Lindholm Biler A/S reviews

Lindholm Biler A/S reviews

9.5

Ærlig og reel.

Jeg har kun posetive ting at sige om Lindholm Biler og vil gerne handle med dem igen.

oprigtig venlighed og troværdig betjening

vi mødte en fantastisk venlighed hos alle medarbejderne. der var travlt i forretningen da vi var der, men trods det en rolig og venlig betjening hvor ALT kunne lade sig gøre mht til at prøve udvalgte biler og få råd og vejleding. Ved den endelige handel ligeledes et ærligt og kompetent møde med sælger. Yderligere oplevede vi hjemkommet med vore nye bil en service og tjenestillighed der må siges at være usædvanlig. ja, der handler vi igen :-)

Snip snap ... kørende!

Pludselig fandt vi vores drømmebil. En telefonsamtale og to møder samt tre dage senere var vi kørende. Tip tap ... anbefalinger til andre kan helt sikkert begynde.

troværdighed og servise går hånd i hånd

Oplevede en god service fra et firma som jeg har handlet med flere gange.

Der er styr på det

Helt igennem en god oplevelse at handle hos Lindholm. Følte mig velkommen fra det øjeblik jeg tråde ind af døren. Super effektivt arbejde med at få plader på, sikre det nødvendige papir arbejde. Forhåbentlig skal jeg ikke handle bil foreløbig, men jeg vil helt sikkert kigge forbi Viborg næste gang jeg skal handle. 5 stjerner herfra

Her får man lyst til at handle igen.

En god og seriøs behandling, meget godt til øjnene dog lidt for mange dieselbiler, et sted hvor det er rart at komme selv om
Man jo ikke kan handle bil hver gang.

Imødekommende sælger, som var der med god service/salg

Jeg oplevede fra fra min første møde med Lindholm Biler, at der var nogle imødekommende sælger, som på en seriøs og god måde fik afdækket mine behov. Desuden oplevede jeg en rigtig god betjening, da jeg ønskede at prøve en af de mange biler. Der var ikke nogen tilbageholdendehed når det gjaldt at få lov til at prøve bilerne. Absolut en af grundende at jeg kom igen. Sælgerne var meget opmærksomme når man trådte ind i butikken, og hvis der ikke var tid til ekspedition blev der nikket og der var kaffe på kanden. Bilen som jeg købte lever på alle både op til mine forventninger. Jeg fornemmer, at hvis der bliver reklamationer på bilen vil der være en professionelteam der står bag. (Det vil vise sig)

Det har for os været en rigtig god oplevelse at købe bil hos Lindholm Biler A/S. Der har været lidt mangler efterfølgende, som alle er blevet rettet op uden diskussion overhovedet. Vi har endvidere fået skiftet batteri på fremmed værksted, så vi sparede køreturen til Viborg. Så total set en rigtig god kundeservice, og man føler sig velkommen selv efter bilkøbet er overstået.

Super god service

Godt sted at handle bil. God service og flink personale. Der er styr på tingene og man får en super god behandling . Vi har handlet bil hos Lindholm biler 3 gange, og gør det helt sikkert igen. Tak for handlen Henrik

En god handle og fair behandling af bil køb

Lindholm Biler høre den type bilforhandler hvor du straks føler dig velkommen og hvor du har tillid til, at her vil du blive behandlet fair. Vi blev betjent af Søren som absolut høre til bland de bedste bil sælger vi har mødt. Vi fik god information både om finansering og garantier, samt gennemgang af bilen. Og ikke mindst så blev det som vi aftale overholdt, hvilket ikke altid er tilfældet hos andre bilforhandler.

Vi vil hermed gerne anbefalde Lindholm biler til andre som ønsker en rigtigt god bilhandel.

Claus Christensen

køb din bil hos lindholm og bliv glad, det gjorde jeg

det er ikke sidste gang jeg har købt bil hos lindholm biler jeg har handlet der 2 gange nu og er meget tilfreds der er ingen sure miner hvis man kommer med en reklamation
det bliver bare rettet og så kører man bare videre.

En god købsoplevelse

Om Lindholm Biler

Jeg mener jeg, ved køb af en nyere brugt bil, fik en helt igennem professionel og seriøs behandling.
Salgsafdeling og værksted ydede en fin indsats for at få levering af bilen til at forløbe optimalt, og klargøringen var tip top.
Mvh O.S. Jakobsen

Rigtig god service, fik en god pris for den gamle vogn.
Alt var som aftalt, da jeg hentede den mye bil.

Service i højsædet!

Jeg fik ved første kontakt et rigtig godt indtryk af Lindholmbiler. De var super at snakke med og rigtig gode at forhandle med, man følte på intet tidspunkt at man blev spist af med dårlige undskyldninger, som hos så mange andre forhandlere! Jeg havde et SUPER forløb hele vejen igennem, det er IKKE sidste gang jeg handler hos Lindholmbiler.

Super personlig troværdig service

Jeg har handlet bil og brugt deres værksted i gennem mange år og altid til fuld tilfredshed.

Hurtig og rigtig god service

I forbindelse med at vi skulle skaffe en firmabil til en af vores kollegaer valgte vi at kontakte Lindholm Biler. Henrik har været kontaktpersonen under hele forløbet og har været rigtig behjælpsom i vores afdækning af hvilken en type bil det skulle være og finde den helt rigtige bil. Af tekniske årsager blev det det mere presserende at finde den rette bil hurtigt, Lindholm Biler sikrede at vi fik en bil så medarbejderen kunne komme afsted på ferie med familien i den nye bil. Ved afhentning af bilen fik medarbejderen en grundig introduktion til bilen for at lære de forskellige funktioner af navigation, håndfri telefon mv. Medarbejderen følte virkelig en god service og værdsættelse som kunde. Vi har allerede bestilte den næste firmabil som skal leveres til marts og vi er ved at bestille den tredje bil vil Lindholm også. Vi kan varmt anbefale Lindholm Biler til leasing af firmabiler.

Professionelt!

Kan kun sige at det har været en rigtig god oplevelse. Der blev lyttet til de krav/ønsker jeg havde - og de blev indfriet. De småting der var i relation til bilen (og det vil der jo ofte være, når man handler brugt bil) blev bragt i orden med det samme, og uden problemer. Tak for handlen :-)

Superfin præsentation af bilen og stor tilfredshed med en god handel

Tidligere har jeg været med til at købe bil både til min datter og min søn hos Lindholm Biler. Efter de gode handler og den meget gode service var jeg sikker på, at min næste bil også skulle købes hos Lindholm Biler. Nu var det så min tur til at handle, da den rigtige bil var i forretningen. Vi var hurtig enige om alle detaljer og ekstra udstyr, som skulle monteres. Nu var jeg så spændt på den endelige byttepris.... og den var jeg heldigvis meget tilfreds med. Da jeg skulle hente bilen, var der en god gennemgang af de specielle funktioner, og bilen var gjort fin afleveringsklar. Rigtig stor ros til Lindholm Biler.

God service og professionel behandling

meget god service, vil uden tvivl handle der igen

det er nok den bedste handel ,virkelig god oplevelse , føler at der bliver gjort noget for at man bliver tilfreds , overholder aftalerne til punkt og prikke

Lindholm Biler A/S

Tryghed hos Lindholm

1 års fuld brugtbilsgaranti

Skriftlig km-garanti

Gratis lånebil ved garanti reparation

Garanti mod gammel restgæld

Garanti mod tidligere skader

Om Lindholm Biler

Hos Lindholm er vi 35 engagerede medarbejdere som hver dag gør en stor indsats for, at vores kunder skal være tilfredse og anbefale Lindholm Biler til venner og familie - vi ved nemlig godt hvad god kundeservice betyder og vil gøre alt for du også oplever dette.

Visit Lindholm Biler A/S

We live here: Gl. Århusvej 241
8800 Viborg

Auto Repair Shops

Car Dealers

Seriøs bilhandel

Vi er medlem af brancheforeningen

Dansk Bil Forhandler Union