Lindorff reviews

Lindorff reviews

4.0

De krævede 950 i inkassogebyr for en regning på 1200!

De krævede 950 i inkassogebyr for en regning på 1200, hvilket er ulovligt jf. https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=1387... pengegriske idioter!

Min fejl, lindorff hjalp! ;)

Jeg ville nu mene at Lindorff er et ganske godt selvskab.. jojo, de opkræver penge, og gør egentlig intet godt, men 9 ud af 10 gange er det sgu ens egen skyld at de opkræver dine penge.. ;)

De var ihverfald utrolig behjælplige i kundeservicen og fik da også hurtigt betalt hele beløbet af, da de vi flekslible ang. betaling!

Overtræder loven

Lindorff overtræder loven flere gange, de vil ikke sende mig de oplysninger man beder om, og sagen derfor meldt., har bedt dem de sidste 10 år, men intet sker der, de bliver ved med at sende breve og breve, så nu er sagen meldt.

How low can you go...!

Dette firma er yderst ringe... Jeg har fået dem blokkeret hos Experian for en påstået gæld, idet de ikke kan forstå at man for længe siden har betalt...Utroligt at Experian vil lægge navn til så ringe en samarbejdspartner...

ekstrem dårlig og u objektiv behandling - ligner rokker / mafia metoder

jeg er blevet kontaktet af lindorff med et ppåstået krav

jeg bad om dokumentation i form af en underskrevet kontrakt fra dem lindorff repræsentere
men er blevet nægtet denne dokumentation

de har forevist mig noget som skulle forestille sig at være et frivilligt forlig, underskrevet af mig, jeg kan imidliertid ikke gendkende det som min underskrift som er på det forelagte.

dette nægter lindorf sig ligeledes at undersøge og fastholder at det skulle være mig som har underskrevet omtalte dokument unde at undersøge det

endelig fporventer de at jeg uden at blinke sætter adskillige tusinde kroner ind på deres konto med detr samme, men når jeg omvendt kontakter dem har de ikke travlt med at svare tilbage, jeg må pænt vente flere dage, ja faktisk uger på at få et svar, det er ligegyldigt om det er via mail eller twelefon

Inkasso-firma ville plukke kræftsyg

Inkasso-firmaet Lindorff ville tage legat på 3.000 kr. fra Mona Christensen, som lider af brystkræft. Pengene skal bruges til paryk og specialsyet bh.
Ekstra Bladet http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2120305.ece

Jeg håber personligt på at i ikke kan sove om natten.

Firmaet sender regninger ud på varer som ikke er modtaget.

Min kæreste, som er flyttet fra jylland og her til sjælland, har modtaget en regning på for nogle produkter, som hun IKKE har modtaget ligeså regningen. De er sendt til hendes gamle adresse, hvor den nye beboer har sendt det hele retur (nægtet modtagelse)......siden er der ikke sket noget som helst, udover at hun modtager en regning MED RYKKERGEBYR, på noget som ikke er modtaget. Vi er klar til at gå all the way....og tro mig: DET BLIVER FANDME IKKE KØNT NÅR VI ER FÆRDIGE MED JER!!!

Mafia i Danmark

Lindorff ringer midt i maden kl 1730 og vil gerne hører hvordan jeg afvikler min gæld til Shell ???
what the f....?
Damen siger at de har fået sagen i 2011 og nu er det på tide jeg betaler over9000kr ellers bliver det rigtigt dyrt for mig ???
Jeg vil naturligvis gå til politiet imorgen og anmelde hvis andre har brugt mit navn uden mit vidende da jeg naturligvis ikke kender noget til det.
Meen burde sådant et selskab ikke lige undersøge deres sager inden de ringer og truer folk
Kan man virkelig bare ringe til folk og sige giv mig penge eller du kommer i retten.
Kunne sgu godt ønske at folk der ringe løst rundt og truer med retsag blev tvunget til at gå i retten og hvis det ikke holder vand så skulle de have en tur i spjældet og punge ud for at true folk
Gik jeg ud på gaden og sagde til folk at hvis du ikke giver mig penge sker der til og sager kom jeg da i fængsel.
Hvorfor må man hvis man er inkassofirma ,men det er meget strafbart hvis man hedder Brian og kører på motorcykel ??
Havde lige brug for lidt afløb

Uforskammet medarbejder

Til Lindorff,

Jeg har i dag været i kontakt med jer omkring en opklaring af overstående sag, Korrespondancen foregik med en Marianne som ikke ønskede at oplyse hendes efternavn.

Marianne var ubehøvlet og nedladende overfor mig i telefonen, og kunne ikke oplyse mig omkring hvad gældens oprindelse var, og blev sur og tydeligt irriteret da jeg uforstående spurgte hvordan i kan køre en sag i ikke aner hvad omhandler.

Da jeg endelig i kampenshede spørger om firmaet kan have heddet noget andet, (spartacus) og selv kan komme frem til, at sagen måske omhandler en brugtbilskøb tilbage i 2006, og oplyser at jeg mener bilen blev solgt på auktion, og derfor ikke kan forstå restgælden på lige knap 50.000 kr, siger hun at bilen nok er blevet solgt for 2000-4000 kr tilbage i 2007.

Hun var så fræk og provokerende at jeg sagde hun var snotdum og smed røret på!

Med dette ønsker jeg at spørge, hvordan i alverden, kan i have ansat sådan et menneske?
Jeg går stærkt ud fra, at man kan ringe til jer for at få opklaret de eventuelle tvivlsspørgsmål man måtte
have med sin sag og især sådan en gammel gæld (snart 7 år)
I stedet får man en småsmart arrogant kvinde i røret som, nærmest fra start så ned på mig.

Jeg var efterfølgende nødsaget til at ringe til Handelsbanken finans for at få kortlagt sagen -
Hvilket naturligtvis ikke kan være rigtigt, handelsbanken finans var også noget forbløffet over denne episode.
Måske i får en henvendelse fra dem!

Nu var planen med mit opkald jo at få en løsning på sagen, hvilket Marianne overhovedet ikke var i stand til.
Jeg måtte selv samle alle brikkerne..

Is Lindorff your company?

Lindorff A/S Details

Visit Lindorff