindenborg kro. Vi fik aftalt menuen og vinene. Men alligevel er man spændt - Er maden nu god - er maden varm - sådan som vi alle nok tænker når man skal holde noget. MEN JEG KAN KUN ROSE LINDENBORG KROS PERSONALE - det var super lækker mad og det var rygende varmt da det kom ind. Serveringspersonalet var smilende og dejlige og faldt godt ind med alle vores gæster.
Vi kan kun anbefale Lindenborg kro - vi blev i hvert fald så lykkelige over at vi havde valgt dem, da alt bare var perfekt.
Oveni fik vi solnedgangen over Roskilde fjord at se fra vores festlokale - det var bare så smukt.
Stor stor ros til hele personalet og stor tak fordi de var med til at gøre vores sølvbryllupsfest til noget vi aldrig glemmer.
Mange hilsner fra
Jim og Susanne Madsen

Kan anbefales at holde bryllup her

Vores bryllup på Lindenborg kro var helt perfekt og lige som vi havde drømt om. Smuk bordopdækning og udsmykning og Såå lækker mad og bryllupskage. Charmerende ældre kro i smukke omgivelser med udsigt over Roskilde Fjord. Personalet var også søde og imødekommende. Kan varmt anbefales :-)

Vores bryllup var helt perfekt!

Vi holdt vores bryllup på Lindenborg Kro i august 2010. Og det var helt efter bogen!
Super personale, lækker mad og god service.

Kan helt klar kun anbefale stedet!

Lindenborg Kro Details

description of the website