Lingeributik.dk reviews

Lingeributik.dk reviews

5.4

Svindel og hold jer væk

Det er en butik hvor man ikke skal smide penge efter.
det blev bestilt et bh sæt, hørte intet selvom de skriver at de normalt man modtager varen efter 1 til 2 dage. Kontakter dem via mail og får at vide at de har haft indbrud, og er bagud men at de vil sende mig varen dagen efter. Dagen efter kontakter jeg dem og skriver fint jeg glæder mig til at posten kommer. Senere for jeg en mail om at de ikke har den farve mere, og de beklager at de har hævet pengene!!! men jeg kan da få en anden farve, svare med det samme tilbage at jeg ikke vil have det I en anden farve, men vil have mine penge retur ASAP, da de jo faktisk har brudt købeloven. Siden har jeg intet hørt og ikke modtaget nogen penge, og har da sendt en del mails efterfølgende..............!

så den reklame med at de svare inden for 24 timer kan man heller ikke regne med, ja nu skal jeg jo så ned I banken og sige den vare har jeg ikke fået og nu er det udfyldt her på trustpilot.. Men hold jer væk!

Elendig service! BRUG ALDRIG DENNE BUTIK!

Har bestilt varer på butikkens hjemmeside, har fået nogle af varerne, men men men....
1: Der er leveret forkerte varer
2: Jeg får ikke mine penge retur for de varer butikken ikke kan levere
3: Varer der står som lagervarer er ikke lagervarer
4: Leveringstiden er horribel!
5: Kundeservicen er god når det drejer sig om "lette" svar, når det bliver tungere, som feks klager svarer de langsomt

DET ER MED ANDRE ORD SNYD OG HUMBUG! HOLD JER LANGT VÆK!!!!!!
www.lingeributik.dk

Reply from www.lingeributik.dk

Hej Søren Ambramssom - jeg har ikke set denne anmeldelse før i dag. dette skyldes at Lingeributik.dk ikke har har haft et samarbejde med trustpilot.dk -

Jeg beklager rigtigt meget at håndteringen af din ordre var manglefuld. Det er selvfølgelig vores ansvar at have styr på din ordre. jeg kan se at der lægger et gavekort til dig i vores system. Gavekortet kan stadig benyttes.

I vores system og udfra vores mail korrespondance kan jeg se at alle de penge du havde til gode, er refunderet. Ligeledes er ordren lukket. har du nogle spørgsmål kan du kontakte mig på info@lingeributik.dk

Vi har nu taget kontakt til dig på mail.

Servicetelefonen har en begrænset åbningstid lige nu,

Tirsdag-Onsdag-Torsdag-Fredag 14.00-15.00.

Mvh. Rene Nielsen