Linsen reviews

Linsen reviews

4.5

10 dages levering er bare ikke godt nok!

Helt og aldeles uacceptabel levering på over 10 dage!
Da jeg efter 8 dage var træt af dagligt at tjekke min postkasse, skrev jeg til dem.
2 dage efter (!) svarede de pr. mail, og beklagede meget, men den tyske leverandør var løbet tør for netop min styrke. Der ville gå et par dage endnu, før de kunne sende dem.
Ved alm. god kundeservice, var der sendt besked om dette til kunden et par dage efter bestillingen.
Så havde de muligvis afværget en voldsom irritation.
I stedet skulle jeg selv kontakte dem og yderligere vente 2 dage på svar.
Historien endte med, at jeg måtte gå ned i styrke for at få de længe-ventede linser lidt hurtigere. Pengene var selvfølgelig trukket up front.

Ingen kompensation.

Fin kundeservice

Absolut en positiv oplevelse med kundeservice, jeg havde lavet en fejl, som blev rettet efter god tlf. samtale.
-1 stjerne p.g.a.. manglende svar pr mail.

Lang leveringstid

De skriver at der går mellem 2-5 hverdage. Det er en underdrivelse/løgn. De kan ikke levere på under 5 dage selvom man bor i København.
Pengene trækker de til gengæld hurtig. Måske de først skulle trække pengene når de sendte varen af sted. Så kunne de måske få leveringstiden ned.. Ærgelig oplevelse

Gode linser til rimelige priser

Jeg har nu bestilt linser hos Linsen.dk i et års tid. Jeg har fået oplyst at de linser jeg bruger kommer fra Tyskland og at der grundet dette er en længere leveringstid på linserne. Sidstnævnte kan jeg godt leve med, jeg sørger blot for at bestille i god tid så det passer med at jeg skal skifte til en ny æske endagslinser.
Den kommunikation jeg har haft med Linsen.dk har været uden problemer. Hellere ej har jeg oplevet problemer ift. at pengene er blevet hævet tidligere end varerne blev afsendt.
Mvh. M. Andersen

Hæver pengene fire uger før linserne leveres

Jeg bestilte linserne den 15. november, ser at pengene er trukket den 18.november. Linserne kommer først midt i december uden jeg har fået besked om, at der er forsinket levering.J eg ringede derind og rykkede flere gange og betjeningen var sød nok, men den lovede information kom aldrig. Jeg køber ikke linser der igen.

Gennemført ærgelig oplevelse

Lever ikke op til hvad de lover på hjemmesiden.
Har ikke varene hjemme, hvorved leveringstiden trækkes uden at køber notificeres.
For lang leveringstid, omend pengenge trækkes omgående.
Skidt telefonisk service.

Handler aldrig der igen, og kan ikke anbefale firmaet til andre.

Laaaaang leveringstid og dårlig service

Har nu handlet hos linser.dk 2 gange og det bliver ved det.

Begge gange har varen været på lager, alligevel tager det ca. 4 uger at få varerne leveret, og selvfølge trækker de pengene med det samme. Når man ringer få man bare besked på at vente et par dage det er post som er forsinket. Thack og trace kender de intet til, nok fordi det vil stille dem i et dårlige lys. Men nu finder jeg en anden leverandør, næste gang jeg skal bestille linser.

Lang leveringstid

Jeg har handlet der flere gange, da prisen er fin.

Alle gange bliver pengene trukket med det samme, men linserne dukker først op efter 3-4 uger. Så bestil ikke her, hvis du trænger linser indenfor 28 dage.

Hurtig levering. Venlig betjening.

Jeg var så dum at lave en fejl i min bestilling. Dette rettede Linsen.dk hurtigt og venligt mod et lille gebyr.
Hurtig levering. Lave priser og søde og venlige medarbejdere hvis der er problemer.

Utroværdig

Køber en vare der siges at være på lager, betaler med Dankort og penge trækkes straks men sendes først fire dage efter (hvis man skal tro på dem) leveringstid 2-4 arbejdsdage efter den mail med forsendelse og vare sendes sjovt nok fra tyskland og ikke fra danmark, der er nu gået 9 arbejdsdage og stadig ingen linser samt ingen mulighed for at spore dem når de sender som alm småpakke uden track and trace.

De skriver flot de er en dansk virksomhed og er det lagervare så er leveringstid fra dag til dag, det er ikke sandt det er en tysk virksomhed og ingen vare sendes fra danmark.

Man modtager et login og password på sin faktura men af en eller anden grund så har de valgt ikke at have en mulighed for at kunne logge ind på deres forside så man kan følge ordre eller printe faktura ud.

De oplyser heller ikke cvr nummer på faktura eller varepris uden moms begge dele er lovpligtig i dk og har været det siden 2004.

Lær af vore andres fejl lad være med at handle med en virksomhed som bryder loven for nethandel (er de samme regler i hele EU).

Alt i alt en meget tvivlsom virksomhed som ikke vil modtage flere ordre fra mig og vil også kun fraråde venner og bekendte at handle der og så brugere rundt på nettet.

Fungerer fint

Har aldrig haft problemer med Linsen.dk. De kan være en anelse svære at korrespondere med pga. svarhastighed, men har altid fået mine varer, og flere gange matchet tilbudpriser fra andre steder. Har desuden gode tilbud fra tid til anden, og så er det herligt med gratis synskontrol her på Østerbro. :D

Betalingen trukket på Visa/dankort ventede 3 uger på levering

Købte linser og linsevæske hos linsen.dk, beløbet 1100 kroner blev trukket staks på Visa/dankort men måtte vente 3 uger på linserne ankom med posten. Linsevæsken ankom dog efter få dage. Ringede flere gange til firmaet og bad om forklaring og overvejede på et tidspunkt at kontakte Danske Bank Fraud afdeling for at annulere betalingen. Langt om længe og efter yderligere rykkere ankom linserne med posten. Jeg vil ikke anbefale dette firma og handler der ikke igen.

Klage til konkurrense- og forbrugerstyrrelsen (KFST)

Efter flere mdr's forsøg på at få mine penge retur var jeg desværre nød til at indgive en klage til KFST. Samme dag som linsen.dk/Linse-Xpres modtog henvendelsen fra KFST modtog jeg en mail fra linsen.dk/Linse-Xpres hvor de tilbød at jeg fik alle mine penge retur + evt. andre udgifter jeg måtte have haft ...
Hele forløbet viste tydeligt at de blot forsøgte at trække tiden indtil jeg opgav at køre sagen.
Usympatisk, misvisende, ulovlige forretningsbetingelser m.v.

Tjaaa, de kom frem, men...

De trak også som andre nævner her pengene inden de afsendte (med det samme), dog bestemt ikke 10 dage inden. Emballagen skulle nok have været bedre, når det er linse rman sender og så havde de tysk klistermærke på posen (fra en tysk linsebutik?), så måske det var derfor de var en smule tid om at komme frem (bliver først sendt fra tyskland til DK og så videre måske. Frimærker var dog danske.)

Billige linser, dårlig moral

Jeg sparer 1000 om året ved at købe de samme linser hos Linsen.dk, som jeg før købte hos Synoptik og dét er jo noget af en besparelse.Ttil gengæld oplever jeg også, at de trækker pengene på mit dankort 10 dage før levering, og det er mig bekendt simpelthen ikke lovligt.

specielle handelsvilkår hos linsen.dk

Hæver beløbet straks ved handelens indgåelse uanset levering først kan finde sted 10 dage senere. Firmaet hævder, at det er fuldt lovligt i denne branche, men det er næppe korrekt. Andre e-handelsvirksomheder hæver først ved fakturering.

Oplyser ikke om leveringstid før efter køb.

Sender ikke advis med track and trace ved ordrens effektuering. Dette kan give problemer, hvis transportøren ikke leverer varen.

Linse-Xpres Details

Online bestilling og levering af kontaktlinser til døren.

Visit Linsen

We live here: Svanemøllevej 65