Linds reviews

Linds reviews

6.1

Nogen bøvl, men

Der var nogen bøvl med at ikke hele ordren kom på en gang, men de efter sendte resten og deres telefon service var meget venlig og gav god service, vil klart bruge dem igen.

Man skal dog lige huske at der er forskellig fra på deres vare de har på lager og dem de har på fjernlageret, fri fragt over 500 gælder kun hvis man handler for 500 fra et af stederne ;)

Ikke fri fragt ved køb over kr. 500 eks. moms

Jeg bestilte flere varer i en enkelt ordre, der oversteg de kr. 500 eks. moms, som jeg kunne læse mig til ifølge handelsbetingelserne. Da jeg skulle betale for mine varer, stod der at jeg skulle betale for fragt, hvilket jeg antog var en fejl.

Jeg skrev efterfølgende til Linds for at få pengene tilbage, og fik at vide at toiletpapiret gik ind under en anden kategori end de andre varer, og jeg derfor skulle betale for fragt for toiletpapiret.

I handelsbetingelserne står der at ALLE køb over kr. 500 eks. moms leveres fragtfrit! Som kunde kan man på ingen måde vide hvilke "kategorier" de opdeler deres leverancer i. Derfor synes jeg at informationen er direkte vildledende, og jeg føler mig ført bag lyset.

Langsom svar via email og forkerte varetekster

Stod og skulle købe nogle vare, hvor Linds så ud til, at have et godt tilbud.
Der var dog fejl i foto og vareteksten på flere af varene, hvilket jo ikke er uvæsenligt, da mængden af en vare, jo er en prisparameter (f.eks. 500 eller 600 ml)

Havde flere forespørgsler til Linds, men alligevel gik det galt.

Hvis blot Linds får bedre styr på varetekster og svarer hurtigere på henvendelser, så kan de være interessante, at handle hos igen.
Savner også bedre information, om hvornår en vare afsendes, så man kan planlægge efter det.

Afventer nu blot, at beløbet krediteres til min bankkonto.

God service, gode varer, gode priser

En helt igennem god oplevelse. De bedste anbefalinger

Reagerer ikke på henvendelser

Jeg har fået leveret det jeg har bestilt - men har valgt at gøre brug af fortrydelsesretten.

Har nu i 14 dage forsøgt at få kontakt med Linds via mail.

Hvorfor ringer jeg ikke - har lidt svært ved at finde tid til at kontakte via telefon i dagligdagen, derfor vælger jeg jo en e-handelsmærket virksomhed. Som burde svare på e-mail henvendelser
--------
Nå blev ringe op med en forklaring på hvorfor mine mails var forsvundet (forstod den ikke helt) Men vigtigst de tilbød at komme forbi og hente pakken og selvfølgelige tilbageføre beløbet.

Så alt i alt en forsinket god oplevelse.

Forkert levering men god service

Bestilte et ur. 2 gange forkert levering, og det endte med jeg aldrig fik det jeg bestilte, da de til sidst indrømmede at de ikke havde varen. Dog kunne jeg beholde det ene ur som jeg fik forkert. God service alt i alt.

Nemt, sikkert og billigt!

Nem hjemmeside hvor det er let at bestille og det eneste der står i vejen for også at få den sidste stjerne var at det tog en uge at levere en lille pakke med kongresmærker.
Jeg vil dog handle her igen.

Fremragende support, Hurtig og nem levering, gode priser!

Supporten var hurtig, tog 5 minutter for at få svar på mit spørgsmål via email. Jeg bestilte min pakke (som indeholdte 12 x Skittles) Søndag aften, fik dem Tirsdag middag. Super lækkert.
270 med fragt = ca. 23 kr. per pose.. Rigtig billigt for at få mit yndlings-slik, som man ikke kan få i butikkerne mere. Tak Lindsonline, det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der!

Is Linds your company?

LINDS AS Details