Lisager reviews

Lisager reviews

7.6

Lækker butik - lækker mad

Jeg har købt dagens take-away mange gange hos Lisager.com og er aldrig blevet skuffet. Og så er butikken altid indbydende at komme ind i, med smagsprøver etc.

Ingen kommentarer - stjernen må tale for sig selv.

Jeg var af den opfattelse at Trustpilot var beregnet til at jeg kunne skrive min mening - det kan jeg åbenbart ikke, uden at blive svinet til af indehaveren, derfor måtte jeg slette min første anmeldelse og nøjes så med det mindste - nemlig 1 stjerne.

Lækker

Frisk, lækker og super kvalitet

Is Lisager your company?

Lisager Details