Lindholm Biler A/S reviewed by

Jeg har aldrig oplevet noget lignende!

Jeg har ellers handlet bil en del gange, og altid forbundet det med noget anstrengt og nogle gange ubehageligt, men hos Lindholm har jeg haft den bedste oplevelse ved bilhandel. Det utrolige er at man her ved køb af en brugt 3 år gammel bil, får samme fornemmelse og behandling som om det var en fabriksny bil (man har så lige sparet afskrivning for ca. 130.000 kr.). Ligesom med ny bil var der også her lidt fejlrettelser, men de blev klaret helt uproblematisk. Det er helhedsoplevelsen som er rigtig god. Kundebehandlingen og omgivelserne har professionelt snit og samtidig er der en behagelig, imødekommende og ærlig atmosfære, og det gælder medarbejdere på alle niveauer. Det var den atmosfære vi blev indfanget af fra minut 1, da vi på ”biljagt” tog fejl af Høgevej og Ørnevej. Efterfølgende er vi stadig meget tilfredse, så det bestyrker troen på at Lindholm også er prismæssigt konkurrencedygtige. Det kunne også være at jeg nu turde skifte bil lidt før end jeg plejer :-) Jeg tør sagtens anbefale min bedste ven at købe bil her.