Lisg reviews

Lisg reviews

8.1

Super.

Skøn butik med et stort udvalg. Lynhurtig levering. Men hvor er det øv at jeg 2 dage efter min bestilling, modtager en mail om fri fragt i weekenden. - For netop fragten syntes jeg er lidt høj og jeg havde nok købt mere ved fri fragt.

Jeg kunne dog godt ønske mig, at der ud over mål på længden også var noteret bryst, talje og hofte mål ved tøjet. Dette gør det meget nemmere at få den rette størrelse.

Ellers intet at klage over og jeg kan varmt anbefale Lisg.dk til andre store piger. :-)

God oplevelse.
Bor i Sverige, og bestilte varer 18 April, 23 April fik jeg brev fra Posten, at jeg kunne hente min pakke, hurtigt når der er en weekend imellem.
Handler gerne her igen.

Warp-speed levering!

Det var nemt at bestille de ønskede strømper på hjemmesiden og systemet beregnede af sig selv mængderabat. Kan absolut anbefales.

Super service og gode varer

Altid gode rabatter og god service, har handlet der i flere år.
Selvfølgelig kan der ind i mellem være en smutter på fakturaen eller i leveringen,men det bliver altid rettet med det samme og altid med et smil.

Savner de fysiske butikker, men godt de er tilbage igen

Kompetent, hurtig og venlig betjening.

Fredag den 14. maj bestilte jeg to mindre ting hos Lis G, idet jeg fortalte, at jeg meget gerne skulle have tøjet med på ferie. Jeg modtog pakken allerede mandag den 17. maj.
Det er fremragende service og det er ikke første gang, jeg oplever det!

lisg reklamere med der fratrækkes 50 %

je ghar 3 mail hvor je gbliver tilbudt der fratrækkes 50 % ved betaling...ergp skal der fratrækkes 50 % på de pris der e ri shoppen...der er bare ikke det der sker i virkeligheden, nej der mener lisg atde allerede ahr nedsat tøjet.... men så skulle de have skrevet der er fratrukekt 50 %...ikke at der fratrækkes 50 %...det er ren tyveri, kan ikek anbefales og de vil ikke sende penge retur

Super service....

og godt udvalg i flere prisklasser. Har handlet her mange gange.

stor tålmod og service

tøj kan være svært at købe, men altid bytte med et smil

Et godt tøjfirma

jJg har kun oplevet udelukkende positive oplevelser af LisG. Tøjet kommer hurtigt og der er altid service på.

Godt tøjfirma

God service. Sender varerne rimelig hurtigt efter bestilling.

Is Lisg your company?

Lis G. Postordre Details

e-Seller webshop. Lis G Stormode A/S Butik Århus Butik Hillerød Butik Kolding Butik Aalborg Butik Odense Butik Roskilde Postordre Netbutik

Visit Lisg

We live here: Fabriksvej 18