Live reviews

Live reviews

7.1

Efficace.

Bon site. Facile a utiliser.

Skydrive

I use this to keep and do all my collage work on, it means I can access it from anywhere and using the word web app I can edit everything on MS Word, from wherever I am! Really clear, uncluttered and no nonsense layout and 7GB of free storage is brilliant for my purposes.
I can't comment on any of the sharing features as I don't use them, but for anywhere access and editing of documents, Skydrive is absolutely awesome.

1000 år bare for at kunne spille gta4......

Jeg købte gta 4 over steam, og henter det tar et pr timer, det jo så ok..
men når man så har hentet det og ville lave en profil.. SKAL MAN oprette en games for windows bruger!, jeg siger ja ok.. og kommer ind på x box live hjemmeside! og skal oprette en bruger, kan jeg bruge min rigtige email? nej det kan jeg ikke! JEG SKAL BRUGE EN HOTMAIL! SOM WINDOWS SJOVT NOK OGSÅ STÅR FÅR!!!!!. og når den er lavet, går jeg ind i spillet igen, og skal indtaste e-mail, og password.. hvor efter den finder profil.. 5 sec efter kommer den op igen hvor jeg skal logge ind igen! hvorefter jeg gør det.. IGEN!.. efterfulgt af at jeg skal genstarte min pc bare fordi den har updateret noget games fra winsows......... efter fulgt af det næste som sker! sammenlagt har det taget omkring 20 min bare får at komme der skal! hvad er mon det næste!!!!!

Pas på DU bliver misbrugt uden din godkendelse!

Hej

Har Hotmail hos Windows LiveWindows Live™

PAS PÅ
1 De sætter billed ind af dig fra din HD uden din godkendelse.
2 De oplyser om køn Uden du har oplyst det (du kan dog selv ændre det bagefter)
3 Alle kan se din konto, men du skal selv ændre det (har aldrig brugt MMS!)
4 De har ingen mulighed for at ændre om du er single i parforhold skilt eller gift(det er oplyst altid)
6Du kan ikke selv bestemme om du vil have LIVE det kommer automatisk uden andre muligheder.
7 de opsnapper Adgangskoder du bruger og bruger den/dem til kaldenavn
( så hvis du vil kende andres kode ord, så bare brug Live....)

VIL UD AF HOTMAIL efter dd at havde opdaget dette
Føler mig misbrug
Spørgsmål: er der andre MAIL udbydere som gør det samme?

MVH JAN

Live Details