Lindholm of Denmark reviews

Lindholm of Denmark reviews

8.9

God Service

God hjælp til at finde den rette størrelse, så ombytning undgås.

God service og hurtig svartid!

Jeg havde lidt problemer med leveringssted, men fik hurtigt kontakt med Lindholm, og det blev klaret, så jeg havde mine varer dagen efter. Lækkert tøj og god service!!

god service trods intet salg

Jeg skulle bruge nogle ammebh'er og bestilte således 2 stk. Der gik lidt kludder i leveringen som dog hurtigt blev fulgt op af virksomhedens ejer. Jeg endte alligevel med at måtte returnere bh'erne, men mødte kun imødekommenhed og intet problem i at få pengene igen.

Lækkert produkt og hurtig levering

Kan ikke sætte en finger på noget! Jeg modtog et lækkert produkt og leveringen tog den tid jeg blev informeret om, hvilket vistnok var 3 dage.
Kan kun anbefale dette firma, hvis du overvejer at købe derfra :)

Personlig betjening i netbutik

Jeg skulle bruge et gavekort, men oplevede meget fin personlig respons - næsten som at handle i en "rigtig" butik

Super engageret kundeservice. Meget tilfreds og kommer helt sikkert igen :-)

Jeg har fået rigtig god hjælp. Har skrevet igen og igen og bedt om gode råd, sendt varer frem og tilbage og har været meget glad og godt tilfreds. Kommer helt sikkert igen næste gang jeg har brug for Tabithas hjælp og ekspertise.

Rigtig god service

Rigtig god og personlig service

nemt og hurtigt

Hurtig ekspedition. Der er ikke noget at sætte en finger på.

forsinket afsendelse af ordre

Jeg valgte farverne på underbukserne (om søndagen) ud fra at de var på lager og dermed kunne sendes hurtigt. den efterfølgende torsdag får jeg en mail om at varerne først kan sendes fredag, og dermed endte der med at gå 1,5 uge før jeg fik min vare.

God service og hurtigt svar

Det var en dejlig oplevelse at handle med Lindholm of Denmark, spørgsmål blev besvaret lynhurtigt og der loves ikke mere end der holdes. En rigtig positiv oplevelse.

Problemfri handel

Fin og problemfri handel

Endnu en gang har jeg købt her . Og er super tilfreds med den skønne bluse jeg har købt . og den kom hurtig med posten ikke sidste gang jeg handler her ;o)
mvh. Jenny Hansen

Lækkert tøj og super service

Nemt at bestille! Fik en mail om at en enkelt ting var i restorder men at tøjet ville komme hurtigst muligt! Fik alt tøjet inden for 1 uge af bestillingen! Tøjet passer både i farve og størrelse! Super service og information, kan klart anbefale at købe tøj her :)

Dejlig nem og hurtig handel

Det er nemt at finde ens størrelse, når man kan måle efter de angivne mål på siden og de passede godt de bukser jeg købte. Det var hurtig handel, også super godt. Er meget tilfreds med siden

god handle

En god handle, varen kom hurtig.johanne

Behagelig oplevelse

God service og vilje til at hjælpe med andre alternativer

En virkelig imødekommende og hjælpsom ejer.

Jeg kan kun anbefale at handle hos Lindholm of Denmark. Tøjet er pænt, det bliver leveret meget hurtigt, og ejeren Tabitha er meget hjælpsom.

Super vare!

Googlede leggins med lynlås og fik Lindholm som en af de første. Fandt straks dem jeg ønskede, bestilte, betalte og to dage senere lå de i min postkasse. Fra det jeg googlede til at jeg var færdig med bestillingen tog det 3 min. Formuleringen ved varen var meget fyldestgørende. Jeg søgte efter en god kvalitet med meget bomuld, og det fik jeg. De passer perfekt! Kan varmt anbefales!

deluca jeans

jeg er meget tilfreds til at få tilsendt min forsendelse af deluca jeans.
de ankom i papemballage, men var også emballeret i kraftig plastik inden i.
De kunne egentlig godt have været fremsendt i den kraftige plastemballage, da den så kunne gå i postkassen, således at jeg ikke skulle afhente pakken ved døgnposten.
jeg har fornylig fået tilsendt et andet par jeans netop i plastemballage, som så lå i min postkasse.
takt.

Lindholm of Denmark Support

Om virksomheden

Jeg hedder Tabitha Lindholm Jørgensen og driver til dagligt virksomheden Lindholm of Denmark. Jeg er din garanti for at du får en god behandling ;)

Hos Lindholm of Denmark finder du

• ventetøj i store størrelser som er mit speciale

• lækkert dametøj i plussize

• ammetøj og ammeprodukter

• lækre varer til den lille ny

• Jeg har hurtig levering da de fleste varer er lager-varer. Vælger du at få sendt med GLS er der fragtfrit over 600kr.

Da jeg handler på nettet er jeg lettest at træffe pr. mail. Så send en mail med dit spørgsmål, ris eller ros. Du kan også bruge chatten på siden.

Du er også velkommen til at prøve på telefonen - jeg kan dog ikke garantere at jeg er på kontoret til at svare. Nummeret er 28 89 15 81

Jeg har et lille showroom hvor du er velkommen efter aftale :)

Visit Lindholm of Denmark

Write to: info@LindholmOf.dk