Lingeriebutikken reviews

Lingeriebutikken reviews

8.0

Ok handel, men sløvt i levering

Jeg bestilte sko og måtte vente de her 14 dage på lev. Det er noget længe, men jeg kunne dog læse på siden at der var 14 dages lev.
Desværre passede skoene slet ikke. Jeg havde bestilt ekstra bredde bare sådan just in case. Lige fedt hjalp det.

Da skoen kom kunne manden i huset se de var for smalle uden at have fået info om min klage. Ekstra bredde betyder åbenbart at jeg skulle have haft 4x str. hvis de skulle have passet. øv En bedre beskrivelse havde hjulpet på siden.

( Min 13 årige passede dem heller ikke -Og vi er altså almindelig str. normalt. bredden var pga det var brudesko.. )

Jeg returnerede skoene og her kom hastigheden op i gear. Meget hurtigt efter jeg havde sendt varen retur stod pengene på min konto. Det var super 2-3 dage fra jeg sendte. Så tak for hurtig returnering af beløbet. :)

Er butikken lukket?

Jeg bestilte mine varer Tirsdag d. 16/7 og her tirsdag d. 30/7 har jeg kun modtaget min bekræftigelse, som jeg modtog lige efter at jeg havde bestilt varerne.
Varerne skulle være 3-7 hverdage undervejs, og vi er nu oppe på hverdag nr. 10.
Jeg har ringet derind op til flere gange, og har ovenikøbet lagt en besked på deres telefonsvarer med navn og nummer, så de skulle ringe tilbage.
Hvis mine varer er forsinkede forlanger jeg at få det at vide, og desuden aner jeg jo ikke engang om varerne er på vej?!!
Sansynligvis sidste gang jeg handler her! Og nu må vi se om jeg nogensinde får min bestilling...

Opdatering 45 minutter efter denne anmeldelse og en email til butikken, fik jeg mail om at min bestilling nu er afsendt!

Endnu senere på dagen, fik jeg en mail om at jeg ville få 20 % på min næste ordre.

Hurtig levering og god kvalitet.

Det er virkelig lækkert at have fundet et sted, hvor man kan købe bh'er i store størrelser, uden at man skal af med en mindre formue. Havde ikke de høje forventninger om kvaliteten, til den billige pris. Men jeg blev bestemt positivt overrasket. Virkelig lækker kvalitet til fornuftige penge :D Det er helt klart stedet hvor jeg køber alt mit undertøj fra fremover.

Er butikken lukket ?

Jeg bestilte natkjole søndag aften. Fik et ordre nummer og det så ud som om ordren var gået igennem. Fik ingen bekræftelse på mail. Skrev til kundeservice omgående mandag morgen, ingen svar. Ringede til dem , fik en telefonsvarer , hvor jeg bad dem om at ringe. Ringede igen senere stadig ingen svar. Ringede igen tirsdag. Stadig ingen der svarer. Skrev igen tirsdag uden at høre fra dem. Der står jeg så tirsdag aften. Aner ikke om min kones gave til torsdag er på vej......

Opdateret , har nu fået mail og kjole. De var nede med sygdom. Får 3 stjerner da jeg aldrig fik ordrebekræftelse. Og lidt for lang respons tid. Men vil ikke tøve med at købe der ingen. .

Mindre misforståelse

Efter en mindre misforståelse har jeg fået en rigtig pæn undskyldning via mail, og alt er som det skal være. Den første gang jeg modtog en pakke herfra, var levering indenfor lovet tid, og jeg var meget tilfreds, fin kvalitet. Desværre havde jeg bestilt et nummer for lille, og jeg var nødt til at sende retur.. Nu glæder jeg mig bare til at handle der igen, og håber på lige så god service og kvalitet igen..

Kvalitet og yderst god service.

Det er rigtig lækker kvalitet, dog venter jeg stadig på at få et beløb refunderet for en vare. Denne vare levede helt op til super lækker kvalitet, men var et fortrudt køb.
Det nærmer sig to uger siden at jeg sendte den tilbage, hvilket jeg synes er lige i overkanten.

Tilføjelse: Ca. 30 min. efter min anmeldelse herpå trustpilot, modtog jeg en mail med svar på ovenstående. Jeg vil derfor gerne tilføje at der er hurtig respons, samt en yderst god service. Jeg giver derfor lingeributikken.dk fem stjerner i stedet for fire.

Det er IKKE sidste gang jeg handler hos lingeributikken.dk!

god service og hurtig modtagelse af pakken

det var første gang jeg prøvede at handle hos lingeributikken. du skulle tage at prøve det. virkelig stort udvalg i alt og til billige priser.

God og hurtig levering

Det kan kun anbefales at handle der :-)

Nemt, hurtigt og ligetil

Der var intet at komme efter, det hele kørte lige efter bogen så handler helt sikkert her igen når behovet opstår.!

Ok butik

De var lidt lang tid om forsendelsen og så skulle der sendes frem og tilbage et par gange før vi havde det vi skulle. Og så er de ikke ret gode til, at besvare mails...

Alt i alt: 3 stjerner. Middel - acceptabel oplevelse, dog med noget irritation.
Har fået det jeg har bestilt, men for meget bøvl til, at der handles der igen.
Lingeriebutikken

Reply from Lingeriebutikken

Hej Martin!
Beklager at du ikke har haft den mest optimale oplevelse med at handle i vores butik. Jeg kan se at der har været 7 dages leveringstid på nogle af de ting du havde bestilt. Når de så returnes og skal byttes til en anden størrelse, går der desværre 7 dage mere. Dette gør jo så at det kan føles som lang tid før man får sin varer. Vi skal også undskylde hvis vi ikke har været hurtige nok til at svare på mails.
Mvh. Lingeributikken

100 % tilfreds (",)

Vakkert undertøj til en billig penge og supergod service- meget tilfreds (",)

Fuld tilfredshed

Der kan du roligt handle

Hurtigt og fin kvalitet.

Hurtig levering og udseende og kvalitet som vist.

Fik mere end jeg betalte for

Jeg havde bestilt lidt vare, over nettet. Og havde bla. Købt en æske med tre kondomer, men da pakken kom, stod der på en seddel, at de ikke havde flere."Æv" tænker jeg, men længere nede på sedlen, står så at de kun havde æsker med 24 stk. Tilbage. Så havde de givet mig sådan en, uden merpris. Det god ser ice! ;)

dejligt sted at handle

ja jeg er super glad for de ting jeg har købt hos jer og jeg har anbefaldt jeg til andre

Lynhurtig forsendelse

Nemt af bestille, hurtig modtagelse af varen og til rimelige priser

glimrende og hurtigt

Let at bestille, hurtig modtagelse uden problemer. Ingen klager.

pålidelig , smukt og andersledes

vældig tilfreds med både varesortiment og ordre behandling. Har tilmed anbefalet jer til andre. Især har I gode bh er til os storbarmede.

Perfekt service.

Varen var perfekt, og servicen ligeså.

Hurtig Levering

Rigtig hurtig levering