Lindholm Biler A/S reviews

Lindholm Biler A/S reviews

9.6

meget god service, vil uden tvivl handle der igen

det er nok den bedste handel ,virkelig god oplevelse , føler at der bliver gjort noget for at man bliver tilfreds , overholder aftalerne til punkt og prikke

Flot udstilling, mange og velholdte biler, alle pænt klargjorte og god service

Flot udstilling, mange og velholdte biler, alle pænt klargjorte og god service

Alt er foregået som planlagt :-)

Fin behandling, lidt for pågående mht finansiering, men bortset fra dette - super !

Fornemt service

Hos Lindholm fik jeg den bedste pris for både min byttebil og den jeg købte. Deres service var god og den modtagne bil var klargjort til perfektion.

Professionel og pålidelig bilforhandler

Har lige købt en BMW 520d og har fået en særdeles god behandling og indtil nu total fejlfri bil. For mig er det største plus at Lindholm Biler selv klargør deres biler til mindste detalje og ikke går på kompromis med kvaliteten.

Super personlig service og opfølgning.

Helt sikkert et sted, som jeg gerne handler igen. Super god personlig kontakt fra start til slut. Alle aftaler overholdt til punkt og prikke.

Super og ikke mindst perfekt service

Jeg købte mig en brugt Bmw hos lindholm biler, service og kommunikation var i top, bestemt ikke sidste gang jeg kunne finde på og købe bil der.

Ærlig bilsælger!!!!!

Jeg har købt og solgt flere biler igennem mit voksenliv men for første gang føler jeg at jeg er blevet taget alvorligt da jeg skulle sælge min gamle bil og købe en ny hos lindholm biler. Jeg har haft mange spørgsmål vedrørende udstyr og altid fået hurtige og kompetente svar. De gav en grundig gennemgang af den nye bil inden jeg fik den udleveret. Jeg har snakket med flere af sælgerne hos lindholm biler og de har alle givet mig et rigtig godt indtryk ingen af dem har haft travlt og alle har været lyttende efter mine behov.

Profesionel handel, selv hvor den nye bil havde en besværlig fejl.

Den brugte bil kører rigtig godt og er flot klargjort.

Fin handel og godt garanti ;-)

Super flot udstilling venlig betjening og samtidig en god handel ;-)

Lækker bil - nem ombytning - go' service

Stort udvalg, gode priser og udsøgt service ;o)

Troværdig

Jeg er yderst tilfreds med mit køb af ny bil hos Lindholm, da det var en handel i bedste jyske stil, uden for megen betænkningstid fra deres side. De stod ved deres ord og bilen jeg købte var fuldstændig klargjort så den stod som ny, trods dens 4 år på bagen.

jeg vender tilbage.

Professionelt, høfligt og lyttende

Jeg har ikke en finger at sætte på min første bilhandel hos Lindholm. Småting er rettet til - da min "nye" bil bruger for meget olie er den sendt til Audi-værksted. Da udredningen endnu ikke er tilendebragt kendes ikke resultatet, men det er mit klare indtryk at problemet vil blive løst. Kan bestemt anbefales og det er meget sandsynligt at min næste bilhandel bliver hos samme forhandler.

Hej Bjarke

Tak for din anmeldelse.

Din nye A4 TFSI er desværre en af dem, hvor olieforbruget er lidt for højt -angiveligt på grund af for store tolerancer fra fabrikken.

Vi får, i samarbejde med Audi, løst problemet så du kan nyde din nye bil i fulde drag.

Lindholm Biler A/S

Rigtig fin behandling og saglig dialog.

Engageret og venlig kunde behandling.

Et rigtig godt sted at købe bil

Jeg har købt en 3 år gammel BMW 116d, som blev hentet fra Tyskland og bygget om til to-sæders varevognsmodel. Alle papirer blev ordnet, alt var super godt forberedt. Det hele blev fra start til slut klaret med et par mails, en times "rundvisning" i bilen og et dankort. Hele købsoplevelsen bærer præg af, at den her virksomhed knokler for at gøre alle fordomme om brugtvognforhandlere til skamme! Og jeg er meget meget glad for min bil - den passer perfekt til vores behov. Jeg har lige haft bilen til service i Tyskland (som er tættere på end Viborg). Det meget store BMW værksted jeg var på, kunne bekræfte at bilen var i rigtig fin stand og ikke fejlede noget som helst.
Min eneste lillebitte indvending i vores samlede købs-salgs-oplevelse skal være, at vi relativt let lykkedes med at sælge vores gamle bil for 20.000 mere, end Lindholm havde budt for den. Det hører med til troværdigheden af en anmeldelse at skrive den slags. Der skal dog her tages højde for, at Lindholm skal kunne yde en garanti på den brugte bil, som man som privat sælger ikke behøver, og det kan naturligvis godt betyde at en professionel virksomhed, der vil holde, hvad de lover, må tage et større økonomisk forbehold, når de tager en brugt bil ind i forretningen.

Hej Anne-Cathrine

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre, at I har god glæde af den fine 116d og jeg må da sige, at I fik Jeres VW Transporter godt solgt, godt klaret.

Når man bor i Sønderborg, så forstår jeg godt, at I tager turen til Tyskland for service, men skulle vejen falde forbi Viborg, så laver vi service mens I venter - og der er kaffe imens!

Rigtig god jul

Hurtigt og professionelt!

Helt igennem behagelig og hjælpsom behandling! Har ingen bekymringer om at de vil være ærlige overfor deres ansvar, hvis der mod forventning skulle opstå problemer med bilen.

God service og perferkt handel

Fik en god service, stort udvalg og imødekommende personal

Hej Anders

Tak for anmeldelsen, tillykke med den nye Mini Clubmann og tak for handlen som faktisk var den sjette i rækken.

God jul!

Lindholm Biler A/S

Stedet for dem der vil have orden i tingene.

Jeg har nu købt tre biler hos Lindholm Biler.

Den seneste har jeg haft et år nu, og er rigtig godt tilfreds med bilen. Den passer på en prik til det vi ønsker af en bil.

Lindholm Biler er gode til at spotte kundens ønsker og behov. Kikker du ind i butikken med mellemrum, så har de et godt billede af dig som kunde. Jeg vil æde min gamle hat på, at jeg kunne ringe ud i butikken og sige, at de skal finde en ny bil ude på lageret til mig og de ville med ret stor sikkerhed finde det jeg kunne tænke mig.

Jeg finder at deres service er god. Jeg er en kunde der vil have orden i tingene og har der været noget galt med de biler jeg har købt (det har nu ikke været meget), så er det blevet fikset.

Deres sortiment er bredt. De har biler i alle størrelser og prisklasser. Der er noget for enhver smag og pengepung og deres priser er "skarpe".

Man er altid velkommen til at kikke forbi, få en kop kaffe og sparke dæk. Der er selvfølgelig den risiko, at nogen gange så bliver det til mere end bare det. :o)

Hej Robert

Tak for din anmeldelse

Du er altid velkommen til en kop kaffe og en "sparke dæk tur".

God jul

God oplevelse

Vi sidder her efter handlen og har en rigtig god fornemmelse. Vi blev mødt af flinke, smilende og imødekommende sælgere. Vi fik en super god vejledning i forhold til ekstra køb af udstyr. Sælger havde en meget god fornemmelse af hvad vi satte pris på, og kom dermed med flere gode forslag og alternativer. Fik ofte tilbagemeldinger på hvor vi var i processsen. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi handler der gerne igen.

god kundeforståelse og behagelig atmosfære

rar fornemmelse at komme hos Lindholm og fin opfølgning. kan anbefale Lindholm biler hvis du er på udkik efter en god brugt bil. et års garanti og konkurrence dygtige markedspriser er noget der tæller selvom vi som sjællændere måtte en tur til Viborg.

Tryghed hos Lindholm

1 års fuld brugtbilsgaranti

Skriftlig km-garanti

Gratis lånebil ved garanti reparation

Garanti mod gammel restgæld

Garanti mod tidligere skader

Om Lindholm Biler

Hos Lindholm er vi 35 engagerede medarbejdere som hver dag gør en stor indsats for, at vores kunder skal være tilfredse og anbefale Lindholm Biler til venner og familie - vi ved nemlig godt hvad god kundeservice betyder og vil gøre alt for du også oplever dette.

Visit Lindholm Biler A/S

We live here: Gl. Århusvej 241
8800 Viborg

Auto Repair Shops

Car Dealers

Seriøs bilhandel

Vi er medlem af brancheforeningen

Dansk Bil Forhandler Union