www.lirumlarumleg.dk reviews

www.lirumlarumleg.dk reviews

9.8

Nemt at bestille - hurtig levering

Lirum Larum har alt. Post Danmark leverer til tiden og som ønsket.

Nemt og hurtig levering

Nemt at afgive orden og pakken kom allerede to dage efter. Dog ville jeg ønske at man kunne vælge, hvilken PostDanmark pakkeboks pakken skulle afhentes.

Lækre varer og lynhurtig levering

Lirum Larum Leg har nogle virkeligt fine og lækre legesager til børn (og meget mere). Butikkens udvalg er bredt, og den har en masse skønne ting, som man ikke finder andre steder. Jeg er meget tilfreds med mine varer, som blev leveret lynhurtigt, og jeg vender helt sikkert tilbage.

Herligt sted at handle

Det var super nemt at finde tingene på hjemmesiden, der er stort udvalg - og det kom dagen efter! Absolut et dejligt sted at handle til de små!

Hurtigt og pålidelig service og god kvalitet

Har flere gange købt gaver ved Lirum Larum Leg og har altid været tilfreds - både med kvalitet og service. Og så er det en stor hjælp, at de også pakker flot ind gratis! Kan varmt anbefale firmaet.

Perfekt sted at handle

Elsker deres hjemmeside. Der findes SÅ utroligt mange lækre ting. ANBEFALES helt klart.

PERFEKT

Lirumlarumleg har et skønt sortiment, støtter de danske hospitalsklovne, pakker dine varer og sender i en fart :-)
Jeg kan ikke komme i tanke om noget, jeg kunne tænke mig anderledes :-)

Nemt at bestille og hurtig ekspedition!

På lirumlarumleg får man en rigtig god service. Det er nemt at finde det man leder efter. Siden er overskuelig, med gode søgemuligheder. Desuden er der gode forklaringer og gode billeder af produkterne.

Super service og hurtig levering

Jeg kunne ikke lige finde noget, som jeg havde set på deres hjemmeside før jul, så jeg skrev til dem. Jeg fik hurtigt svar tilbage om, at varen var udsolgt, men om jeg ville ha' en mail, når den igen var på lager. Den mail fik jeg efter et par dage og efter yderligere et par dage, havde jeg varen.

Lækkert og hurtigt

Absolut anbefalelsesværdig - hurtig forsendelse - styr på indpakning og info

Hurtigt og nemt

Hurtig ekspedition – pænt pakket ind og medfølgende kort med instruktion i tilfælde af reklamation, som jeg bestemt ikke får behov for :-)

FANTASTISK KUNDESERVICE

Ønskede varer som ikke var på lager. Blev informeret om de nu var ved at udgå. Alligevel fik de varerne hjem til mig og afsendt indenfor 1 uge. DET er god kundeservice!!! :-)

5 stjerne herfra

Der var et bold i min bestilling, det var sidste på deres lager og den manglede omgang med pumpe, med de har ringede til mig og forklarede hvordan det er, i stedet har vi aftalt at de vil lægge noget anden :)....Jeg synes der var virkelig god kundebehandling. Tusind tak :)

Hurtig korrekt ordrebehandling

Bestilte fredag og modtog vare flot pakket ind om tirsdagen.

Super!!!

Der er aldrig problemer med Lirumlarum. super kvalitet, super service!!!

Alt i den skønneste orden..og smuk indpakning (tilvalgt ved bestilling)

Nemt og overskueligt og hurtig levering..love it:) - det er ikke sidste gang vi går "shop amok" her:P

Lækre varer og super service

Super udvalg af legetøj, tøj og ting og rigtig god service.

Rigtig god service. Overskuelig web side. Hurtig ekspedition.

Rigtig god service. Overskuelig web side. Hurtig ekspedition.

Lige ud af landevejen :)

Nem, hurtig, sikker og lige til - god fornemmelse, at alt er 100 % ok og i orden.

Lirum Larum Leg Support

Vi sætter en ære i at servicere dig

Lirum Larum Leg er en online butik med et stort udvalg af kvalitetslegetøj til de 0-10-årige samt interiør til børneværelset. Hos os får du: Dag-til-dag levering, 30 dages fuld returret og gratis gaveindpakning. Vi glæder os til at betjene dig.

Visit www.lirumlarumleg.dk

We live here: Engholmvej 5, lok. 3