LiNUXwebhotel.dk reviews

LiNUXwebhotel.dk reviews

8.7

Jeg er rigtigt godt tilfreds!

Hurtig support og generelt har alt fungeret fint.

Billigt.
God og hurtig support.
har endnu ikke oplevet downtime.
alt i alt super tilfreds og glad for muligheden for at kunne ha flere domains på samme account

det er et godt og billigt webhotel

Jeg har været godt tilfreds med dette webhotel i de måneder jeg har brugt det.

Super, og god respons.

Det er det første webhotel jeg har prøvet, hvor der er så mange muligheder. Jeg var faktisk lidt overvældet. Og en rigtig god betjening. Hurtige svar.
Som tidligere webprogrammør glæder jeg mig til at prøve det hele igennem. Man behøver ikke at have den store erfaring, der er en masse hjælpefunktioner. Jeg kan kun anbefale at prøve.
Kenn T. Larsen

Billigt, stabilt og generelt bare godt

Har intet andet at sige end, at jeg er yderst tilfreds. Det virker bare, som det skal.

Super billig og top kvalitet.

Hurtig levering og service, og da stort set alt er automatiseret er der ingen ventetid på personlig betjening.
Deres vidensbase kunne godt være lidt mere udviklet, men det er jeg sikker på kommer med tiden, desuden kører alt på standard systemer, så der er rigelig med dokumentation både i selve kontrolpanelerne og på nettet.
LiNUXwebhotel.dk

Reply from LiNUXwebhotel.dk

Hej Claus

Tak for dit feedback, vi vil forbedre vores vidensdatabase med svar på de spørgsmål vi møder oftest og med nyttig dokumentation omkring vores kontrolpaneler.

Hvis du har tip til hvilke ting som du har ledt forgæves efter så vil det være super hvis du sender os en mail med de spørgsmål du ikke har kunnet finde svar på.

Det er vigtigt for os at vi får lavet de vejledninger som vores kunder vil have mest gavn af først.

Peter
LiNUXwebhotel.dk

Blot en ting at sige.. Yderst Tilfreds

Stabil service og super god kundeservice.

Altid mulighed for hjælp og der bliver altid fundet den løsning som passer bedst til kunden selv om det kunne betyde mindre indtægt!

Billigt og godt.

Det eneste der er lidt svært er at finde rundt i deres system. Men når man lige har prøvet det et par gange så køre det bare. :)

Super Kundesupport!

Jeg bruger linuxwebhotel og har i nogle tilfælde skulle bruge noget hjælp fra deres kundesupport..

Jeg må sige, at jeg sjældent har oplevet så behjælpelig og lynhurtig support før, som man får her. 4 minutter tog det for mig, fra min henvendelse var blevet afsendt, til at jeg havde havde løst problemet!

Fremragende!

Billigt, hurtigt og stabilt.

Holder hvad det lover, billigt, og virker bare.
Intet at klage over; tværtimod.

Billigere end stor set alle andre.

Brugte en 5 timer på at lave research, og kunne ikke finde nogen der var billigere.

LiNUXwebhotel.dk Details

Virksomheden er lukket